Tänään olen onnellinen siitä...

Ikävää pilata tunnelma, mut mie toivoin tänä aamuna että kukaan meistä ei synnyttäs :p
Koska en haluu. En uskalla. Mitäs sitten kun ei ookkaan enää ketään möyrimässä mahassa? Ehkä en pärjää äitinä. Ja koska minä tunnen tänään näin, on suotavaa, että kukaan muukaan ei synnytä vaan vertaistuki on ja pysyy :grin

Älä nyt Tinska! Ihan varmasti selviit eteen tulevista asioista oli kyseessä sit synnytys tai vauvan hoitaminen. Älä pelkää! :)

Tinska: Siunkos toiveen takia tää ei elättele äidille toiveitakaa, et tänään syntyis? :mad::grin:p

Harmikun puhuttelu ei auta ton vauvan syntymisessä..

Uskallan kuitenkin veikata, että vaikka mahatyypin ulkoistuminen tänne puolelle on kaikin puolin hirvittävä ja jännittävä kokemus, niin se oma vauva sylissä on vaan jotain niin mahtavaa! Mä niin odotan sitä hetkeä, kun saan pojan rinnalle ja nähdään tyyppi ekaa kertaa kasvotusten.

Upeinta olisi juuri nähdä se pieni vauveli, miltä hän näyttääkään! Ja olla huojentunut siitä, että on kestänyt raskausajan vaivat (joita ainakin täällä riittänyt) ja tuntea sitä onnea pienessä sydämessään :love7

Toki masuasukki saa vielä kölliä hetken jos haluaapi, vaikka ihan valmis hän jo on näillä viikoilla. Mutta aika pieni oli viikko sitten (2,6kg noin), jotenka sen puoleen uskon, että täällä vauva viihtyy yksiössään hieman yli ajan.

Voi mite piäni! :) Miul oli arvio 3200g 36+6, mut ultran mukaan ois ollu tuolloin jo 37+4.......

Ei ole tulppaa!!!
Pitää vielä odotella lääkäriä että antaa tarkempia ohjeita miten nyt sit tän kipeän suonen kanssa mennään loppuraskaus!
Tänään me voitais siis vaikka heti lähteä synnyttämään : D En halua ainoatakaan ylimääräistä sairaalakäyntiä, vasta sit kun mennään synnyttämään voin astua sairaalaan ;-D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Voi ku teil on enää niin vähän päiviä tossa tickerissä jäljellä! Kateeks käy! Vaikka Tonttu nyt on ihanan paljon myllänny tuolla mahassa pari päivää. Äsken kun tulin kaupungista niin kävin sängylle makaamaan ja Pyry kavimun viereen. Meni hetki niin se laittoi kuonon mahan päälle ja Tonttu muistutti sitäkin olemassaolostaan. Pyry vaan piti silti silmiä kiinni vaikka takuulla tunsi Tontun potkut. Alkaakohan se vaistoamaan... ? :Heartbigred

Niin ja mökillä se hautasi kaksi luuta mitä en muista et se ois koskaan tehny ja sit se kulki mun perässä tosi paljon. Eilen se vinku ku luuli et mies lähtee auton kanssa ilman minua ku peruutti kaupan parkkihallista et mahun kyytiin :p

Muruska: Nii ja pahimmillaan + 14pvää max. viel............. Johon mie oon jo tuuduttautunu.. :sad001

Voih... Mie kyl lupasin jo mennä miehen siskon ylppäreihin 31.5 et paras olla ennen sitä ulkona :mad::wink

Miulla ainaki ois iha kiva olla jo sillon! Kuitenkin vetää sisälmyksistä tiukasti kii, ettei lähde!

Ja mää toivon, että pääsen lasten kevätjuhliin sit toukokuun viimeisellä viikolla... Et sais syntyä jo heti vaikka vapun jälkeen. 13.5 ois eskarilaisella kouluun tutustuminen ja haluaisin olla sielläkin mukana. Mutta luulenpa, että isänsä saa mennä.

Kohta pankkiin kerjäämään asuntolainaa... Vähän jänskättää sekin :)

Etten vastannut anopille puhelimeen ja et sain nukuttuu kunnon päikkärit ja päätin etten välitä siit, mitä neuvolatäti sanoo painonnoususta huomenna, koska en voi lakata syömästä! Ei se mun vika oo et turpoon ku ilmapallo! :)

Lapset on olleet kiltisti, käytiin koko perhe pitkällä kauppareissulla ja mieskin ja mie ite olen paremmalla tuulella kuin muutamaan päivään :) <3
Mahaa vihloo kävellessä, ja pää painaa, nytkö se sit noin vähästä muka laskeutuu vaikka tänään oli just puhetta että sais laskeutua enemmän..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin