Tänään olen onnellinen siitä...

Uusi äitituttava on tosi mukava, tarjoutui jopa yhdeksi varahoitajaksi kun synnytys tulee!
Poika ois kokoajan menossa sinne kylään, mutta pikkuhiljaa saavat tutustua :D Siis ihan mahtavaa että vihdoin mie alan 3 vuoden odotuksen jälkeen saamaan pojalle vapaa-ajan seuraa!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kaikesta eilisestä riitelystä huolimatta, tänään on mun kaverin järkkäämä tyttöjen päivä ♡ joka haluttiin pitää ennneku poika syntyy :) ekaks mennään intialaiseen päähierontaa yhteen kauneushoitolaan sit käydään pari lastentarvikeliikettä läpi, sit jos shoppailis jotain pientä, vaikka itellekin :) ja lopuksi syömään! 8) mun tekis mieli myös oikeen isoo jädeannosta, koska tänää tulee varmaan ihana ilma!!! Niinko koko pääsiäiseks on luvattu !!! Ja me lomaillaan vaaan :)

Lapsilla 4 päivää koulusta lomaa. Ei tartte siis aamuisin laittaa kelloa soimaan. JEE!!! Ja tänään lähdetään äiteen ruokapatojen äärelle, ni ei tartte miettiä mitä pääsiäisenä söis. Saa vain olla ja tehdä sitä mitä huvittaa :)

34+0 :Heartred Ja kohta lähden kaverin ja hänen pienen tyttönsä kanssa kaupoille ja ravintolaan :) toivottavasti selkä kestää ostoskeskuksessa pyörimistä..

Vaikka itellä on nii olo perseestä, kun maha on nii alhaalla, et liikkuminen on tuskaa ja muutenki olo tukala jättimahan kaa. Niin oon niin onnellinen, etten oo yksin odottamassa. Mies on niin ihana.. Joka aamu se tekee miulle aamupalan, yhessä tehää tai se tekee ruuan ja sit miulle tehään jopa myöhäisiltapalakin, kun en ite jaksa vaikka ois niin kova nälkä, et oisin syömättä jos ei mies tekis.. Auttaa minua ylösnousussa jos näkee, et käy voimille. Ja miu ei tarvi sanoo kun "oho" ni ollaan asunnon toiselt puolelt tulos kattoo, et oks kaikki ok. Ja sit se joka ilta valmistautuu jos lähtö tulee yöllä ja aamulla totee, no eipä tullukkaa lähtö ja seuraa kokoajan mite masu valahtaa kokoajan vaa alemma ja kyselee vauvan liikkeistä ja oottaa innolla, kun vauva tekee asioita ekaa kertaa. Ja sekin, et se haluaa olla eka yön ehdottomasti perhehuoneessa, mut sehän ei valitettavasti oo niin satavarmaa se perhehuone, mut toivon et saatais ees yks yö olla! Kotona saan varmasti paljon parempaa hoitoa, kuin sairaalassa.. :grin

Mut ootan, et saan synnytyksen myötä kevyemmän olon ja vähän enempi jaksamista. Tää maha painaa ja haluan tehä itsekin asioita välittämättä siitä, et kun maha on eessä jne.

ja tuohon vauvaharrastuskyselyyn: vauvauintiin ois mukava päästä... ja jossain mamma-vauva kerhossa käyä ettei ihan erakoidu kotiin ku muutan uudelle paikkakunnalle....

Oon ollu tänään ahkera ja sen kyllä huomaa jaloista kun on kipeet, mutta se ei haittaa.. Tää päivä alko leipomalla yhtä sitruunapiirakkaa, jota viimeks oon tehny 10 vuotta sitten ja hyvää tuli.. Sitte tuli mentyä porukoille ja käytiin siskon kanssa kukkakaupassa tilaamassa mummille muistokimppu. Sit käytii ruokakaupassaki ja viel tokmannin loppuunmyynnis..vähä tuli leikittyä kummipojankin kanssa. Sit tulin viel anopille tekeen kastemekkoo ja teinki sitä pari tuntia, kunnes lähettii meiltä hakeen yhtä terassipöytää ja käytiin ruokakaupas kans.. Eli oon onnellinen kun tänään oon kyenny tekeen vaikka mitä, varsinkin kun en pitkiin aikoihin oo voinu tehä kauheesti mitään.. Ja oon ilonen et mies pääsi viettään veljensä kans aikaa jääkiekkopeliin, et saa vähä muuta ajateltavaa kun vaa huolehtia koko ajan musta.. :)

Synnytystapa-arviossa kaikki hienosti ja ei lääkitystä raskausdiabetekseen!

Kummipoikaa käyty moikkamassa (2kk) ja kummityttö soitteli. Hiton väsynyt, mutta tyytyväinen tuohon lääkärikäyntiin. :cool:

Löysi se veroehdotus tännekin. Oon sit antanu verokarhulle 2000 € halpaa vippiä. Tuosta puuttuu vielä vuokratulot (pikkurahoja) ja matkakulut (koko potti mitä vähentää voi) eli kaiken järjen mukaan pitäisi takas vielä vähä lisää.

Voishan sitä rahansa tehokkaamminkin sijoittaa kun veronpalautuksia oottelemalla mutta eipä oo tullu törsättyä. Nyt kyllä lasken vero% vähän tarkemmin täksi vuodeksi ettei tarvii tukia verottajalla säästöpossuttaa.

Tänään pitkästä aikaa päivä, kun ei ole tiheään supistellut! :) Oon saanut paljon aikaseksi, siivottua koko talon pääsiäis kuntoon, leivottua niin suolaista- kuin makeaakin, kaupassa käynyt viikonlopun muonituksen ostamassa. Ja nyt vaan voin olla ja nauttia suklaamunista :smiley-bounce012 niin ja mikä parasta, verottaja muisti kivalla summalla, jota en osannut odottaa! IHANA PÄIVÄ siis :happy093

Ikkunat pesty sisäpuolelta. Kesä verhot vaihdettu. Turvakaukalo pesty ja puunattu. Ilta sohvalla röhnötetty ja huomenna siskon perheen kans pääsisäisen viettoa!

Ja lima irtoaa paremmin, ei ahdista keuhkoja eikä koske kurkkua!!!! <3
Eilinen oli yks kamala päivä, tänään vielä levätään kuitenkin ja tankataan teetä ja vitskuja :)
Ja saan kohta miehen kotiin, heitti ylitöitä "vähän" :D
Se on kuulemma velkaa mulle jotain, aikoo siis ostaa jotain kivaa kun saa kohta kivasti rahaa.. Toivottavasti ei mitään älykallista!!!!
Tänään menee tekemään saman setin ja tulee tuplapalkka, enkä ole edes vihainen vaikka synnytys lähellä ja alunperin puhuttiin ettei tee keikkaa enää näin lähellä.. Mutta, koska ei supisteli tms niin miksikäs ei?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin