Tänään olen onnellinen siitä...

Katotaan Lyyti kauanko tätä kestää, ei vielä iloita! :p Mutta laitan kaikille malttamattomille mammoille säkillisen tätä olotilaa!

Pahimmat mielialanvaihtelut jäivät raskauteen (tähän mennessä kaikki mitä oli), mun silmät näyttää kirkkailta kun kaikki ihmeellinen ja turhanpäiväinen murehtiminen on poissa!
Ei stressaa kilot, koska kasvoista hävisi heti pahimmat turvotukset!
Ei stressaa vauva-arki!
Ei parisuhde!
<3

Mies pelkäsi että saan jonkun synnytyksenjälkeisen masiksen kun vikat viikot raskaudessa olin niin väsynyt ja kaikki tuntui maailmanlopulta :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lucy on onnellinen kun lähetetään takas kotiin ja muut on kotona että saispa jo lähteä synnyttämään... :D
Toivomus ois tietty ollu siirtyy synnytyäjien tiloihin, mutku olin osastolla jossa suurinosa oli jo synnyttänyt, niin mieluummin lähdin kotiin. Oma sänky ja rauha <3 täällä lepään parhaiten.

Mä kävin eilen apteekissa ostamassa vitamiineja ja sain kaupan päälle sen Seba medin anti strech mark-voiteen. Olin ihan et täh, eikös sen hinta lähentele 20e, eli samanarvonen on ku vitamiiniki. Olipa kiva yllätys, kun mulla alkanu olee niitä viiruja alavatsassa, jospas sais niitä vaaleammaksi.

Viime yönä nukuin ensin 4 h putkeen ja vielä senkin jälkeen nukuin 2,5 h heräämättä! <3
Synnärillä nukuin sen ainoan yön 10 minsan pätkissä, jos sitäkään kun turhautti kun joka kerta kun olin nukkunut 5 min niin se naapurin vauva huusi tai naapuri laittoi valot päälle tai hoitaja tuli!
Tuli sitten valvottua ja tuijoteltua vaan vauvaa ja sen huomasi eilen illalla (nukahtelin 5 kertaa istualteni) :D

Tänään kun nousin ylös äsken, niin häpyluu on alkanut paranemaan 2 päivää synnytyksestä!!! :)
Tikkiä ei juuri edes tunne ja vastakin tais alkaa toimimaan normaalista!
Hyvä fiilis, kyllä koti on hyvä paikka toipua.

Jos vielä 1 tehdään niin toivon että pääsen silloin 6 tuntia synnytyksestä tai max 1 yö siellä..

Nukuin tosi hyvin viime yönä. Alkaa vihdoin tää väsymys ja kiukku hellittää. Ja aurinkokin paistaa! :) Taidetaan keksiä ulkoleikkejä tänään poikien kanssa... Tai pojat saa leikkiä, mä istun pihakeinussa :)

En päässyt viime yönä lainkaan sikeään uneen, ku stressaan niiiiiin paljon tulevaa. Toki olis kiva vastaanottaa pirteenä mitä tulevan pitää, mut ei kai sitten. Mutta onnellisuus ketjuun tämä viesti päätyi, koska oon aloittanut tän aamun rennosti ottamalla arskaa parvekkeella, ja alkaa olee jo hyvä väri pinnassa. Kohta meen herättelee ton ukonki tuolta, ja tänään olis tarkotus muhia ihan vaan kaksin koko päivä :)

Meillä on pihatalkoot. Vauva nukkui vaunuissa 3h ja kohta lähden sen kans ostamaan itkuhälytintä... Join 1siiderin pihalla ;)

Paino tippuu! Synnärille jäi 13kg ja nyt on sen jälkee lähtenyt 5kg ja kilo/puol per päivä tippuu. Et se siitä ku jotku luuli et 9kg synnäril ei oo kovin realistinen tavoite :p

Aikamoinen tahti Mannaryyni! Antaa toivoa, että itselläkin nämä kilot joskus karisisi. Luulen kyllä, että synnärille jää sellainen 3-5 kg. Oisin siihenkin jo ihan kohtuutyytyväinen, sen verran kevyempänä olin vielä paljon notkeampi ja jaksavampi kuin nyt valasmahana. Uskon silti, että tätä mahaa tulee ikävä. On ihanaa tuntea pikkuisen potkut ja oon mahasta ylpeä :Heartred Kaksoisleuasta olisi kyllä hienoa päästä eroon kiireen vilkkaa ja viimeistään vuoden kuluttua haluaisin olla lähtöpainossani +max. 1 kg.

Miepä olin kerryttäny nestettä kolmanneksella iha älysti, et kävelyki oli tuskaa vikoil viikoilla. :) Saa nähdä mis tulee läski vastaan, mut hyvältä vaikuttaa!

mimmma: olen niin samaa mieltä. Kuopuksen laskettu aika oli syyskuun alussa ja hän syntyi elokuun lopussa. Oli melko tuskainen kesä.

Mikähän siinä on, että ensin sitä aurinkoa kaivataa ja kun se sieltä vihdoin ilmestyy, ni sekään ei oo hyvä...

Oltiin vauvan kanssa jäätelöllä uimarannalla ja reissu sujui hyvin. Ihana ilma! Vauva on tänään ollut aika tyytyväinen ja saatiin myös grillattua :)

Etkös sä aretha just vasta muuttanut? Ja nyt jo naapuri tuo kukkia... :)

No tulipa jotenkin nopeasti teidän poika Mrs V! Vastahan sä lähdit synnytämään :grin Ainakin siltä tuntuu. Isosti onnea!:Heartred

Takaisin