Että edelleen, vaikka kasvan ja lihoan niin teen hommat edelleen reippaasti ja peruskunto korkea.
Mies kehui, että on upeaa että jaksan edes käydä kaupassa (hänen siskonsa, joka siis odotti ihanteellisessa painossa lapsiaan ei käynyt viimeisenä kuukautena edes kaupassa kun kunto oli niin huono ja hengästyi kun käveli muutaman metrin :D).
Tänään la! Minä se 100 kg painoisena spinnaan joka aamu 30 min - 60 min + jumpat, teen kotihommat, käyn kaupassa ja siivoan ja käytän lapsia ulkona.
Edelleen ärsyttää nuo käsitykset että "tottakai, jos lihoaa isoksi ei jaksa tehdä mitään eikä pysty edes kaupassa käymään" :D
"Mutta, jos saat vain 10-19 kg jaksat paremmin!!!!!", ai vittu, odotan innolla terkan kysymystä "oli varmaan rankka synnytys kun oli niin paljon painoa" :D Vituttaa tää maailman narsistisuus sekä mustavalkoisuus.
Mun äiti painoi 68 kg kun synnytti siskoni - sektiolla, kunto eikä lantio riittäneet.
Kun odotin esikoista ja lihoin ekana kuukautena 5 kg niin mulle sanottiin "lihavan synnytys päätyy todennäköisemmin sektioon kuin laihan, ei kannata ainakaan niitä pähkinöitä syödä kun lihot niin helposti". Paskan syöttöä - vituttaa taas huomenna mennä sinne kuuntelemaan kaikenmaailman paskapuhetta ja epäilyksiä.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi