Tänään olen onnellinen siitä...

Kokoarvio: tasan laskettuna aikana ois n. 4200 g niinkuin esikoinen!
Tän hetken ultran mukaan rv 39+2 paino 3900 g :)
Olen tyytyväinen, pelkäsin jo että siellä ollaan jo lähemmäs 4500 g!

Sanoi, että on avosuisessa tarjonnassa, ei niin kiva homma.. Saattaa taas tietää pitkää synnytystä ja sektionvaaraa, mutta minkäs sille mahtaa! Näillä mennään ja odotellaan!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mäkin oon lyyti ollu tässä 6kk ilman ripsiä, kävin laittaa tiistaina takas siis ihan synnytystä varten :D kyllä on niiin kivat nää♡

Lucy, oon huomannukki,että meillä on sama laskettu 8)

Meillä on miehen kanssa yhteinen googlekalenteri. Mies oli kirjannut sinne mun kuun lopussa olevan synttäripäivän sanoilla Muruliini <3. On se niin ihkurakas.

Fasaanit on muuten aika vekkuleita. Meen olkkarin ikkunan takana on metsikkö, jossa noita pyörii aika paljon. Harvase päivä siinä keekoilee yks tosi iso kukko. Ensin se yleensä tohottaa rinnetta ees taas ja sitten kiipeää kannon päälle pörhistelemään ja rääkymään ja on niin polleeta äijää. Mä oon nimenny sen Lucianoksi. Siinä se nytkin pullistelee :grin

Onneks mulla on jumppapallo, tää on ainoo siedettävä ratkasu näiden supistusten aikana!

Heti kärppänä kurkkaamaan kun huomasin että olit kirjoitellu. Ilmeisesti ainakin supparit jatkuu lupaavasti siellä! :)

Joo n. 4 min välein on tullu koko päivän. Kävin yhessä vaiheessa kuumassa suihkussa ja se vähän helpotti kipua niin et sain nukuttua hetken mutta nyt taas sama meininki jatkuu.

Mä lähetin miehen eilen kaverinsa synttäreille, vaikka se kovasti epäröi, että onko sitten hauskaa jos se koko ajan pelkää että mulle tulee lähtö sairaalaan. Oli oikeasti ihanaa olla koko ilta yksin kotona. Mulla on ollut tosi epäsosiaalinen olo, pelkään että kohta alan äksyillä kaikille, eikä tää puoliflunssa ainakaan auta asiaa... nyt on heti pirteämpi fiilis, kun sain vähän jurottaa.

Mää nukuin tosi hyvin ja pitkään! Mies lähtee golfkurssille, mä voisin lähteä shoppailemaan. Ehkä ihan kirpparille vaan kuitenkin :)

Mä oon iloinen siitä et sain eilen "korjattua" astianpesukoneen ja tänään kameran ihan itse. Kävin molemmat vielä kerran huolellisesti läpi ja löysin syyt mitkä mätti. Herkkiä on nuo elektroniset laitteet.. Ei me naiset kuulkaas välttämättä miehiä tarvita!! :happy090

Takaisin