Meillä ukkeli nukahti noin klo 21.30 ja heräs ekan kerran syömään klo 4:00. Poitsu oli ihan virkeä ja olis mielellään vaan seurustellut, mutta äiti oli tyly ja nosti pojan omaan sänkyynsä. Itse menin vessaan ja keittiöön odottelemaan pojan nukahtamista. Tuntihan siihen meni ja seuraavan kerran syötiin aamuseiskalta. Sit vielä köllittiin pari tuntia :)
Pojalla on ollut tosi hyvä päivä. Ei oo turhia huudellut. :) Jätin pojan vartiksi mun 16v pikkuveljelle hoitoon ku mun piti päästä käymään kotona ja meil oli hissi rikki eikä vaunuil neljänteen kerrokseen rappusii pitkin napannut. Pärjäsivät ihan superhyvin. Oon ylpee molemmista. <3
Kympiltä sain Tontun nukutettua. Päästiin käymään miehen kanssa rauhassa saunassa ja Tonttu nukkukin ekan pätkän neljään asti. Seuraavaksi heräsin vasta kasilta syöttämään. Aika mukavaa. Alkaa pienesti kehittyä nää unipätkät: aamupäiväunet, iltapäiväunet ja yöunet kahdessa pätkässä on pisimmät unet noin suurin piirtein kun ne toteutuu
Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
Koskakohan mä pääsen kirjoittamaan vastaavanlaisia ilouutisia.. Meidän perus yö kun on se, että herätään yhdeltä, viimeistään kahdelta ja sen jälkeen alkaa kakominen, kiemurtelu ja ähinä. Parhaina öinä itku.
Sama täällä, ilman itkua. Viime yönä ei sentään oltu hereillä, mutta ekan pätkän jälkeen herättiin tunnin välein. Kamala ähinä puoli yötä, siinä ei itsekään nuku kovin sikeästi.
Jee, me lähdetään romantilliselle aikuisten (noh, vauva tulee tietty mukaan) aikuisten iltapäivälounaalle linnamaisemiin. Mies on ihana, kun keksii ehdottaa tällaisia irtiottoja. Ja mä oon helppo, koska tällä hetkellä ruoka on aivan ykkösasia - antakaa mulle lautasellinen hyvää ruokaa ja mä kehrään onnesta.
Poika simahti aamujumppansa päätteeksi leikkimatolleen mahalleen. Äsken hän pieraisi unissaan ja hymyili päälle. Kyllä on pienen miehen elämä mukavaa.
Vauva nukkui 6 h putkeen ja sitä ennen tunnin, jonka jälkeen vähän vaihdettiin vaippaa ja syötettiin 10 min. Sitten jatkoi vielä unia tunnin parin pätkissä puoli kymmeneen saakka .
Jees, nyt on levännyt olo ja olen nettipimennossa kun saatiin kutsu kaverin mökille ja ajateltiin uskaltaa olla siellä vauvan kanssa yön yli.
Pojalla on toinen tosi hyvä päivä putkeen. :) Oltiin Itiksessä ostamassa pojalle shorteja ja kesähattu ni poika vaan naureskeli vaunuissa tyytyväisenä. <3