Tänään olen onnellinen siitä...

Aretha, musta taas tuntuu että tää vauva ei synny ikinä ja nää meidän kunnan lääkärit jättää mut vielä yliajan jälkeen odottamaan vauvaa eli epätoivoinen olo, täällä tää toiminta on niiiiiin perseestä että senkin takia huolettaa jos tää ei tule oikeassa ajassa, yks äiti odotti vielä yliajan jälkeen KOLME viikkoa käynnistystä!!! Mie oisin jo mennyt itse huutamaan lääkäreille että wtf!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon ihan fiiliksissä että pitkästä aikaa sai "poiketa asioille" kävellen. Pitkää työmatkaa kun ajaa niin kaikki asioinnit on yleensä hoidettava työmatkan varrelta autolla eikä ole paljon päässyt nauttimaan siitä että asuu tässä suht koht lähellä kauppoja ja muita palveluita.

Eikä auringonporotus tehnyt neuvola- ja kauppareissua yhtään kurjemmaksi :)

Ei tää nyt kauheen ketterää ole tää meitsin kävely. Vaikka laskin matkan neuvolaan niin silti huomasin puolivälissä matkaa että kiire tulee ja piti pistää töppöstä toisen eteen melko rivakasti. Olin sitten 5 minsaa myöhässä ja hikiä valuen siellä neukussa :p

Käytiin miehen kanssa tuolla ihanassa säässä käsikädessäkävelyllä <3 ja mä pystyin kävelee jopa suhteellisen normaalisti, eikä tarvinnut ees pysähtyä välillä tai hidastaa vaikka yks pieni supistus tulikin. Tästä on hyvä tää päivä alkaa <3

Mies kasasi koneessa käyneet pehmusteet ja muut palikat paikoilleen vaunuihin ja kaukaloon :Heartpink:Heartpink

Noihan näyttää ihan asiallisille! :)

Että jaksoin pestä keittiön ja likan huoneen ikkunat! Meidän makuuhuone ja olohuone vielä kesken kun aurinko porottaa täysillä päin! Ulkoa kävin nekin jo pesee... Samalla imuroin ja pesin tytön huoneen lattian kunnolla kun piti sänkyä muutenkin siirtää! Jee, siisti koti on mun <3 kohta ruokaa ja sit pieni lepo kipeällä selällä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Piknikille tonne ihanaan sähään hyvän ystäväpariskunnan kanssa :) kiva ku mun seura vielä kelpaa näin viikonloppuisinkin :p Niin ja sit sain äsken puhelun koiramme uudelta omistajalta ja siellä on menny tosi hyvin. Eihän se ikävää helpottanut kun kuului tuttu läähätys taustalta, mutta ainakin on hyvässä kodissa nyt :')

Mäkin haluisin piknikille! Se olis ihanaa kun nyt vielä ois helppoo lähtee ja ihana kelikin! Ärsyttää vaan kun mies on aina töissä niin siitä ei oo mulle seuraks...

Joo ei oo munkaan miehestä... Se on ollu nytki kaks viikkoo putkeen töissä ja seuraava vapaa vasta keskiviikkona.

Cedjulle tsemppiä!

Hitokseen väsynyt Ameeba täällä, mutta onnellinen omistansa. Mulla on ihana (ei suinkaan täydellinen) mies, joka ottaa mut huomioon omilla pikku kommenteillaan: pääsetkö ylös sieltä autosta, auttaa tarvittaessa ja miettii asioita mun ja vauvan kantilta. Ei mitään yltiöromanttista vatsan pussailua vaan perusjuttuja, joista en aina muista olla tyytyväinen. :Heartred Jalat maassa :)

Takaisin