Tänään olen onnellinen siitä...

Miunkii pitäs kärvistellä kurssilla vielä semmoset 4 viikkoa... Äitiysloma alkas virallisesti kylläkin jo 14.4. Mut jos olo sallii, niin kyllä tuo kurssi on loppuun käytävä, lopussa on onneks vähemmän lähiopetuspäiviä.

Mullakin äitiysloma alkaa vasta 23.4., mut karkaan lomalle jo 14.4. alkaen. Olis kyllä kiva jo vaan olla, mut onneksi enää kaksi viikkoa jäljellä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä nukahdin ennen puoltayötä, kävin puoliltaöin pissalla ja seuraavan kerran vasta aamuviideltä! Nukuin oikeasti antoisasti puoli kahdeksaan saakka, mihinkään ei satu - ja oon niin lomalla!

Kohta lähdetään valumaan Tampereen suuntaan mun sukulaisiani tapaamaan. Kiva päivä tulossa. :)

Muoks: ja viikotkin ovat kivasti 33+3. Kuuden viikon päästä meillä on vauva!

1pissaherääminen ja 1 suonenveto hherätys.perus yö!

Nyt aurinkoon lenkille ja aamupalan kautta spinningiin kaverin kanssa :) sit saa vaan olla ja nauttia ♡

Mikä isyyspakkaus, mistä sellasia saa tuhinamurmeli?

Ollaanko me spiraalin kaa ainoita jotka joutuu vielä 2vk töissä kärsii :-D

Pomo sai paremmin sijaisen koko kuulle niin minä päätän työni kuun lopussa. Työpäiviä olisi ollut huhtikuulle 8 päivää. ..

Mielettömän kaunis kevätlauantai ja oon matkalla noutamaan vaunuja kavereiden kellarista. Nää mun roinannoutoreissut on mun pääasiallinen liikuntamuoto, oon onnistunut hoitamaan mm. viimeaikaiset huuto.nte-shoppailut niin että pääsen kävellen hakemaan. Tulee helposti 10 km kasaan kun hoitaa pari asiaa. Häpyliitos vihaa tätä mutta se ei täällä määrää.

Mulla ois töitä melkein kaks viikkoa, mutta tähän mahtuu monta vapaapäivää... Jos alkaisin kunnolla kuittaamaan viime kuukausien ylitöitä, voisin heittäytyä vapaalle samantien.

Ei näy merkkejä että poika ois menossa ylemmäs, vauva siis on laskeutunut! :)
On niin mahtavaa kun henki kulkee paremmin - yöt ovat hankalampia, mutta eipä tässä ole viime viikot olleet kovin hyvin nukuttuja muutenkaan :)
Äsken oltiin melkein 2 h pihalla!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Täälä kans sinivuokot kukkii! ja lampaat LAIDUNTAA, siis jotain uutta kasvaa jo maassa..ihanaa!!

Laskin just että parin kk:n päästä pääsee säästämään taas kunnolla! :)
Opintolainakin jo yli puoliksi maksettu!
Mie oon niin stressannut näistä rahajutuista jossakin vaiheissa elämää, että mitään en vihaa niin paljon kuin sitä, jos ei säästöön heru lantin lanttia = turvaton olo! Tää vauvakaman metsästys, lapsien vaatevarastojen kerryttäminen on vienyt eniten rahaa, sekä uuteen asuntoon tehdyt hankinnat :)
Onneks kohta taas tää tilanne lähtee nousuun!

...että esikoisen kanssa vaunuilessa ihanassa aurinkoisessa kevät säässä, ei kolottanut, ei kinnannut, ei painanut eikä supistellut, vaan lenkki oli iiihana ja virkistävä! Lisää näitä vielä ennen tusahtamista! :)

Piiiitkä lämmin suihku ihan yksin ja rauhassa! Olo on kun uudesti syntyneellä. Mihinkään ei satu ja väsymyskin meinas unohtua suihkuttelun seurauksena!

Sain uudet matkarattaat (joihin saa turvakaukalon näppärästi kiinni) vanhojen homeisten tilalle!

Nyt olen matkalla kohti isoa kirkkoa kahden ihanaisen ystävän kanssa syömään...

Aurinko paistaa ja uskaltauduin laittaa jopa saappaat jalkaan!

Ihana päivä!

...Ja huomenna saan nukkua niin pikään kuin haluan ihan yksin meidän sängyssä!!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun mansikat läks itämään!!! :) Oisko vähän siistiä kun sais kasvattaa mansikan ihan alusta asti itse ;D Oletan kuitenkin että tää homma voi mennä vielä puihin.
Mun kesäkurpitsat ovat kyllä lupaavan näköisiä ;)

Kohta lootat ulos uunista ja saunaan :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin