Tänään olen onnellinen siitä...

Onnea uuteen kotiin Ameeba!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä herättiin taas useammin mutta tänään on muuten parempi päivä kuin eilen! Tänään on jopa nukuttu jo päiväunetkin, pidemmät kuin eilen kaikki yhteensä!

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Koska valvottiin eilen mökillä lähes koko yö, paluumatka 2,5 tuntia sujui sujuvasti nukkuen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mie oon vieläkin ilonen siitä, et sain eilen illalla leikattua nurtsin kun iskä katto tyttöä sen aikaa. Vielä kun sais joku päivä trimmerillä siistittyä rinteestä nokkoset ja kaiken muun shaiban pois nii vois kuttuu kiinteistönvälittäjän arvioimaan tän kämpän :cool:
 
Mä oon iloinen, että sain 90 ml vasemmasta rinnasta tiristettyä kun aiemmin myyty ei-oota. En olekaan ihan tyhjätasku (lue;tyhjätissi)! Voisin joskus jopa päästä pariksi tunniksi jonnekin viilettämään :) itsekseni.
 
Kävin poitsun ja kaverin kans kahvilassa kaffella. Ja kävin varaamassa paikallisen kuntosalin pt:ltä ajan oman kuntosaliohjelmantekoa varten. Rupiaa olo kohentumaan ja läski katoamaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai nii... Ja poitsun Kela-kortti tuli tänään postissa. Nyt sit pitää opetella kolmen pojan sotut ulkoa :)
 
jaa en mä vaan oo opetellut lasten sotuja ulkoa. Tarkistan sen aina, vaikka saattasin muistaakin. Pojilla varsinkin on meillä niin samantyyppiset loppuosat, etten luota muistavani oikein.
 
Takaisin
Top