Tänään olen onnellinen siitä...

Aivan ihana ilma ulkona! Oltiin jo tytön kans pihalla yli 2h aamulla. Nyt pieni "lepohetki" sisällä ja sit vois lähtee takasin...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Olipas hyvät päikkärit. Laitoin vauvan tarvikkeet lipastoon ja se riitti tälle päivälle näemmä ku tuli heti uni silmään. :)

Saatiin pihakalusteet takapihalta pestyä ja koira lenkitettyä. Nyt taas omalla etupihalla, missä tytöllä leikkiseuraa ja tähän yltää meidän WLAN :D ja aurinko paistaa! Tekis mieli olla t-paitasillaan...

Ainiin, aamulla raidoitin hiukset, nypin ja värjäsin kulmat!!
Jos lähtö tulee, niin on jotain edes tehty!
Kynnet ois kiva laittaa nätiksi, mutta nää vikat viikot on syönyt mun kynnet ja ne on tosi hauraat (vaikka koko raskauden olen syönyt 250-500 mg kalkkilisää ja raskausvitskua! Juonut myös paljon maitoa..).
Kai keho valmistautuu imetykseen jo, olin bongaavinani eilen pienet tipat paidassa, rv 37 + 1!
Myös toissapäivänä huomasin että hiuksia saattaa jo lähteä himpun verran enemmän.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Vaikka itellä ollu vähä huonompi olo tänään, niin jaksoin silti olla ulkona puoltoista tuntia miehen ja sen veljen muksujen kanssa..

Mies pääsi tekemään rahaa :D
Huominen ois jo kiva viettää porukassa! Tollainen 3 yön putki aiheuttaa ikävää ja hieman stressiäkin kun on vähän kauempana töissä tällä hetkellä... Hmmmmmm ;O

Tänään oli pakko tilata hm:ltä muutamat kesävaatteet ja sekä uusia yökkäreitä - vanhat kuluneet puhki..,

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

10h messuilun ja kävelyn jälkeen jalat aivan tohjona. Miehen oma-aloitteisesti tekemä jalkahieronta käsirasvan kanssa (kun muuta ei ollut ) huipentui siihen kun kaipasin jääpalasankoa, johon upottas särkevät jalat: hän kasteli pyyhkeen jääkylmään veteen ja kietoi jalkani siihen. Luksusta. Täydellistä. Olen onnellinen.

Takaisin