Mä - tai siis me - ollaan taas kotona. Arvatenkin foorumilla on ollut tohinaa, jengi on synnytellyt ja ties mitä kalakukkoja on leivottu... Täytyy lueskella ajan kanssa.
Oon ihan superonnellinen mun söpöstä, kiltistä ja ennen kaikkea terveenä syntyneestä pikku-ukostani. Tästä tämä uusi elämä alkaa!
Juu, Pamela täällä hei! Ennen olin 75DD, raslauden aikana ehkä 80F. Nyt en oo varma, että riittääkö nämä aakkoset vai pitääkö lainata kyrilisista pari...
Jee, pikkuselle kastepaikka ja pappi varattu! :) Ainakin on ajoissa hoidettu tääkin asia,mutta pakko,että varmasti saadaan sille vkonlopulle kun halutaan/tarvitaan.
Olen saavuttanut seesteisyyden tilan, en enää mieti koko aikaa synnytystä kaikki tapahtuu ajallaan. Eilinen synnärillä käynti näytti osan todellisuutta, kun synnyttämään tulleita äitejä käveli tuskasina käytävällä vastaan. Iloitsin kun pääsin vielä pois, ajoimme autokaistan kautta kotia katsomaan jääkiekkoa.:)
Kuitenkin päivät käy vähiin ja viimeistään parin viikon päästä paapero pitäisi olla täällä, itse kun ei voi aikaa jouduttaa vaikka kuin haluaisi, niin olen ottanut nyt uuden ajattelun käyttöön! Ei tarvitse koko ajan vittuuntua ja joka pyyhkäisyllä miettiä, joko?! Katsotaan kauanko tätä kestää, tämä päivä näyttää jo lupaavalta.. huomenna varmaan palaan marina- ketjuun
Sama täällä, ainakin toistaiseksi. Oon tyytyväinen että maharevähdys on nyt jo parempi kuin aamulla (saati eilisiltana, ou tsiisus) ja nyt seesteisenä ajattelen että mulle kelpaa vielä esim. viikko makoilua.