Tänään olen onnellinen siitä...

Me palattiin tuttuun 2h välein syömiseen yöllä. Olipa helpotus!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Sain eilen käydä rauhassa saunassa, vauva sai Kela-korttinsa (eka hänen postinsa, jee).

Mikä parasta; kolmena yönä peräkkäin nukkunut ekan pätkänsä 5-6 h mittaisena ja mennyt aikaisemmin nukkumaan kuin yleensä. Eilen jo 22.15, joka on ennätys. :smiley-bounce012. Ehkä meille alkaa jo muodostua rytmiä!

Tänään päästään vkonlopuksi reissuu! Tyttö pääsee ekaa kertaa mummulaan pohjanmaalle ja näkee tätinsä ja serkkunsa :) ja mä näen siskon ja veljen taas puolen vuoden tauon jälkeen! Se on aina niin mahtavaa!

Vielä lisää, käytiin mun työpaikalla, jossa lähemmäs kymmenen ihmistä tuijotti tyttöä tunnin ajan ja tyttö jaksoi koko ajan olla hyväntuulinen. Se hurmasi kaikki. ♡
Sen jälkeen sain tankata rauhassa ja käytiin vielä parissa kaupassakin pyörähtämässä.

On se niin ihana.

Tyttö on ollut tänään mielettömän helppo! Syö, seurustelee, nukkuu. Mä sain hoidettua pakollisia juttuja ja leivoin mansikkakakun tässä ohessa. Oho!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mun äijäni ryhdistäytyi itsestään ja antoi mun nukkua viimeyön! Poju meni eilen nukkumaan puol 12 just syöneenä, heräs puol 2 ku olin ite menossa nukkumaan, söi ja sit nukku viiteen jolloin mies syötti pullolla :) kahdeksan aikaan poju sit heräs niin että syötin ja sit noustiinkin kaikki ylös. IHANAA ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mökillä! Eka yö meni hyvin. Vauva nukkui vaunukopassa eikä jäänyt syönnin perään heilumaan ja ähräämään niin kuin kotona.. Onkohan tossa "turvallisempi" nukkua kuin isossa pinnasängyssä?! Ja ekaa kertaa pojan elämässä voi käyttää 2 yötä peräkkäin samaa yökkäriä kun se ei pulauttanut yöllä kertaakaan!!!! Jeeeee!!!!

Mökit on selkeästi maagisia paikkoja! Elämä on paljon helpompaa mökillä jostain kumman syystä :). Hyvä spiraalipoika!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Meilläkin tyttö nukkui tosi hyvin mökillä. Maaginen mökki-ilma. Mur nukun kyllä itsekin mökillä aina sikeämmin ja paremmin...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Röppö, mulle se on jo iskenyt! Ja hirvittää jotenkin että tän nuorimmaisen vauva-aika vaan menee niin ton esikoisen uhman varjossa! :(

Ensimmäisen kerran selvittiin yö kahdella syötöllä! Sain kolme kolmen tunnin unipätkää putkeen, ihan mahtavaa.

Ilta olikin ihan kamala, se oli kitinää ja huutoa, ja nukutusyritystä toisen perään.
Just päivällä sanoinkin ettei vauvan kanssa voi olla näin ihanaa ja helppoa. :D
Mutta niin se tuntuu menevän, nyt oli ihana yö ja tuntuu olevan vähän hankala aamu perään.

Näin itselläkin eli kun pääsee tuumaamaan edes ajatuksissaan että onpas meillä ns helppo tytteli niin eiköhän toinen näpäytä heti äitiä että eläpäs ny luule... :D Mut tätähän se on eli koskaan ei oikein tiedä mimmoinen päivä tai yö tulee :)

Kiitoskortit valmiita, huomenna vihdoin saa alkaa kutsumaan poikaa nimellä <3
Ainiin, ja herkkulakko sujunut hyvin! Yhdet housut jo putoaa päältä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Mun tiukka diettaus näyttää tuottaneen jo tulosta! Vauva ei oo tänään itkenyt kipua lainkaan! Uskalsin jättää aamulla lääkkeenkin antamatta, koska poika oli yhtä hymyä tunnin putkeen:eek: Tähän mennessä oli tullut vain muutama satunnainen. Me päästiin vaunuilemaankin pitkästä aikaa. Se teki ihmeitä mun pääkopalle.. Nyt poika tuhisee rintarepussa untaan, kun ei ilman äitiä osannut nukkua, mutta totta kai mä haluan pitää mun pikkusta lähellä <3 varovasti vielä juhlin, mutta yksi hyvä päivä saa taas jaksamaan pitkään! Kerkesin jopa uhraamaan ajatuksia viikon päästä vietettäville ristiäisille :)

Ihanaa kuulla hyviä uutisia, pidetään peukkuja että saatte vastaavia päiviä enenevissä määrin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin