Tänään olen onnellinen siitä...

Pikku-Tonttu tuhisee vieressä ja nyt on aika levätä. Mulla odottaa kotona paljon helpotusta tänään antanut mies, josta voin sanoa, että on tulossa aivan mieletön ja ylpeä isä <3

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Vauva kitisi vähemmän ja nukkui enemmän kun vaihdettiin Devisolit Relatippoihin :) Oli huomattavasti mukavampi olla jokaisen!

Muoks. Rela-D-tippoihin.

Muokattu viimeksi:
meillä on ollut multivitan d-tipat ja melko nopeasti päästiin viiteen tippaan. Aluksi oli masukimmurrusta, mut varovasti aloittelin ja sit hyppäsin täyteen määrään, kun oireilu loppui.

Turvotus taas laskenut paaaaljon! Maha pienenee joka päivä vähintään sentin! Laitoin just meikkiä naamaan hymyillen peilikuvalle, mitä ei oo tapahtunut sit rv 30 :D
Mulla on farkut jalassa, mitkä myös meni viimeksi 2-3 kk sitten ;)
Ja aaaahhh, vielä kynnet kuntoon ja sitten ulos syömään kiinalaista miehen ja pikkumiehen kanssa!
Illalla katsotaan joku kauhuleffa pitkästä aikaa! <3

Tää toivottelee foorumilaisille hyviä yöunia, suppareita, synnytystä ja antoisaa ja iloista vauva-arkea! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Tää mamma sai nukuttua! 21-10 välillä tyttö veti 2,5-3h unipätkiä ja aamusta isi otti tytön hoiviinsa ja sain nukuttua tähän asti. Ah, ihanaa! Tänäänkään ei ehkä tarvii niitä päikkäreitä.:)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tänään on tullu maitoa! Pari päivää mennyt niin että tyttö itkee nälkää ja äiti pettymystä. Nyt toi hörppi molemmat puolet kahteen kertaan mut nyt nukkua kossottaa taas tyytyväisenä.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Ja mulla on jalassa NE kesällä ostetut ihanat farkut!!! Matkaa kesälukemiin on vielä 9 kg ja maha röllyilee vyötärön päällä mut ei ainakaan tarvii alkaa ostella nyt mitään väliaikaisvaatteita et saa ittensä kuosiin.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Edelleen samasta aiheesta onnellinen: että meidän kauhualun jälkeen kaikki on ollut niin sileää ja helppoa. Mieskin on toipunut viimeviikkoisesta kovasta kuumeestaan ja osallistuu taas vauvan hoitoon. Otti pojan tänä aamuna mun kainalosta öhisemästä ja vaihtoi kakkavaipan ennen töihinlähtöään. Mun ihanat miehet! :Heartred

En vois parempaa avopuolisoa ja isää lapselleni toivoa :Heartred Olin tänään muutaman tunnin poissa kotoa, ja kun saavuin takaisin, tervehti taivaallinen tuoksu minua jo rappukäytävässä. Sisältä löysin valmiiksi katetun pöydän ja aivan mahtavan ruuan valmiiksi laitettuna. Mies oli yllättänyt kaikki odotukseni ja laittanut ruokaa, josta en ollut koskaan kuullutkaan. Intialaista tikka masalaa(?) ja palan painikkeeksi mango lassia. En edes itse osaisi laittaa noin hyvää ruokaa ja tämä siis mieheltä, joka ei ole ennen vauvan syntymää näyttänyt naamansa kyökin puolella, mutta nyt oikein ylpeänä miettii jo mitä saa laittaa seuraavana päivänä sapuskaksi. Itsellä kun into ylipäätään ruuan syömiseen saati laittamiseen on toistaiseksi aika nollassa, niin ihana, että joku huolehtii :) :Heartred

Oi miten ihanaa Lälly :D

Katotaan kauan tätä onnea kestää ;) Aivan mahtavaa on sekin, että mies hoitaa pääosin vaipan vaihdon. Öisin se on ainakin luksusta kun ei tarvii sängystä nousta. Tekee meinaan sekin vielä hetkittäin kipeää. Mut mun mielestä oikein toimiva työnjako, mä hoidan kuitenkin ruokinnan täysin. Josta muuten vielä kehutaan. On kuulemma ylpee, ku jaksan vaikka korvikkeella sais niin paljon helpotusta imetys rumbaan. Mut tommonen kannustus saa mut jaksamaan vielä paremmin :)

Poju nukkuu, mies nukkuu. Mie oon taas yksin käyttäny koiran ulkona '(tosin sateessa), sit mie laitoin pyykit kuivuu ja pullot keittymässä, siivoilin keittiöö ja vaihtelin kamojen paikkoja jaja nyt vähän datailen ja kuuntelen Voicea! :) Ja lääkekuurin vika lääke meni ysin mais!! :)

Mä en raaski lähteä vauvan kanssa kaupungille kun vauva nukkuu mun sylissä ja on vaan niin ihana ja lämpöinen! Voisin tuijotella ikuisuuksia tätä kultaa! Ekoja hymyjä jo metsästetty aamulla ja mies on lapsen- ja kodinhoidossa täysillä mukana. :love7
Nyt elämä hymyilee vaikka se joskus kääntöpuoltaankin näyttää.

Käytiin parin tunnin ostosreissulla itiksessä vauvan kanssa ja se meni hyvin! Jännitin ihan sikana et mitä jos/kun alkaa rääky ja missä imetän ja ääk mut ihan turhia. Kerran kävin imettään lastenhoitohuoneessa, mut taisin ennakoida nälkää liikaa koska tyttö lähinnä lutkutti nänniä ja sitten kun iskin tosi nälkä huudon kera, menin cittarin sovituskoppiin jossa tyttö sai tankata. Jakso hyvin olla hereillä ja tapittaa vaunuista ja huusi tosiaan silloin kun nälkä todella iski, ja kun tappeli väsymystä vastaan kun lähdettiin kotiinpäin. Vähän tuli rohkeutta ja itsevarmuutta esim. julkisilla kulkemiseen ja että hei, kyl mä voin sit itsekin lähteä kaupungille kun mies menee takas töihin, kyl me tytöt pärjätään vaik vähän itku joskus tuliskin:)

Rohkeesti vaan jomsuli! Mekin tehtiin tiistaina eka itiksen reissu, ja mulla oli ihan samoja fiiliksiä ku sulla. Mutta turhaan mietin kauhu skenaarioita huutavasta vauvasta ja kiljuvasta nälästä. Toinen nukku koko reissun ajan, ja pääseehän sitä paikankin päällä imettämään jos tarve vaatii. En ihan tohdi vielä julki imetystä harrastaa, mut esim toi sovituskoppi olikin varteen otettava vaihtoehto.

Kauppakeskuksissa on yleensä ne lastenhoitohuoneet joissa voi imettää.

Takaisin