Tänään olen onnellinen siitä...

Käytiin ostaa irtsareita ja samalla löysin alesta tytölle kahdet ulkohousut! Just hyvät näille ilmoille; verkkarit ja vuorettomat ulkohousut. Niin ja vauvalle bodyn -50%. Yhteensä nämä kaikki 15€ :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Koira trimmattu ja mieskin huomioinut minua taas (ollut mökkihommissa, taidan olla mustasukkainen mökille :/ )

Oijoijoi! Mä en oo oikeastaan koskaan nähnyt miehen vauvakuvia, kun niiden perheessä ei olla kauheasti koottu albumeita. Nyt oon vähän kinunnut, että edes joku kuva olisi kiva nähdä. Appivanhempien kaapista löytyi kuva noin vuoden vanhasta herrantertusta. Meinasin tirauttaa itkut, oli niin söpö!

Lisäksi sain anopilta neljä Mignon-munaa.

Yskä lähtemässä kokonaan pois, ei satu keuhkoihin, henki kulkee ja räkä!!! Jee!
Tänään aamulla oli ääni ihan poissa ja sit illalla huomasin ettei yskiminen satu ja räkäkin irtoaa.
Kohta ollaan jo ihan synnytyskunnossa!!! <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Vauva on ihana!! Aim söy inlööv tähän pikkuäheltäjään :Heartbigred:Heartblue:Heartpink:Heartred

Siivosin tänään jotain yhtä älytöntä kuin roskiskaapin tiskialtaan alta, koska pystyin tekemään sen. (typerä nainen, ei ole viikkoon kotona ja sit siivoaa jotain idioottimaista)

No joo.. tuli oltua myös paljon mukeloiden kans, et maltoin sentään olla siivoamatta ne loput alakaapit.:smiley-bounce022

Voih, miekin haluan <3 En vaan ymmärrä vieläkään sitä että saadaan vauva kesäaikaan :D
Viimeksi kun oli syksy ja pimeä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Päästään tänään tytön kanssa mökille. Mennään junalla retkeillen mitä tyttö odottaa ihan hulluna. Ensimmäisenä aamulla oli pakkaamassa Hello Kitty-matkalaukkuun lelujaan :Heartred Ja aamupalapöydässä yhtäkkiä kapsahti kaulaan; "Minun rakas äitini, olet niin ihana" :Heartred:Heartred Eilen hän sanoi että "ihanaa olla sinun kanssa lomalla kun ei tarvitse päivisin sinua ikävöidä" :Heartred:Heartred Kyllä lapsista on niin paljon iloa että en kestä :Heartred:Heartred :love7:love2:Heartpink:Heartblue:Heartred

Miehen koulutus näyttää onnistuneen joltain puolelta.

+ Ne oli eilen tässä olleet alkuillasta - ei sotkusta, tyhjät tölkit pussissa, pyykit nostettu ulkoa sisälle
+Tuli kotiin 03.00 (huom! Baarit menee kiinni 04.00 ja taksimatka tänne kestää 30min)
+Oli asiallisessa kunnossa
+ lähetti viestin, että lähtee kotiin (tosin nukuin)
+ toi mulle mäkkäristä ranskalaiset, jota täällä sit yöllä mussutin :-D ruokahan kelpaa aina
+ puhui vaan tulevasta pojastamme huppelissa, tajusin että tää on sille yhtä tärkeää ku mullekin ♡

Olen tyytyväinen! :)

Tänään kaveri Jyväskylästä kyläileen :) happy ♡

Ensimmäinen hengailuhetki partsilla, ja viimeiset.. Kohta onkin etu-ja takapiha hengailua :P 1 viikko ja 2päivää ja toivottavasti about 12h muuttoon :)

Joo! Kyllä tässä on pari huonompaa reissua ollu, että hyvä tällänen reissu välissä! :) tähän on hyvä päättää ja mennä sit yhdessä johonki ku vauva on syntynyt :) niiin lähellä ollaan! !

Ihana ilma ulkona! Vaihdettiin autoon kesärenkaat! :) Myöhemmin mennään ystäväpariskunnan luokse grillaamaan herkkuja ja nauttimaan mahtavasta säästä ja pääsen taas hulluttelemaan kummitytön kanssa :Heartred sekin rakas oppi just kävelemään :)

Nättipäivä! Mies kyselee kokoajan mitä haluun tehä.. Äää. :) Hmmm, kaikkea mitä ilman mahaa voi tehä?

Röppö onks siulla itellä ollut noi Bilirubiinit minkälaisissa arvioissa? Vai oliko vain vauvalla arvot huonot että ei ollut kummallaki? Meinaan kun miulla itellä on noi viitearvon alapuolella, mut sen on sanottu olevan jopa hyvä noin.

Takaisin