Tänään olen onnellinen siitä...

Aamulla varhain käyttäessäni koiraa ulkona miehen kaa, kun raukka oksensi sängyn alle niin huomasin metsässä lehtien alkuja! Koht vihertää :)
Nii kumpi oksensi sängyn alle? :grin

Mä oon jaksanut tänään asioita! Toivottavasti ei taas tarkoita sitä, etten huomenna pääse sängystä ylös, mutta arvostan näitä päiviä kun jaksaa. Ja koska appivanhemmat kävivät kylässä, tuli siivoustouhuttuakin sen verran, ettei huomenna tarvitse tehdä mitään sen suuntaista.

Ai kyllä meillä saa olla siivoamassa uudestaan kun appivanhemmat ovat käyneet kylässä o_O

Jos erehdyn jotain tarjoamaan, niin siinä vaiheessa on kyllä pullanmurusia ympäri kämppää, pöytä on sikolätti, viimeks tarjosin kakkua ni sekin menee pöydän kautta, läikytetään juotavia, kahvimukit jäävät niille teilleen ja mitäs vielä. No joka tapauksessa pyrimme hoitamaan kahvittelut heidän tykönään, vaikka siivoaminen onkin mulle mieleistä.

Nukuin 4 yöhön niiiin hyvin! Mies kun on vieressä niin unikin on 100 parempaa! Ei edes ärsytä sillai kuin viime päivinä, fiilis tosi hyvä.. Mutta aika laiska ;----)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ulkona ei pärjää enää ilman aurinkolaseja ja kävelin neuvolaan ilman takkia kun oli niin lämmin! <3

Ihanan kamala nivean sininen aurinkorasva kaivettu esiin! Jääköön hommat tekemättä,istun ulkona ja luen. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

36+0 Aina ilon aihe kun tulee viikot täyteen! Ja edelleen onnellinen kun sian Pyryn trimmattua, ei tarvii turkista huolehtia piiiitkäään aikaan ja pojulla on helppo olla kun ei turkki tukahduta ja ne punkit löytää helposti, jos sattuu matkaan

Muruska: Täällä sama, tänään 36+0!! :) Tuntuu hurjalta, vasta oltiin rv 12+0 ja odoteltiin pääsyä ensimmäiseen ultraan.. Miten tämä aika meneekään näin nopeaa?! Huomenna viimeinen lääkärineuvola, jännittää onko mitään vielä tapahtunut alakerrassa kun supistelee jo astetta kovemmin. Vai vieläkö paikat visusti säpissä. apua!

Aamulla kömpelöä, mutta ihanaa seksiä. Ei se ihan mennyt niin kuin elokuvissa, mut mies sano ihanasti, ko naurettiin jälkeenpäin kömpelyyttämme, ku sit kysyin, et kai siin jotai hyvääki oli niin: "Oli! Kun sain olla siu kaa! *puss*" Oiii! :)

Ja sit miten hyvälle päälle sai Prisman ostosreissu! Nauratti nii hirmusesti kumpaaki kaikki! :grin:p (oli kyl muutenki kiva olla pois täältä paska-asunnosta!)

Käytiin samalla Buffassa syömässä! Mie söin varmaa enemmä ku mies ja en päässy ees ähkyyn ja mies tuskailee vielki kun on liia täys! :eek::grin

Söin just ihan mieletöntä juustokakkua! Sokoksen ruokakaupan leivostiskiltä löyty mangojuustokakkua n. 2€/viipale ja ai että oli hyvää! Parasta juustokakkua pitkään aikaan! :)

Meidän sairaalakontrollit on nyt takanapäin. Bilirubiinit on laskussa, eikä tartte sairaalassa siis enää käydä. Normaalit neuvolakäynnit ja verikokeet pojusta 1kk, 2kk, 3kk ja puolivuotiaana. Tietty jos jotain vauvan vointiin tulee, niin sit tietty näytille.

Mut me saadaan nyt oikeesti aloittaa tämä arki ja asettua aloilleen :)

Takaisin