Tänään olen onnellinen siitä...

Viime yö oli suht levoton, mutta siltikin nyt aamulla olen paljon virkeämpi kuin eilen. Ehkä syynä on eiliset 2 tunnin päikkärit tai sitten tuo ihana aurinko ja linnunlaulu :)

Mä oon niin iloinen kun mun kaveri tuli yllätysvisiitille heti aamusta ja maailma vaikuttaa taas niin paljon valoisammalta! Vaikka jutustelut menee helposti siihen että on jokin harmituksen aihe, kyllä se vaan helpottaa jakaa moiset. Sitten kun ne on puhuttu, on olo kevyempi ja voi jatkaa mukavampiin aiheisiin.

Ja jee, kun mun maha on laskenut! Vähänkö ihanaa et tyyppi ehkä aikoo tulla vielä uloskin sieltä. Ja mulla on jätskipuikko pakastimessa. Se on tärkeä pointti.

Sainpa vietyä kaksi ikean kassillista kirjoja ja lehtiä ja yhen laatikollisen miehen elektroniikkaa kirpparille. Ahkera minä! Meinasin vaan nukahtaa auton rattiin :confused:

Vallan unohdin suuremman onnen aiheen kun 35vk täynnä. Mutta taas kun hymiksen viikkoihin vertaa... Noh... Meillä on vielä paljon tekemistä eli onnekis on aikaa. Pääsiäiseksi pääsen varmaan vielä kunnialla mökillekin

Kaikki "pakolliset" asiat hoidettu. Saa vihdoinkin oikeesti levätä! Eilisestä synnytystapa-arviosta jäi hyvä fiilis ja nyt vaan synnytystä odotellessa. :)

Eka virallinen äitiyslomapäivä. Sain tänään jumppaohjaalta kehut, että oon uskomaton mamma, kun jaksan vielä näin hyvin! :) miehen mieliksi pyöräytin nyt kuitenkin vähä pyykkiä koneessa ;) nyt jalkahoitoo! :)

Pelattiin pojan kanssa matikkalautapeliä, aakkospeliä sekä Chocoa!
Vasta tuo oli mun mahassa, iso pieni mötikkä, ja nyt jo saan opastaa miten eri pelejä pelataan (3 veen kanssa vaatii kyllä hermoja sekä "ylitsemppausta" että vaikea pelikin kiinnostaa yms.. :D).

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ainiin, tänään en aio tehdä _mitään_ muuta kuin käydä esikoisen kanssa saunassa ja sitten Zzz, mies kerryttää massia ja on ylitöissä..
Kiva välillä olla kahdenkin ton pojan kanssa ja aloittaa/opetella uusia asioita ja yhteisiä laatuhetkiä ennen vauvantuloa! <3

Mä pesin mun converset. Jahka ne kuivuu, siirrän talvisaappaat varastoon ja sitten on virallisesti kevät! Kengännauhojen kanssa on kyllä pientä taistelua... Voisko tän kevään muoti olla nauhat auki kulkeminen?

Ja mun äiti kävi kylässä ja oli tosi mukavaa. Lapsi suostui ihan pyynnöstä potkimaan sitä kädelle (syödyillä rahkapullilla saattoi olla osuutta asiaan) ja sain kuulla omasta ja sisarusten vauva-ajasta juttuja, joita en ollut ennen kuullut.

(Äidillä todettiin syövän uusiutuminen samalla viikolla kun plussasin, ja silloin näytti niin huonolta että se pohti, näkeekö lasta koskaan. Sen hoitoresponssi on kuitenkin ollut ihan ilmiömäinen, joten vaikka syöpä sinänsä on käytånnössä parantumaton, tulevaisuus näyttää nyt tosi paljon valoisammalta kuin syksyllä.)

Huonosti nukutun yön jälkeen torkuin sängyssä pitkään miehen lähdettyä töihin ja nautein kun ei ollut kiire nousta. Kävin puolen tunnin kävelyllä,vaikka kuinka paljon sattui joka paikkaan ja irvistellen sai mennä. Nautein ihanasta auringonpaisteesta ja keväisestä fiiliksestä. Mies yllätti töiden jälkeen ja sain seksiä kolmen kuukauden tauon jälkeen :Heartpink vaikka eihän se tällä kropalla mitään hekumaa ollut :)

Heräsin aamuyöstä ja nyt flunssa jo paranemaan päin, joten kävin lyllertämässä puolen tunnin lenkin. Sama vika Jenskuli, vaivalloista oli, mut kiva olo sen jälkeen.

Lisäksi torikahvilla ystävän kanssa ja ajelin puolisen tuntia mamman ja pappan haudalle viemään pääsiäisilmettä.:flower

Mikä parasta, reilu 300e veronpalautusta!!!! Se on huippujuttu kun tulot pienenee niin rajusti. Jess!!:dance011

Muokattu viimeksi:
Ostin itelleni uudet kevätkengät, optimistisesti valkoiset turkooseilla tehosteilla :D ei taida olla ihan pihakengät :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Niin ja vähänkö mä aion mennä sinne 90's festareille elokuun lopussa! Mä niin meen sinne!!! Ainakin toisena päivänä, todellakin meen!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Saatiin naapurista kaveri poitsulle! :)
Olen haaveillut pitkään, että olisi joku äiti, jonka kanssa voisi mennä puistoon ja lapset ois suht samanikäisiä.
Mulla ei ole ollut kuin mun sisko, jonka kanssa meni sukset syksyllä niin pahasti ristiin, etten usko että meidän välit tulee ikinä entiselleen..
Mutta nyt on tosi kiva, että joku "terveeltä vaikuttava äiti" haluaa tehdä mun ja lapsen kanssa jotakin :D
2 kesää sitten tutustuin yhteen äitiin, joka vaikutti tosi mukavalta (mun ikäinen, nuori siis, tuolloin 22 v) ja selvisi että tää teki nettipetoksia ja joutui linnaan ja menetti lapsensa ja soitti mulle puhelunkin sen jälkeen kun sossut vei lapsen (too much drama!!!!)..
Vaikken lähentynyt tän ihmisen kanssa ihan läheiseksi, mutta lapset näki toisiaan jne, niin jotenkin pysähdytti miettimään miten tosiaan mun lähellä on niin paljon sekopäitä ja miten tää maailma on vaan niin sekainen.
Mun on muutenkin tosi vaikea lähteä vanhoja tuttuja tapaamaan, jotka on mun ikäisiä, koska niille on jäänyt musta kuva mikä olin joskus ennen lapsia ja suurin osa näistä äideistä on "baariin,,lapset on vaan riesoja, baariin...", vaikka heillä on itsellänsä lapsia!!! Enkä joo kaipaan mun elämääni isosisko 2., joka siis ei puhu kuin elämän kriiseistään, "läskeistään", pettämisistään ja muusta likaisesta.

HKI00550: Mä oon monesti miettiny, miten se sun äiti voi, mut en oo viittiny kysellä, kun se on kuitenki oma juttu mitä haluaa milloinki jakaa. Tosi mukava kuulla että teillä on valoisammat näkymät asian suhteen :)

Mulla on sellainen tunne että vointi vaan paranee mitä pidemmälle mennään. Tehtiin äsken reipas kävelylenkki ja on niin voittajafiilis kun ei sattunut mihinkään eikä alkanut puuskuttaa kolmen metrin jälkeen.

Nukkuminen on mitä sattuu ja maha painaa ja puristaa mutta muuten on taas energinen ja onnellinen olo.

Ja pakko taas kerran todeta että tykkään niin tästä palstasta vaikka tuntuu ettei oo nyt ehtinyt ihan täysillä seurata. Ootte mahtavia :Heartbigred

Takaisin