Tänään olen onnellinen siitä...

Täällä alkaa ilmottautuminen vasta parin viikon päästä. Toivottavasti päästäis vauvauintiin! Se ois ehdottomasti paras vauvaharrastus meille :)

Viimeinen antibioottisatsi syöty!!!!! Veti kyllä vielä viimeisenä kostonaan mahan niin lurulle kuin olla ja voi. Josko vauvan nukuttaminenkin helpottuu, vaikkei se onneksi ole näyttänyt mun kuurista mitään pahoja vaivoja saaneen.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Mies on tosiaan pitänyt lupauksestaan kiinni:että kokkaa ja leipoo isyyslomallansa. Tehnyt joka päivä ruoan (välillä mun opastuksella ku kaikki kokkausjutut ei oo vielä niin hyvin handlassa), ja kokeilee rohkeasti uusia juttuja ja leipoo mm. Leipää yms. Ihana mies <3
Tänään herkuteltiin lohikeitolla ja nyt edessä on jälkkäriks pannukakkua, nams.

Oon pulassa, etenkin henkisesti, ku miehen loma loppuu:oops:

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä lähti esikoinen mökille mun vanhempien kanssa. Toisaalta ihanaa et saa itse ottaa rennommin nyt tän tulehduksen ja kuumeen kanssa mut samalla tosi huono mieli tyttären puolesta ettei sille tuu sellanen olo et hänet lähetetään aina pois... Oikeesti mä taidan olla vaan tosi väsynyt :( paska-äiti fiilis :( tuli nyt vähän väärään ketjuun...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jomsuli mä tuun kohtaaman saman ongelman ku mies menee takas töihin. Onneksi vasta kolmen viikon päästä. Eilen teki ekaa kertaa ikinä tässä talossa lasagnea, nam! Ja kokeilee muutenkin rohkeasti kaikkia uusia juttuja. Vielä kun itse löytäisi kadonneen ruokahalun jostain. Oon syöny tänään aamupalan ja palan pannaria lounaaksi. No onneks tässä on varaa vielä kuihtua, että imetys tuskin tyssää ihan hetkessä.

Mä oon semisti paniikissa siitä et tää on miehen vika lomaviikko. Ja ensviikolla olisi se muuttokin. Tuntuu että yksinään en saa edes vaatteita päälle kun on koko ajan lapsessa kiinni. Tiedän kyllä että toi jaksaa huolehtia meistä vielä työpäivänsä päällekin eli koti ei räjähdä käsiin. Muutonkin hoitaa maksulliset miehet. Ja kai tää jossain kohtaa tästä helpottuu.

Anteeksi Nipsumuki, mutta miehesi hoitaa maksulliset miehet??? :D

Me tarvitaan kolme maksullista miestä ja vielä kuorma-autokin :P

Voittamani palkintokirjat saapuivat tänään, tai hain ne postista :). Olen onnellinen, koska olisin toivonut kirjoja vauvalahjoiksi, mutta niiden sijaan onkin iso kasa leluja ja toinen kasa vaatteita :grin. Mies oli yhden kirjan ostanut ja minä yhden, mutta nyt kiitos foorumille, että on jaksanut kirjoitella sen verran että sai mahdollisuuden osallistua arvontaan ja onnetar suosi :). Jippii!palkintokirjat.jpg

^Sanos muuta! Tuli päiväposti hiukan myöhemmin ja siellähän se lappu oli :D

Hahhahhaa! Ymmärrysvirhe! Jotenkin katsoin et "muutenkin hoitaa maksulliset miehet" ja ymmärsin sen nii et miehes hoitaa ne miehet... Apua!! :D :D :D

Aika monen foorumilaisen vauva tänään 4kk <3 6.5 tais olla ennätyspäivä :)

Ihanat työkaverit olivat sittenkin muistaneet mua, vaikka oletin ettei kukaan jaksa nähdä vaivaa, ku mä olen toiminut tähän asti millon minkäkin kolehdin kerääjänä. Tänään tipahti kuitenkin kortti ja 120e postilaatikosta, mikä on kuitenkin tosi paljon pieneltä työyhteisöltä, ja kyllähän tolla muutaman vaippapaketin ostaa! :)

Täällä myös 1kk ikäinen tyttö! On selvästi kasvanut ja pyöristynyt. Huomenna neuvolassa sitten näkee,että kuinka paljon :)

Takaisin