Tänään olen onnellinen siitä...

Tyttö nukahti puoli tuntia sitten mun syliin, enkä raaski viedä häntä parisänkyyn tai pinnikseen kun hän on vaan niiiiiiin söpö :Heartred
 
Käytiin ystäväpariskunnan kanssa syömässä ilman lapsukaisia. Heidän poika (meidän kummipoika^^:Heartred) on 2.5kk vanha. Oli aika luksusta syödä rauhassa ja muistella aikaa kun kummallakaan ei ollut lapsia ja käytiin samassa paikassa syömässä vapaina ku taivaan linnut :D vaikka ollaan kyllä kaikki yhdessä sitä mieltä että ihanaa kun on lapsia. Pienikin irtiotto tuntuu juhlalta ja sit jaksaa taas! :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Mies vietti tytön kanssa päivää moottoriradalla ja äiti sai olla kotona ihan yksinäön ensimmäisen kerran lähes 4kk! Digiboksilta hävisi muutama tallenne, jotka ovat odottaneet sekä huonekalut sai uutta maalia :love017 4h:n jälkeen aloin kyllä jo kysellä ikävissäni muruja takas kotiin :grin
 
Menin miehen serkun kans kutsuille, eli sain pari tuntia lapsivapaata kun mies hoiti poikaa :) ja miehet teki meille pizzaa :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Olen onnellinen kaikesta mitä minulla on. Ihana poika, rakastava aviomies, omakotitalo, työ mihin palata niin halutessani, terveyttä.. Tänään on meidän kaikkien loppuelämän ensimmäinen päivä, muistakaa se :Heartred Mies palasi maanantaina töihin ja meillä menee pojan kanssa tosi hyvin kahdestaan. Arvostan sitä että saan hoitaa poikaa kotona, töitä ei ole ikävä :D Iloitsen myös syksystä, lempivuodenaikani :)
 
Vastasiivottu kämppä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tänään olen onnellinen minun karvavauvoista! Kun mies on päivön pois kotoa, on ihanaa kun on nuo otukset pitämässä seuraa, sekä patistamassa minua liikkumaan :)
 
Vauvauinnissa oli kivaa :) Vähän oli poika kitissyt isin kanssa pukuhuoneessa, mutta laitetaan se ensimmäisen kerran piikkiin.
 
Esikoisen synttärit ohi! Kahden viikon kunnon valvomisen jälkeen oli työ että sai kaiken valmiiksi :D Onneksi kaikki onnistui hyvin, nyt vaan flunssa meinaa päälle. Tää ottaa tänään koukut ja puikot esiin ja alkaa taas käsitöihin :wink
 
Wohoo, onnistunut vaunulenkki takana. Poju ei huutanut ollenkaan ja nukkui tunnin tyytyväisenä. Nyt saan luottamusta tehdä tästä jokapäiväinen tapa etten täysin mökkiydy. Poju ei ole oikein vaunuissa viihtynyt ja siksi vaunuilu on jäänyt vähemmälle.
 
Tää syksyinen arki on vaan niin ihanaa! olen kahtena päivänä viikossa tytön kanssa kahdestaan aamusta ilta myöhään, mutta niinä päivinä sukuloimme ja kahvittelemme ystävien kanssa :) Tai niinkuin tänään, sovitaan isin kanssa treffit hänen töiden ja kouluillan väliin toiselle paikkakunnalle, jotta isi ja tyttö saisivat edes hetken aikaa olla yhdessä :hug003 Ja nämä hetket kun tyttö nukkuu ja itse saan uppoutua hömppään kahvikupillisen verran.
 
Ensimmäinen yö hyvään aikaan, kun ehtii rentoutumaan hetken ennen nukkumaan menoa. Tyttö nukahti jo toisella yrityksellä, kello 23!
Ja huutoa oli tosi vähän.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Miehellä on ollut työputki ja olen ollut tytön kanssa pääosin kotona kahdestaan. Tänään sillä on viimeinen työvuoro, ja odotin iltaa kuin kuuta nousevaa.

Tyttö heräsi äskettäin ähisemään, niin mies ilmestyi makkariin! Sillä ei ollutkaan töitä enää tänään. Ihan mahtava yllätys, päästään yhdessä neuvolaan ja saadaan siivottua ennen välittäjän tuloa. Ja muutenkin. ♡

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tuli yhtäkkiä kauhee onnellisuuden tunne kun on niin ihania ystäviä olemassa :):Heartred ei tätä elämää jaksais ilman vertaistukea ja kunnon kahvittelua :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top