Tänään olen onnellinen siitä...

Sain siivottua esikoisen lelut sekä pestyä pyykkiä ja laitettua pyykkiä kaappiin ja voin kertoa - hikoilin kuin sika noinkin suuresta suorituksesta!!!!!

Huomenna kun sais yhden kaapin siivottua ja ehkä ulkovarastoon jotenkin tilaa?!

Aamusta haen taas ylihalpoja vaatteita..

Näiden jälkeen oisin valmis synnyttämään, mieskin on 9 jälkeen kotona :D

Ompelukset sais jäädä, sekä muu pieni muttei haittaisi ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Auringonoton ja mahtavan pääsiäislounaan (ah, karitsamakkaraa, joskus on ihanaa olla tällainen melkein-kasvissyöjä joka koskee lihaan vain kun on erityisen vahva syy... Niistä hetkistä todella nauttii!) lisäksi on ehditty järjestellä kämppää uusiksi.

Asutaan pienessä kolmiossa, ja kolmas huone on loppukesäisen muuton jälkeen ollut täynnä roinaa: remppakamaa, miehen kirjalaatikoita, vauvakampetta, ylimääräisiä huonekaluja. En oo käytännössä käynyt siellä ikinä, paitsi dumpatakseni lisää vauvaroinaa. Nyt, kun sotku on raivattu, tuntuu kuin oltaisiin saatu yllätyslahjaksi ylimääräinen huone. Käyn siellä vaan ihmetelläkseni uutta tilaa. Ihan mahtavaa!

Niin ja supistukset ei ole tulleet tänään yhtä inhoina kuin edellisinä iltoina, kaikesta touhuamisesta huolimatta. Kello on kymmenen enkä oo vieläkään sulkeutunut makkariin murjottamaan kurjaa oloani. Mies tossa siivoaa keittiötä ja mä kattelen sitä.

Ei mun bilirubiineissa oo ollut mitään. Tuo kellastuminen johtuu niistä mun vasta-aineista, mitkä vielä vaikuttaa vauvan veressä tuhoten punasoluja, eikä vauvan maksa kykene niitä hajonneita punasoluja eliminoimaan.

Miten ihanaa onkaan, kun aurinko paistaa ja lämmittää :D saatiin puunattua auto pitkästä aikaa , ja nyt selkä ihan väsy. Mut ei sekään haittaa kun pääsin jo sänkyyn :) ja tyttö sai leikkiä ulkona vähemmissä vaatteissa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mannaryyni!
Mulla jäi vaivaamaan se siun auton kohtalo? Selviskö mikä vika siihen tuli vai oliko joku oikeesti sabotoinu jotenkii?

Sinne ilmeisesti oli työnnetty jotai muovia putkeen, kun hais palava muovi mutta eipä sitä poliisille ois voinu näyttää toteen, kun ei ollu ihan tukossa ja revittelyn jälkee putki virtas ok:sti taas. Mut naarmuja oli perseeseen ilmestyny, ihankuin kengällä hierastu alahelmaan kerran ja kapseli viety.. Et ei nyt sellaista vahinkoo, et ois voinu ite poliisiasiaks viemisel hyötyny :/ Kerta kun ei silminnäkijöitä oo.. Laitoin mie netistä tarran nauhoittavasta kamerasta auton ikkunaan pelotteeksi, jos ei nyt viikon aikan tehtäis mitää tuhoja ja pääsis pois kiusan alta..

Olen nukkunut hyvin (iltapäikkärit 19-21, 01-04, 04jotain-06.45). Eli melkein 8 h, waaaaaau! Tänään ei mitään suunnitelmissa, aion nauttia auringosta ja varmaan otan yhteyttä pariin ystävään mitä he mahtavat touhuta. Vois olla, että jäätelö maistuis takapihalla :p. Mulla on fiilis, että tästä päivästä tulee hyvä ja kissa on samaa mieltä ehkäpä kun tossa vieressä lepäilee.

Tein päätöksen et siivoon vaatehuoneen, imuroin eteisen ja sit lähen pitkälle kävelylle enkä aio hyytyä matkalle! :) Saa nähä sit mikä lopputulos on, mutta suunniteltu on puoliks tehty! :wink

P.s. 10 päivää laskettuun aikaan!

Aamulla varhain käyttäessäni koiraa ulkona miehen kaa, kun raukka oksensi sängyn alle niin huomasin metsässä lehtien alkuja! Koht vihertää :)

Aamulla oli verenpaine nousussa ja sai jo raskausmyrkytyspelkoa hiipimään...mutta niin vaan aamukaffin ja reippaan vesienkanto-heinänjakelu operaation jälkeen oli taas laskenut:grin normaaliin
-ai että lepo muka auttaa...:signs017

Ihana lämmin auringonpaiste. Kävelylenkin varrella ihastelin täydessä kukassa hehkuvia sini- ja valkovuokkoja. Mä meinaan aina jäädä suu auki ihastelemaan noita sinivuokkoryppäitä. Mä taisin olla 20 v ennenkuin näin ensimmäisen sinivuokon enkä meinaa millään päästä yli siitä että näillä nykyisillä hoodeilla niitä on metsiköt sinisenään.

WP_20140421_002 (2).jpg
Ei koko metsän täydeltä, mutta perennapenkistä takapihalta mukavaa väriloistetta. Kiitos mun tädille näistä kukista, vaikka sanotaan ettei kukista saisi kiittää, niin muuten ei olisi näin kivoja kukkia :flower

Here we go: siivouskomero siivottu, jotta saan sinne pyykinpesuaineet, jotta saan niiden paikalle vauvanhoitojuttuja. Kierre jatkukoon pian; omaa vaatekaappia on sijoittava, jotta voin pestä vauvan vaatteita, jotta voin laittaa ne sitten jonnekin hyllyyn. Äloma alkaakin sopivasti virallisesti keskiviikkona. Lapseni, älä synny vielä vähään aikaan, muutama pikku proggis on vielä täällä vaiheessa...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin