Saatiin naapurista kaveri poitsulle! :)
Olen haaveillut pitkään, että olisi joku äiti, jonka kanssa voisi mennä puistoon ja lapset ois suht samanikäisiä.
Mulla ei ole ollut kuin mun sisko, jonka kanssa meni sukset syksyllä niin pahasti ristiin, etten usko että meidän välit tulee ikinä entiselleen..
Mutta nyt on tosi kiva, että joku "terveeltä vaikuttava äiti" haluaa tehdä mun ja lapsen kanssa jotakin :D
2 kesää sitten tutustuin yhteen äitiin, joka vaikutti tosi mukavalta (mun ikäinen, nuori siis, tuolloin 22 v) ja selvisi että tää teki nettipetoksia ja joutui linnaan ja menetti lapsensa ja soitti mulle puhelunkin sen jälkeen kun sossut vei lapsen (too much drama!!!!)..
Vaikken lähentynyt tän ihmisen kanssa ihan läheiseksi, mutta lapset näki toisiaan jne, niin jotenkin pysähdytti miettimään miten tosiaan mun lähellä on niin paljon sekopäitä ja miten tää maailma on vaan niin sekainen.
Mun on muutenkin tosi vaikea lähteä vanhoja tuttuja tapaamaan, jotka on mun ikäisiä, koska niille on jäänyt musta kuva mikä olin joskus ennen lapsia ja suurin osa näistä äideistä on "baariin,,lapset on vaan riesoja, baariin...", vaikka heillä on itsellänsä lapsia!!! Enkä joo kaipaan mun elämääni isosisko 2., joka siis ei puhu kuin elämän kriiseistään, "läskeistään", pettämisistään ja muusta likaisesta.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app