Tänään olen onnellinen siitä...

Täytyy tänään muistaa kiittää rakasta aviomiestäni, joka jaksoi herätä aamuviideltä vaihtamaan poitsun kakkavaipan. Minä pääsin sillä välin piipahtamaan vessassa ja keittiössä juomassa ennen kuin piti alkaa syöttämään poikaa. Ehkäpä ostan miehelle jotain hyvää kaupasta... ja itselleni myös :)

Oikeastaan ainoat lapselliset kaverini kävivät kylässä! Toisella oli 1v tyttö mukana ja toisella jo 11v poika. Olipas ihanaa :) Vaikka mun "ei herkkuja arkena"-tavote musertu leipomaani puolukkapiirakkaan(ei kyl ollut paljoo sokerii, auttaaks se jotain?) ja kavereiden tuomaan jädeen :grin Meidän neiti käyttäytyi taas tapansa mukaan esimerkillisen rauhallisesti, tapitti vaan ja nukku ja 1v tuhos paikkoja minkä kerkes, ihanaa!
Oon muutenkin aika onnellinen tällä hetkellä. Elämässä menee kaikki pääpirteittäin hyvin, tyttö on terve ja aika helppo, miehen kanssa menee tosi hyvin muutamia pikku tiuskasuja lukuunottamatta ja on jokseenkin seesteinen vaihe meneillään. Aina on jotain pieniä marinan aiheita mut nautin nyt tästä tänhetkisestä helposta ja iloisesta elosta:)

3 tunnin päästä nämä 3 pitkää päivää kun mies on töissä ON OHI! Mut sitten on vielä 1 yö ja sen jälkeen pitäis jaksaa sinne häihin :eek: HOHHOIJAA! No, haudassa kerkii nukkua :rolleyes:

Ihana päivä ystävän ja tämän 1,5v tytön kanssa shoppailemassa ja syömässä. Ja sitten he tulivat meille vielä viettämään aikaa. Meidän tyttö nukkui hyvin matkarattaissa,mutta sitten kun ruokapaikassa äiti sai ruuan nokan eteen niin eikö vain tyttökin halunnu ruokaa. :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

3 h päiväunet vauvan kanssa sekä reilu tunnin vaunulenkki. Rakastavat isovanhemmat kylässä ja ihastelemassa vauvaa.

Ristiäisten muisteloa; täydellinen päivä <3

Sain syödä aamupalan rauhassa kun Tonttu nukku! Tais olla eka kerta näin. Oon aina imettäny samalla...

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Aamukahvi! Oon nyt juonut tosi vähän kahvia synnytyksen jälkeen, muutaman kupin kaupoilla käydessä tai jos joku ollut kylässä. Aluks pelkäsin et likka saa mahavaivoja siitä... Eilen vedin kaks isoa kuppia kahvia päivällä ja likassa ei kyllä näkynyt mitään koko iltana joten ehkä kahvi on nyt ihan turvallista kuiteski. JES! Ei nyt kyl tarvii mennä takas siihen mitä joskus, et vedin 3-6 kuppia (ei sellasia hienostelu pikkukupposia joissa on yhden hörpyn verran kahvia) päivässä helposti ilman mitään... Mut aamu/päiväkahvit vois ottaa tavaks ku tyttö nukkuu, vähän omaa aikaa :)

Mitä sanotte tästä 30 hengelle:

Kakku (tilaan)
Voileipakakku x 2 (lohi ja kasvis)
Muffinseja ja/tai keksejä
Omenapiirakka (pellillinen) Ihan sairaan hyvä ohje!
Mummon lihapiirakka (2 pellillistä)

Juotavaksi kahvit ja joku holiton booli, pillimehuja lapsille

Ristiäiset 13.7 automatkan päässä. Kivasti tekemistä. Onneks omenapiirakan ja lihapiirakan voi pakastaa tarvittaessa. Milloin ja missa sulattaa ja kuka sen tekee on asia erikseen. Voileipäkakut pitäis tehdä lauantaina j akoristella sunnuntaiaamuna (missä hitossa mie ne kuljetan???). Muffinsit voi tehdä myös lauantaina tai jos vaan ostais kaupasta keksejä. Kakkua en edes näiden jälkeen lähde yrittämään van tilataan.

Onko tässä liikaa? Voisko noista jonkun jättää poiskin?

Taas väärä ketju :p En oo onnellinen tosta tekemisen määrästä... Siirränpä oikeeseen.

Oltiin tänään meidän saunavuorolla taloyhtiön saunassa. Kylvetin pojan ja poika naureskeli tyytyväisenä. Sit puin ja laitoin kaukaloon oottamaan et käyn itse suihkussa ja saunassa nopeesti ja sinne kaukaloonhan pikkunen nukahti. Tultiin kotiin, syötin pojan ja sit se kävi yöunille. Omaa aikaa <3

Tajusin, että kaikki "maailma kaatuu niskaan"-fiilikset on olleet vaan väsymyksen seurausta (vaikka mies on yrittänyt sitä mun itsepäiselle päälle selittää)! Nyt kun vauva on syönyt vaan kerran yössä niin alkaa ajatuksetkin tasaantua ts. en ajattele liikaa turhia asioita, ja asioiden jälkeen ajattele uusia asioita. Kaksi viikkoa oli aika rankkaa aikaa, toivon että se ois nyt takana päin!

Kun mieli on kirkas niin jaksaa lasten tappelua ja normaalia elämää ihan niinkuin ennen tätä kolmatta lasta.. :) <3

Täytyy kyllä kaiken keskellä todeta että kyllä tää vauva-aika on vaan niin pirun ihanaa ja rikasta, vaaleanpunaista rakkautta, mutta varjopuoli on lähes yhtä painava näinä ekoina kuukausina sen väsymyksen ja hormonien takia :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Me ollaan iiii-saaa puhuttu just viime päivinä samasta aiheesta mamma-tuttujen kanssa. Että niin ihania kuin nää pikku-bellabullat onkin, niin kyllä moni on kokenut nää ekat kuukaudet tosi rankkoina. Ja siitä ei ihan hirveesti huudella tuolla etukäteen. Sit monet kokee omien ongelmiensa ja fiilistensä olevan tosi ainutlaatuisia vaikka todellisuudessa ne samat hommat on käynyt läpi vähintään joka toinen äiti. Ja toinen asia on se, että ihmiset jotenkin salaperäisesti tuntuu unohtaneen noi pari ekaa kuukautta..? Ehkä mekin sit vuorollamme :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin