Tänään olen onnellinen siitä...

Vajaan 4h vaunuilu ja ensimmäinen julki-imetys puiston penkillä! Ihana päivä! Tyttö nukkuu sohvalla raajat levällään, ihan ku hänelläkin ois ollut raskasta (veti sikeitä melkein koko reissun) :p

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Ihana päivä! Vauvalla alkaa olla päivärytmi, joten uskallan jo suunnitella puuhia päiväunien mukaan. Ollaan oltu monta tuntia ulkona, nyt tankataan ruokaa ja unta kotona, sitten vielä illallispiknik lähipuistossa. Mies on palannut töihin, mutta jaksaa iltaisin kokata (ja tajuaa jättää aina vaikka pari uutta pottua mua varten jemmaan siltä varalta, etten ehdi laittamaan kunnon lounasta seuraavana päivänä).

Luulisi tosiaan, että yli kolmen tunnin ulkosalla nukuttujen päiväunien jälkeen ipana olisi virkeä, mutta tuossa se retkottaa umpiunessa sohvalla. Söi kyllä unien välissä ihan hirveällä ruokahalulla.

Mä odotan kanssa et muodostuis jonkinlainen päivärytmi, ois helpompi sit vähän suunnitella menoja... pikkuhiljaa toivottavasti :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Jotenkin hyvä fiilis. Hankaluuksien jälkeen nyt on sellanen kutina, että tilanne on muuttumassa. Vaikken tiedä vielä vauvan viimeisintä verikoetulosta bilistä, mulla ok luottavainen olo, että tää on kohta selätetty. Äiti tyytyväinen = kaikki tyytyväisiä nim. äiti joka sai raivarit eilen automatkalla....

Oon ihan äärettömän onnellinen siitä että toi mun pieni tyttöni vaikuttaa niin tyytyväiseltä! Sille maistuu ruoka hyvin ja samoin uni, ei puklaa, kärsi masuvaivoista eikä itke oikeestaan ikinä. Tossa se taas tuhisee unissaan nukahdettuaan tissille vaikka on nukkunu jo 11 tuntia ja heränny vasta klo 4 ja 8:30 syömään. Eihän tää arki varmaan ikuisesti jatku näin täydellisenä ja helppona mutta nautin tästä nyt <3

Toi tyttö on vaan niin ihana!

Olen totaalisen väsynyt alle kolmen tunnin yöunien jälkeen, mutta samalla hirmu onnellinen. Vauva on ihana, mies on ihana, mennään viikonlopuksi mökille, mutsihormonit mahdollistaa elämän varsin vähillä unilla. Mahtavaa että tällainen tunnetila on mahdollinen.

Oon niin onnellinen siitä että mulla on noin ihana ja rakas ja kaunis tyttö,
siitä että mä jaksan ihan hyvin vähemmilläkin unilla(varmaan hormonien ansiosta),
ja siitä että on kesä, ja mulle mahtuu kaikki vanhat vaatteet taas ja en malta oottaa et pääsee ostamaan uusiakin!

Jos vielä saadaan tytön paino nousemaan niin sitten ei oo mitään valittamista :)

Hyvin nukuttu yö takana ja vauva tyhjentää tyytyväisenä aamupalaksi mun pinkeetä etumusta. Kohta lähdetään koko perhe kyläilemään. Ei ite jaksa enää emännöidä,ja tän kanssa on niin helppo lähtee liikenteeseen, ku nukkuu niin kauan kunnes on taas nälkä. Eilen mun äiti ja sisko näki pikkusen ekaa kertaa hereillä, vaikka ovat kyläilleet kahden viikon aikana kuitenkin melkein joka päivä. Oon yrittänyt et vieraat tulis öisin ku sillon meillä valvotaan kaikkein mieluiten :grin

Oltiin tänään markkinoilla. Oli myös sellanen vauvaesittelyreissu kun oli niin paljon tuttuja. Ollaan niin ylpeitä. Mahtavaa käydä ihmisten ilmoilla! Vihdoin sain ostettua myös imetysliivit. Nyt on niin helppoa imettää kun ei tartte kaikkea riisua!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Tänään ollut hyvä päivä! Yö meni suht hyvin, sain nukuttua aamullakin vielä reilun tunnin. Päivärytmi esikoisen kanssa persiillään mut 4 vuotiaan kanssa ei oo enää niin just! Pihalla oltu 12-18, välillä vaan vauvan ja esikoisen syöttämistä sekä kauppareissu. Nyt sisällä, mies pelaa pleikkaa, esikoinen kattoo muumeja, vauva nukkuu ja mä saan rauhassa datailla kera lasillisen cocista :) Vauva on ollut erityisen paljon hereillä tänään, mikä voisi ennustaa hyvää yötä meille! Toivotaan toivotaan ja peukut ja varpaat pystyyn :grin

Vaavi ylitti syntymäpainonsa ja napatynkä irtosi kauniin navan jättäen. Pikkuinen on enimmäkseen tyytyväinen ja rauhallinen ja nukkuu pisimmillään 4-5 tunnin pätkiä. Ensimmäinen pidempi kauppareissu tehty tänään ja hän nukkui tyytyväisenä koko ajan :) Yöllä vielä valvotaan ajoittain paljon, mutta sain just otettua pienet päikkärit ja on suht virkeä olo. Nyt vauva ja isi nukkuvat suloisesti yhdessä. Osa omista vaatteista mahtuu taas hyvin päälle, vaikka mahanröllykkää onkin jäljellä vielä. Ihanaa päästä käyttämään muuta kuin tylsiä Hennesin äitiysvaatteita taas! Ja ulkona on ihana kesäsää!

Onnellinen olo tulee kyllä joka ilta kun päivän kiireet on laantunut ja äitikin saa istahtaa :) Ihanat tytöt olen elämääni saanut <3
Aina ei ole niin helppoa luovia arjessa mutta kyllä se kaikki vaan on tän kaiken arvoista :)
Ja ihmeesti tuota jaksaa vaikka univelkaa koko ajan..

Sain yöllä nukuttua vaikka ärsyttääkin että kahden vauvan pidemmän unijakson aikana esikoinen kävi kertomassa asioita - yöllä!! Mut vauvan eka unipätkä melkein 4h!!!! Illalla oli hereillä tyytyväisenä lootassaan vaikka kuinka kauan itekseen :) en siis seurustellut enää kun kello oli jo yli 23... Puuhailtiin miehen kanssa omiamme ja vauva välillä kommentoi iloisesti ;) tänään tulee illalla ystäväperhe kylään, kiva päivä tulossa <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eilinen oli aika horroria, kun univelka painoi ja piti hoitaa paljon asioita. Illalla käytiin saunassa ja se oikeastaan pelasti päivän: vauva olisi viihtynyt kylvyssä ja suihkussa varmaan tuntikausia.

Nyt on uudestisyntynyt olo kun on hyvin nukuttu yö takana. Kaksi yli kolmen tunnin unipätkää ja sen jälkeen vielä pari tuntia torkuskelua, imetystä ja hyväntuulisen vauvan kainalointia sängyssä.

Mies pääsee tänään aikaisin töistä ja käydään Suomenlinnassa näyttämässä vauvalle merta. Viikonloppuna metsäretkeilyä.

Takaisin