Tänään olen onnellinen siitä...

:love7Ihana vauvani on nyt viikon-
arki rullaa ihan mukavasti- kantoliinankanssa kirmataan pitkin pihaa..ei keksi mitään purnattavaa tähän aamuun:)..illasta vasta hermokin kiristyy:p.
olo on kun ei olis ikinä synnyttänytkään! mitä nyt vatsa vähän pullottaa vielä.

Sain potkastua itseni, vauvan ja esikoisen liikennepuistoon.
Tätä ennen nypin kulmat ja meikkasin pitkästä aikaa :)
Olin tätä ennen valittanut koko päivän kaikesta, ja nyt voin todeta että olen vaan ollut hiton laiska lähtemään ihmisten ilmoille ja tekosyyt heitän tästedes hemmettiin.
Huomenna treffaan päivällä yhtä lapsiperhetuttua, sitä ennen käyn esikoisen ja vauvan kanssa lenkillä nimittäin toi happi tekee hyvää eikä liikuntakaan ole pahitteeksi! :D
Ja huomenna illalla mökille, kai tää näkee valoa luolansa päässä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pikku happihyppely tehty ja virkisti kovin :) vaikkei ollut pitkä lenkki, niin noita tuplia työnnellessä tuli ihan kunnon hiki :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miehellä alkaa tänään loma! Neljä viikkoa rennompia aamuja päiviä ja iltoja sekä joku jakamassa jatkuvasti iloa ja arjen vastuuta. Vauvan tulevat ristiäiset jännittävät ja sekin on sellainen mukava kutkutus vaan! :love2

Ihana aamu ja yö! Päästiin 12 nukkumaan ja herättiin vasta 5 syömään, ja sitten jatkettiin unia 8 asti :) ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mies ja tyttö lähti yksiin ristiäisiin niin mä sain jäädä kotiin nukkumaan tätä kuumetta pois! Nyt siis pitkät päikkärit :)

Poika meni klo 21:30 nukkuu, heräs klo 2:30 syömään ja nukahti samantien. Seuraavan kerran herättiinkin aamulla. Onneks meil painottuu noi mahavaivat päiväaikaan.

Apua nyt se leikkii tyytyväisenä leikkimatolla!! :love7 Tätä ei oo nähty pariin viikkoon! Kuka vaihto meidän kiljukaulan? Ehkä se oli se eilinen maitorahka, joka huudatti ja nyt ku en oo syöny mitään missä on maitoa ni vauvan olo heti helpottunut huomattavasti :hello2

Takaisin