Tänään olen onnellinen siitä...

Mekin saatiin vauvauintipaikka vähän syssymmällä alkavaan ryhmään! Eli voi peruuttaa paikan elokuun ryhmästä. Uikkarit siis hankintaan täälläkin. Tai jos vaikka koittais tehdä itse :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Oih! Tää uikkariasia ei ollutkaan ihan simppeleimmästä päästä! Vastoin odotuksiani vauvoille ei olekaan vaan yhtä ainoaa uikkarimallia. Ja koulukuntaerojakin näyttää olevan... Huomenna on vauvauinti-info, ehkä siellä asia selkiintyy ja ainkin järjestäjän omat vaatimukset..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kultakalojen sivulla sanotaan, että IPlay-uikkarit ois markkinoiden ainoat, joiden kanssa ei tarvi erillistä uimavaippaa, vaan niiden imuteho on riittävä, ainakin niiden uinteihin. Mä taidan ostaa sitten sieltä ekalla uintikerralla. Nii, ja niiden sivuilla on myynnissä sellasia perinteisen uikkarin mallisia, sekä pikkupöksymallisia. Taitaa tosiaan olla joka uimakerholla omat vaatimuksensa.
 
Niin mekin! Mille laivalle menette?

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app

Lähetään perjantaina 15.8 Silja Linen Baltic Princessille 23h risteilylle. Toivottavasti vaan ei satu kauheesti känniääliöitä samalle käytävälle.
 
Ajattelin heti kirjaimellisesti VIIKON PÄÄSTÄ. me mennään ma 11.8 symphonylle.

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Ei meillä arkena päästä mihkään, ku isommilla apinoilla alkaa torstaina koulu. Seuraava lomareissu onkin sit ens kesänä.
 
Luulin että mun hm-paketit menee automaattisesti palautukseen, kun en oo kerenny hakee, niin vielä on muutama päivä aikaa hakea :Heartred Siellä odottaa elämäni ekat haaremipökät ja maksimekkoja yms :) Jeh!
Passitkin tulleet :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Aiheeseen palatakseni, me päästiin kuitenkin tuohon vauvauintiin! Ja ukkokin tuntui hieman innostuvan, kun sanoin että siellä saatetaan sukellella o_O No, mies joutuu kuitenkin tuonne infoon menemään, kun en itse pääse. Toivottavasti kaikki tärkeä tulee mullekin asti.
Lauantaina polskimaan!
 
Me siirrettiinkin meidän vauvauinnin aloitusta parilla viikolla, joten startataan vasta elokuun lopulla. Kerro sit Lokki la:n jälkeen miten meni eka kerta!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä alkaa sunnuntaina, mutten tiedä menenkö vielä kun mies on viikonlopun poissa. Ehkä ylitän itteni ja uskaltaudun. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Sain taas nukkua koko yön! Poitsu nukku 9,5h putkeen :) ja kissat suhtautuu nyt tosi hyvin poikaan, kun pääsevät taas makkariinkin, ehkä niistä tulee vielä kavereita..
 
Nään tänään lapsuuden ystävääni pitkästä aikaa, mies hoitaa vauvaa = hieman omaa aikaa :Heartred
 
Poistu nukku hienosti koko yön ja tänään masukin toimii..niin ja masukin kesti d-vitamiinin lisäämisen.. :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Me ollaan oltu 2 päivää melkein neljästään, minä vauva, ja tyttö ja esikoinen.. Aika rankkaa ollut!

Sain tänään laitettua taas lisää vauvanvaatteita ja lelua myyntiin. Just kävi yks nainen hakemassa yhden vitosen jutun ja myöhemmin haetaan vaatteita! Kumpa sais suurimman osan nurkista pois!!! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top