Tänään olen onnellinen siitä...

Saatiin kesän eka hääkutsu! Mitenköhän juhliminen sujuu kesäkuun lopussa... no, hääparilla on vauva ja taapero, joten oletan että nämä eivät ole mitkään käsittämättömät maailmanlopun kreisibailut.

Jäisten mansikoiden imeskely auttaa! Ja kunnon kerros kylmägeeliä kaulalla... Siis ihan päinvastoin kuin kuvitteli. Ei lämmintä, vaan niin kylmää kuin sietää. Olo on huomattavasti parempi ja mukavampi kuin aamulla, ei tee enää mieli puukottaa itseään keuhkoon.

Näin tänään siskoani, askartelin pojan kanssa kortin tytölle, kohta mennään naapurin ja lasten kanssa pihalle!
Kävin myös tänään isossa ruokakaupassa - viikkoon en ole "uskaltanut" :D
Illalla testaan kahvakuulia <3
Uus KaksPlus tuli postiluukkuun, illaksi luettavaa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sain seksiä, eikä siinä vielä kaikki! Toisin ku olin pelänny, et liitoskivut sen seurauksena pahentuis ni ei! Katosivat jopa hetkeksi, ja nyt vaan lievää vihlontaa. Sain tästä myös hirveen boostin, ja jaksoin pestä ikkunat, jotka on odottanut pesua monta viikkoa. Eli lisää paneskelua vaan ni kestää jotenki tän loppuajan, ja jos vaikka kypsyttäis paikkojakin suotuisaan suuntaan :rolleyes:

Mulle kelpais kanssa toi yhdistelemä. Hitto kun ei oo saunaa ni en voi sitä toteuttaa, mutta HKI luulis lohkeavan. Ainakin meillä ollaan aika ahnaasti sen perässä. Kai miehen logiikalla voi panna vähän niinku varastoon, kun ei tiedä koskaan kuinka pitkä kuivakausi onkaan edessä.

Meilläkään ei ole saunaa nyt käytössä, vaan pitää pyöräillä kohta pari kilsaa kaverin luo saunomaan ja sitten illalla takaisin. Riskinä on lähinnä se, että mä uuvahdan enkä illalla enää muista seksiä halunneenikaan. Oon yrittänyt vinkata tolle että se voisi tulla vaikka ruokatunnilla joskus kotikäynnille, mutta ei mee vihjeet läpi.

Toi on kyl hyvä puoli miehen vuorotyössä, ku ei munkaan mielessä illalla pyöri enää muuta kuin sänky ja yöunet, mut tänään päivällä mies heräs yövuoron jäljiltä hyvinkin innokkaana huhuillen mua makkarista, ja kattaus oli valmis :dance008

Kyl se vielä menee, tosin yhessä asennossa vaan, mut mietin et mitä se mahtaakaan olla synnytyksen jälkeen. Paluuta entiseen tuskin enää koskaan on :grin Nyt otan siis kaiken ilon irti kosteista paikoistani(imetyksen aikana niistä turha kai edes haaveilla) ja siitä, että ei oo ketään keskeyttämässä :rolleyes:

Mies siivos ihan hulluna täällä pari tuntia. Jynssäs keittiön kaakelit, lieden, liesituulettimen, lavuaarit ja kaiken mahdollisen oikeestaan. Jopa roskakaapin. Sit se viel imuroi. Taitaa jotain muutakin turhauttaa tää epätietoinen odottaminen...
( itse kyl sano et nyt hänellä on enemmän aikaa siivoamiseen ku tiskikone hoitaa tiskauksen)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Ai siellä natsas :happy112 Mä odottelen huomista jo toiveikkaana. Tosin jos synnytystapa arvio on kovinkin kovakourainen toimenpide ni voi olla, että himot jäävät kättärille.

Takaisin