Tänään olen onnellinen siitä...

Eilen illalla tapahtui suorastaan historiallinen juttu. Meillä oli perinteisesti illan nukuttamistappelu tytön kanssa, oltiin viety se pinnasänkyyn maitokoomassa ja minä makailin vieressä sängyllä odottamassa että tyttö herää ja alkaa huutamaan, jolloin kaikki alkaa taas alusta. Normaalisti käydään tuo läpi ainakin kolme tai neljä kertaa illassa.

Noh, tyttö heräsi ja alkoi äheltämään, kuten normaalisti. Mutta se ei yltynytkään huudoksi! Sillä oli vimmattu jumppa käynnissä, pää heilui puolelta toiselle, raajat sätki ja samalla se päästeli melkein kiljahduksia. Sitten mies tuli sisään koirien kanssa ja tyttö hiljeni kuuntelemaan niiden ääniä.

Vähän ajan päästä se huokasi ja tuhinasta päätellen nukahti. Ihan uskomatonta, moista ei ole täällä vielä nähty! :)

Ulkokalusteet tuli! Ny on yläterassilla sohvat ja löhöilytuoli. Aaaaah! Toivottavasti wifi kantaa sinne asti et pääsee voorumille :)
Vähänkö muuten kuulostaa toi yläterassi hienommalta kun parveke. Tästälähin jää termi käyttöön :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Mä jo mietin mielessäni ton yläterassin, lämmitettyine poreammeineen. Hyvä termi siis kieltämättä :grin

Ei paha idis toi poreamme... mä kyllä luulen ettei rakenteet, sen enempää kuin rahapussikaan kestä muuta kuin ehkä puhallettavan lastenaltaan ja purkin hernesoppaa :P

On muute, poka, puolet pensasmustikoista maassa. Mies lähti hakemaan lisää turvetta et saadaan loputkin maahan. Kuunliljat istutin jo aamupäivällä. Kyl kannatti tehdä se suunnitelma!

Nyt huomaan että mul on jalassa hirvee saviklöntti ja oon sohvalla kiinni tissitakiaisessa. Täytyy ehtii pestä jalat ennen ku mies tulee takas :D

Poikanen tekee jo kovasti ryömimisliikkeitä - pahalainen, kun jalat potkivat ilmaa. :grin Hirveä ähinä ja puhina, kun eteenpäin pitäisi jo päästä! Ollaan kyllä iskän kanssa sanottu, että oota nyt pari kuukautta vielä...

Äsken tein elämäni ensimmäisen kantoliinasidonnan. Kyytiläinen on tyytyväinen, ainakin nukahti saman tien. Mulla on kaks kättä (ja hiki)!

Mies istutti loput mustikat ja hävitti kuopasta kaivetut soratkin jonnekin ♡
Mul on taas oma mustikkamaa! :)

Poika on tänään itkenyt mun mittakaavassa vähän, nukkunut ei ole ollenkaan, mutta mä koen suurta helpotusta ja onnen tunnetta, kun katson tota pientä toukkaa temmeltämässä pitkästä aikaa leikkimatollaan, ja mikä parasta terveen ja iloisen oloisena! :HeartredOnko liikaa toivottu, että ensi yönä nukuttaisi..? Näyttää, ettei toinen malta nukkua, kun vihdoinkaan ei satu mihinkään. Mielelläni kyllä ihastelen hyvin voivaa vauvaa ei siinä :)

Mun toiveeseen vastattiin! Poika simahti äsken täysin! Se siis nukkuu oikeasti eikä vaan ähise jä örise:eek: Mä painun tästä kans salamana sänkyyn.:eek::eek::eek::eek::eek::eek:(<--mun ilme tällä hetkellä...) mahdollisimman hyvää yötä kaikille muillekin äideille!!

Mä tyrin homman ja menin nostamaan toista sohvalta omaan sänkyyn. No nyt onneksi nukkuu taas. Rintarepussa tosin, mutta nukkuu kuitenkin.

Pääsin mökillä jopa paljuun lillumaan hetkeksi! Tyttö nukkuu siellä aina paremmin kuin kotona :). Voisin muuttaa sinne kesäksi.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Miehen pitää pitää 5 vkoa lomaa vielä syyskuun loppuun mennessä! :)

Me lähdetään Turkkiin syyskuun alussa! :)

Pojan kela-kortti tuli! :)

Ja sitten kun nämä odotetut asiat koittaa niin poika on jo yli 3kk reilusti ja pitäis itkujen helpottaa!

Takaisin