Tänään olen onnellinen siitä...

Joo, äidillä on kyllä mennyt tosi hyvin! Rankkoja hoitoja syyskuusta asti, mutta sillä on yhä omat hiukset päässä, tai ainakin puolet niistä. Ja ensi viikolla alkaa pitkä hoitotauko, jonka aikana saa kerätä voimia. Yleensä taukoja pidettäisiin jo aikaisemmin, mutta toi on ollut niin kova sissi ettei ole nähty tarpeelliseksi... Mulle sopii tietty mainiosti, että ensikertalainen mummi saa viettää kesää ja tutustua vauvaan hyvävointisena.

Nipsumuki mulla on ihan sama fiilis! Fyysisesti on koko ajan vaan helpompi ollu. Välillä on jo niin hyvä olla ettei meinaa itekään uskoo todeks :)

Tänään tuli vietettyä vähä laatuaikaa kummipojan kanssa ♥ ihana kun se tulee silittään masua ja sanoo vauva.. kysyttiin siltä että opettaako se sitte serkkua leikkimään niin lupasi opettaa ♥ja pyysi taas oikeen syliinki pitkästä aikaa

36+0 täynnä, viimeinen kuukausi..! Ja vaikka kädet vammaileekin edelleen ja yö oli melko levoton (jouduin jopa herättämään miehen ruksauttamaan selkääni), nukuin sitten aamulla yli kymmeneen.

Ihana sää! Kohta voinkin lähteä eläin- ja aurinkoenergiaa tankkaamaan, kun haen yhden naapurin koiran päiväkävelylle. Voidaan taaperrella hitaasti ja koira saa nuuskutella.

Tää ois kuulunu "liikuttuminen" ketjuun, mut ei sellasta oo. Niin käyköön tämä sitten.. Äiti soitti ja sano, et meiän iskä oli herkistyny, kun äippä oli sanonu, et oot tulevan pojan ainut ukki niin oli mennyt ikkunalle kattelee ulos ja pyyhkiny kyyneleitä ja mennyt keittiöön silmät punasena ja siin hieron viel silmii.. Äippä ei kehan mittää sannoo. Vaikka se on sellanen jörö niin on se herkkä.. Täs meinaa iteki herkistyy.. :rolleyes:

Yks positiivinen: me aletaankin pojan kanssa syksyllä käymään sirkuskoulussa! Sillä virtaa ja esiintymisenhalua riittää, joten mikäs sen parempaa!
Niin, ja vauvajumppaan mennään sitten pienemmän kanssa :)

Onko muilla harrastusjuttuja mielessä mitä tehdä vauvan kanssa?
Esikoisen kanssa kävin muskarissa, esikoinen tykkäs, mutta itse en ole niin musikaalinen että tällä kertaa veisin tätä pampulaa sinne :)
Mies haluaisi vauvauintia myös, mutta saa nyt nähdä se vaihtoehto..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Liii-saaa: mä oon ajatellut viedä vauvan vauvauintiin, siinä ois koko perheen harrastus ja muskariin. Täälläpäin ei paljoa muuta taida olla tarjollakaan, en tosin vielä ole asioihin perehtynyt. Mutta nää 2 saisi riittää.

Mä olen onnellinen tänään tosta ihanasta auringosta :flower ja siitä, että miehen auto on nyt katsastettu (määräajassa, kerrankin kun hoidin asian itse.. :wink). Äiti soitteli ja se oli oikein kivaa. Ja vieläkin onnellinen eilisistä palautuksista, n. 300e.

Iltapäiväaurinko saapuu juuri sopivasti parvekkeelle, jotta voin pihauttaa sumpit lämmikkeeksi ja mennä nyhtämään yrttiruukuista viimevuotiset raadot.

Ystävällä oli tänään ensimmäinen ultra ja siellä se ötökkä olekseli rennosti. Niin monta tuttua josta tänä vuonna tulee äiskä tai iskä ja sit on pikkukakkosiakin monta. Aivan uskomatonta!!! 2014!!! WHOOHOOOO!!!!

Must jotenkin tuntuu että tänä vuonna syntyy ihan kauheesti vauvoja. Toki noita uutisia seuraa nyt tarkemmalla silmällä kuin tähän asti, mutta mulla on tuttavapiirissä ja työympyröissä tiedossa yli kymmenen tän vuoden vauvaa.

Mua vähän ärsyttää kun tuntuu että KAIKKI on just nyt raskaana. Tää oma raskaus tuntuu niin tavalliselta, vaikka tää on jotain ihan superspesiaalia mulle!

Takaisin