Tänään olen onnellinen siitä...

Meillä poika moikkailee Nukkumattia yöunien merkeissä. Ihana saada omaa aikaa, vaikka on se pojan kanssa vietetty aika ihanaa myös. Välillä pitää vaan saada olla itsensä kanssa. :)

Musta ihanimpia hetkiä on se, kun vauva herää. Öisin kuuluu öhöh ja möhmöh ja silloin on nälkä. Jos on unessa vielä, ja joudutaan lähtemään jonnekin; silloin venyttelee ja silmätkin on ihan hassun näköiset ja maiskuttelee. Aamusta jalat ja kädet potkii vimmatusti ja iso hymy leviää kasvoille, molempien :love7.

Meillä oli ensimmäinen jutusteluhetki Tontun kanssa tänään. Kysymys ja vastaus tyylillä. Ihanaa kun pikkanen käy ääntelemään kunnolla!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Mä en voi lakata hehkuttamasta onneani ton manducan toimivuudesta. Ihanaa kun vauva saa päikkärit ja meitsi liikuntaa ja aurinkoa. Molemmat saa läheisyyttä mutta samalla itselle omaa aikaa. Ja tekee vauvan mahallekin hyvää.

Ensviikolla pitää varmaan kyllä ulkoistaa lenkit miehelle. Saan sillä välin leipaista nimiäistarjottavia. Kivaa sekin :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Käytiin tänään äitini kanssa santsvikissa lounaalla. Upea ravintola merenrannalla Laajasalossa. Ruoka oli herkullista. Suosittelen! Ihanaa kun uskaltaa nykyään lähteä vauvan kanssa ihmisten ilmoille, ja saa syödä ilman mitään rajoituksia :)

Poika nukkuu vaunuissa, varjossa tietenkin, ja mamma saa nauttia 30 asteen kuumuudesta. Kyllä nahka kohta käristyy! :) sisällä ei kyllä tarvis olla näin tukahduttavaa..

Saatiin vihdoin asennettua uudet hyttysverkot ikkunoihin eikä tarvitse huolehtia kissojen yllättävistä häviämisistä. Kerrankin tietää millä puolella ikkunaa ne milloinkin ovat! :)

Ihana pienimies heräsi puoli kolme, evästeli ja vaille yhdeksältä herättiin. Oon pojan kanssa saanu aikasiks käytyä kaupassa jonka päätteeks nukahti ukkeli sitteriin ja mie pesin kaks koiraa. Hmm mitäs kummaa mie nyt tekisin, herran kanssa hetki "vaihdettiin kuulumisia" vastaukset ei ollu niin selkeitä, mutta suu leveässä virneessä, joten kaikki hyvin. Voi että tuo poika on vaan niin rakas <3 <3

Tehtiin reissu keskustaan ja markettiin ja tytsy nukkui koko reissun. Eihän tollasta tapahdu! Tankattiin sille kyllä parkkiksella 60 ml korviketta mutta harvoin sekään on enää tyyppiä tainnuttanut :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Hyvää hääpäivää meille! Oltiin aiemmin kaupungilla syömässä ja käytiin vielä ottaa herkkudrinkit jälkkäriks coctailbaarissa. Sisko oli meillä hoitamassa tyttöä sen 3h ja hyvin oli mennyt. Tälle äidille meinas itku tulla lähtiessä mutta onneks osasin sitten nauttiakin illasta ja pystyttiin miehen kanssa puhua muustakin kuin vauvasta :p

Vuosi sit oli siihen astisen elämäni onnellisin päivä, raskauden ja makkaraprinsessan syntymän myötä onni on vain kasvanut. On mulla ihana mies ja ihana lapsi ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Onnea jomsuli hääpäivän johdosta! Hyvä, että osaisit nauttia kahden keskisestä ajasta :)

Takaisin