Tänään olen onnellinen siitä...

Mies piipahti "kylässä" hakemassa auton-melkein viikon näkemistauko ollu :/ oli siis mukavaa :) ois ottanu kyllä kyytiin ja vieny kotiin, mut jäin kotipaikalle olon takia (lähes kolmen tunnin automatka kärryn kanssa miehen luo kotiin..) :/ olen siis onnellinen ja samalla apea

Täälläkin HUOMENNA paukkuu taas viikot........ Wiiks! Apua. Ei varmaankaa lähellekään h-hetkeä..

Elähä nyt rehvastele! Mie kävin kipittää alas portait kuus kerrosta ja sit takas ylös niin kovalla pingviini vauhilla, ku pääsin! :grin:grin

:wink

Mulla ei oo vielä mitään saavutuksia tälle päivää. Vai lasketaanko pari uutta pisamaa ja ravun värinen iho, jotka oon saanu tässä auringossa istuessa samalla kun hengannu täällä :grin

Mökille vie matka taas viikonlopuksi! Illalla saunaan, Pyryä uittamaan ja pihaa laittamaan tontulle kuntoon! Aivan ihanaa <3 En anna edes miehen tädin ja sen miehen häiritä mun onnea. Toivottavastisti se täti ei tuu hiplaamaan mahaa (mie niin vihaan sitä ku ihmiset kyselemättä koskee mun mahaa, ainoastaan mies saa tehdä sen)

Ehdottomasti <3 Vielä kun sinne uskaltaa mennä. On meillä kyllä se kätilö mökkinaapurina jos menee saunasynnytykseksi :)

Noniin! Hyvä, et apu on lähellä! :)

Itsekin lähtisin varmasti 80km päähän mökkeilee jos ois vaa apu lähellä, muttei oo ni täytynee odotella beibiä enneku pääsee :)

12 tunnin yöunet! Ekan 7 tunnin aikana heräsin VAAN kerran vessaan.. En muista koska olisin viimeks nukkunu näin hyvin ja oisin nukkunu varmaa pidempäänki, mut mies soitti ja herätti ja ihan hyvä niin ettei ihan koko päivä mee nukkumiseks :D

Jos tää ei synny rv 38+6 mennessä eli ti, niin sit mulla on se neuvola ja saan ajan äippäpolille ja tsekataan vauvan koko yms.. :)
Ihan positiivista etten vaan ajelehdi koko raskautta, tää painonnousu on nimittäin huolestuttavaa!

Tänään aloitan myös parin viikon tauon jälkeen aktiivisemman liikkumisen kerta mulle sanottiin että on vaarallisempaa maata ton suonen takia..
E

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin