Tänään olen onnellinen siitä...

Ja en itsekään vielä ole edes esikoisen omaa sotua opetellut ulkoa, esikoinen 4 v.. Mulla on kalenterin takana se, ja vauvan oma, keittiön kaapin ovessa sisäpuolella, joskus oli puhelimessakin jonkun kämmin jälkeen :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tulossa oleva loma on kyllä tosi kivaa! Ja se, kun on viikon ollut lomalla, päässyt irti työasioista ja on vielä paljon lomaa jäljellä :) Mä oon onnellinen, että sain olla vadelmia poimimassa puolitoista tuntia ja mummi eli mun äiti katsoi vauvaa. Nyt vois ottaa pienet päiväunet vauvan kanssa.
 
Meillä on nyt useampi yö nukuttu 3-4h pätkiä. Tosi hienoa, ei väsytä enää yhtään.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä nukutaan n. 6h yöllä putkeen ja sitten syötöt taas parin tunnin välein. Oon kyllä tosi tyytyväinen tähän.
 
Mies nappari beben mandukaan ja sinne se simahti yli tunniksi! Sain tehtyy kakkukoristeet ja kuivakakun sillä välin!

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Nipsumuki meillä ei toimi noi taijat. Viime kakka tullut maanantai aamuna.. Tämä ei sitten liittynyt onnellisuus ketjuun millään lailla :rolleyes:
 
No meillä edellinen kakka tuli viikko sitten tiistaina. Nyt törähtänyt kaksi satsia vihreetä könttiä ja yks vähän sinappimaisempi töräys.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Viime yönä poika ei herännyt taaskaan kertaakaan :D Mutta mun pitäis osata pitää näpit erossa siitä etten herätä sitä aamulla ku ite herään. :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mies hoiti kaikki yösyötöt ja lohdutukset! Asiasta ei oltu mitenkään ennalta sovittu,
mut yöllä huomasin, että mä en enää vaan pysty/jaksa tekemään mitään. Potkin miehen itkevän vauvan kanssa olkkarin puolelle ja itsekkäästi jatkoin unia. Mut olin mä tän tarpeessakin.. Nyt sit mies saa puolestaan jatkaa unia ja mä jaksan hoitaa vauvan.
 
Tyttö nukkui 7,5 h putkeen!!! Ennätys!! Syönti ja ehkä tunnin päästä toinen tankkaus ja herätys 9.00. Nukkumaan siis tyttö kävi 21.40 ja heräsi 05.10 syömään. Wau! Ihan uudestisyntynyt olo. Tarkistin kellonkin kolmeen kertaan kun en uskonut ensin... :smiley-bounce016
 
Haha tuosta kellon tarkastamisesta tuli mieleen, kun viime yönä heräsin ekalle syötölle ja katoin et kello on kolme. "Jee hyvät pitkät ekat unet!" Katoinpa kelloa uudestaan niin se olikin vasta 22.52.... :sad001

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle kävi rimpsukka sama tässä eräänä yönä. Katoin et hyvä 3:23 ja vasta eka syöttö et aletaan päästä takas hyvään rytmiin. No, olin jo syöttänyt ja katoin et mitä helvettiä, kello on 23:45... jepjep

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Vaavi otti ja nukkui 4 tunnin päikkärit. Ehdin itse syödä, tehdä ruokaa seuraaville päiville, lajitella jässikän vaatteita ja pistää osan pienimmistä vaatteista myyntiin! Jee! :) Nyt vauva heräs ja haisee hassulle...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top