Tänään olen onnellinen siitä...

En uskonut, että olisin vielä näillä viikoilla jaksanut siivota ja käydä kaupassa tänään!
Olen niin reipas että aion pestä kaksi ikkunaa vielä tänään :)
Löysin myös värikkään mobilen 8 e:lla, nyt tuolla vielä roikkuu tytön vanha mobile missä niin hillityt värit etten usko että se kiinnostaa vauvaa yhtään --> väriä elämään! <3

Tänään meinasin myös istuttaa mun äitienpäiväruusut uuteen laatikkoon :)

Nyt taas fiilis "ei tässä hätää, vaikkei vauva syntyisi vielä viikkoon" ---> tajusin muuten just että olen viimeksi syönyt klo. 9.30-10.00 :D Hupssss! Taidanpa tehdä välipalaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sain varattua ristiäisiä varten kirkon ja papin ja ja ja... 29.6 juhlitaan nimeä joka on vielä mietinnässä! Se päätetty nimi ei sovikaan tälle pojalle :o

image.jpg
Mä oon jotenki tosi onnellinen tässä hetkessä. Eikä syynä ole tuore pulla tai lempi tee, vaan se et mä voin oikeesti vielä hyvällä omalla tunnolla ottaa tän oman aikani, istua, rentoutua ja nauttia. Aijon muuten tehdä sitä tällä viikolla oikeen urakalla, koska uskon, että tästä voi sitten vauva-arjesta väsähtäneenä ammentaa voimaa ja uskoa itseensä :)

Mä yritän saavuttaa ton zen-tilan. Että on ihan ok vaan istua ja rentoutua.

Siitä oon tosi tyytyväinen, että silittely ja hieronta tuntuu väsyneissä lihaksissa niiiin hyvältä. Ihan vaan se, että mies laittaa lämpimän kätensä mun ristiselälle, saa mut kehräämään. Toivottavasti sama taika toimii synnytyksessäkin.

Toivottavasti muutkin osaavat kaiken tän stressin, oireiden ja odottelun keskellä nauttia näistä pienistä hetkistä :)
Sen verran tarkennan, että ei mulla tämä seesteisyys koko aikaa vallitse, mutta pienikin hetki päivässä riittää.

Että oon osannut ottaa lunkisti tään loppuillan.. Oon kaks päivää ollu iha koomassa ko on väsyttäny, kun oon puurtanu itteni iha loppuun.. Yrittän olla ilmeisesti tehoäiti joka siivoo, pyykkää yms kaiken heti ja hoitaa vauvan ja käyttää välil koiran ulkonaki yms, et mies saa tehä viimesen koulujuttusa..

Nyt oon maannu sängyllä poika vieressä :love017 Ja yrittäny juoda maitoo tisseihin, kun seki on unohtun kaiken "kiireen" keskellä..

Pääsen ikean aamupalalle, ja aijon ihan piruuttani kiertää huonekalunäyttelyn supistuksien toivossa. Ja jos(ja kun) tulee tehtyä ostoksia, minä otan vastuun niiden kannosta. Kuinka niin epätoivoista.. :rolleyes:

Esikoinen heräsi vasta vähän vaille kasi kun kävin herättämässä!!!
Sain laittaa rauhassa aamupalan ja samalla siivouskärpänen yltyi taas ja aloin heti touhuamaan :)
Ehkei se ollutkaan huono juttu ettei vauva ole syntynyt vielä, koska nyt pääsee vetämään siivouksen niin yli kuin haluaa :D Tai laiskotella vielä, lihota lisää, katsoa Netflixiä, heilutella kahvakuulaa.
Stressi on helpottanut jollain tasolla niin, ettei enää mieti 24/7 synnytystä..

Nyt tää hakee kaupasta mäntysuopaa ja menee jatkamaan hommia kotiin ;)

Mulla on tänää hieroja :) sekä ihana aamulenkki, kun tällä kertaa ei satanut :)

Iloitsin,kuinka ihanaa on taas pystyä tiskaamaan ilman julmettua selkäkipua,ylettyä pyyhkimään vessassa käydessä sekä pystyä nostamaan polvet kohti rintaa :) Ja on paljon kevyempi olo muutenkin.

Pienokainen tuntuu päivä päivältä ihanemmalta ja ollaan saatu jo yhteys välillemme.

Nukuin sit Suomen ekan erän läpi. Sellaset päälle kolmen tunnin päikkärit:confused: Nooo, hyvä loppupeli :p

Pieni sisutus kärpänen iski ja nyt voi kyl sanoa, että koti on täydellinen! Näin totean kyllä joka kerta, ja sit keksin taas jotain uusia must have-hankintoja. Mutta tänne on vauvan hyvä saapua, ja ei haittaa vaikka jumitettais neljän seinän sisään ku on täällä on niin viihtyisää :)

Käytin koiran et mies sai nukkua päikkärit. Jotenkin kun mies on nyt lähiaikoina ollut niin mukana tässä raskaudessa ja kuuntelee minua mistä ikinä nyt valitankaan. Kehuja satelee, huomioi Tonttua jne. Tekee mieli hemmotella tota miestä ja antaa rentoutuakin välillä. Meillä on nyt aivan mielttömän hyvää yhteispeliä ja rakkautta on ilmassa enemmän kuin varmaan koskaan :love7

Takaisin