Tänään olen onnellinen siitä...

Ihanaa Lälly, mä ihan herkistelen täällä :) Mies oikein kysyi, että mikä nyt tuli. Tosi hyvä, että teillä alkaa hymyjä nyt näkymään! Hienoa on ollut lukea myös ruokaideoita muilta kirjoittajilta, onkohan mitään mihin täältä ei tukea saa jos vaan pyytää <3.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Hahha Cedju ❤ Tässä on niin pitkä taival menty niin sanotusti yhdessä, että itsekin liikuttuu muiden puolesta. Ja ruoka vinkkien saattelemana puhuin itseni huomiseksi valmiiseen ruokapöytään, kun ehdotin äidilleni, joka on ihan huippu kokki, että valmistaisi mulle sitä sienirisottoa. Mä onnistuisin todennäköisesti pilaamaan vaan hyvät sienet.

Oi Lälly, niin mahtavaa! Oot kyllä nähnyt uskomattoman paljon vaivaa tän eteen.

Mä iloitsen uimisesta. Se on vaan mun suosikkiasia maailmassa. Jälkivuoto loppui vihdoin ja nyt oon käyttänyt kaikki tilaisuudet päästä pulahtamaan.

Lisäksi toi mies on ihana. Tänään se leikki koko iltapäivän mökkinaapurin lasten kanssa ja sitä oli superhauskaa seurata - se on nyt selvästi niiden penskojen idoli. Meidän likalla on paras mahdollinen isä.

Ihanaa Lälly, että teilläkin on ollut vähän helpompaa ja toivottavasti suunta on vaan ylöspäin!

Oot vahva nainen ku oot jaksanut tän kaiken! :)

Hienoa! Toivotaan paljon tuollaisia päiviä ja hymyhetkiä teille lälly!

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Kiitos tuesta! On tää meinaan aika raskasta, että kaikki tuki tulee todellakin tarpeeseen :)

Mietin Lälly vaan sitä että kannattaako se lääke jättää vielä pois? Kuitenkin se neutraloi niitä happoja niin JOS nousee edelleen kurkkuun niin ei alkaisi uudestaan tulehduttaa ruokatorvea... Sinuna kokeilisin lopetusta parin viikon päästä...

Joo mä antaisin lälly sitä lääkettä ainakin pari viikkoa vielä, jotta se ruokatorvi sais rauhassa parantua (jos lääkkeestä ei oo muuten haittaa). Limakalvot tarvii sen pari viikkoa toipuakseen ainakin aikuisella. Oot kyllä lälly tehnyt suuren työn ja aina vaan jaksat meille raportoida :) tsemppiä vielä eteenpäin, näyttää jo tosi paljon paremmalta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hienoa kuulla Lälly että parempaan päin olisi suunta siellä! :) Ja äidistä se on ihanaa nähdä kun oma pikkuinen alkaa olemaan tyytyväisempi sen jatkuvan kipuilun jälkeen! :) Rauhallisia päiviä teille toivottelen lisää jatkossa!! :D

Rauhallinen päivä oli ja meni.. Pitää jättää varmaan perunakin pois ku söin sitä eilen monessa muodossa. Ruuan kanssa ja illalla vielä perunajauhoihin tehtyä leipää. Ja aamuyöstä oli taas piru merrassa.

Uskon että meillä vielä onnen päivät koittaa, mutta sitä ennen aikamoisen salapoliisin työn saa suorittaa, että selvii mikä käy ja mikä ei :(

Mun ihana vauva nauraa räkätti äsken! Aiemmin on vaan naurahtanut ja nauranut unissaan mut nyt ihan oikeesti! Kuivasin suihkunraikaista tyttöä ja katteltiin miehen kanssa siinä ja sitten likka alkoi käkättämään! Maailman ihanin ääni ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meitin neiti nukkui myös mökillä 5 h unet ja syötön jälkeen nukkui 4 h. Jotenka vain yksi syöttö eikä oo koskaan päässyt niin vähällä. Eli yhdyn edellisiin kommentteihin, että mökkeilyssä on jotain unettavaa!

Mun onnenaiheeni liittyy kummipoikaan, joka täytti 2 vuotta ja oltiin tosi kivoissa juhlissa. Meidän tyttökin viihtyi ja kujerteli monelle ja välillä otti lepoa eri ihmisten sylissä. :Heartred

Takaisin