Tänään olen onnellinen siitä...

Ihanaa oli kun näki, et poitsun kasvukäyrät menee niin nätisti suoraviivaisesti. Miten voikaan olla ilonen joistakin käyristä! :)

Kahdeksan tunnin päästä koittaa talviloma, jonka jälkeen todennäköisesti vielä viikoksi töihin pyörimään ja sit koittaakin vähän pidempi loma! Jihaa!!

7 päivää enää töitä (+viikonloput)! Ulkona on ihanan aurinkoista! Pitää nauttii siit tänään ku nyt pitäs taas kylmentyy ja tulla lunta.

Täällä meni jo pilveen. Äippäpolille kun mentiin niin ei ollu pilven hattaraakaan, mut ny ihan tuulee ja pilvistä! Möh!

Ainiin oli äippäpolilla niin kiva lääkäri, kun se kerto kaikesta synnytykseen vaikuttavista seikoista vauvan pään muodosta ja koosta jne, että nekin pienet pelon rippeet tuntu kaikkoavan.

Tänään ei tarvii mennä mihinkään eikä tehä mitään! Oli rankka ilta eilen...

Ihanaa <3 tänään meillä 9vuotta tulee täyteen yhdessäoloa, sen kuniaksi lähdemme kylpylään lillumaan ja ulos syömään. En muistakkaan millon olisi saanut laittautua ja kaivaa saappaat kaapista esille (jos vielä menee pohkeista jalkaan;))

Lähdetään kohta miehen kanssa viettämään kunnon date nightia! Mennään leffaan (kattoo joku actionpläjäys jolla ansaitsen roimasti hyvä vaimo-pisteitä) ja sitten syömään niin että napa paukkuu ja hotlakin on varattu huomiseksi myöhäisellä luovutuksella :Heartpink

Kaikki siistit vaatteet kyl näyttää ihan pässiltä tässä valaan muotoisessa kehossa, mut onneks tuli ees hyvä tukka -päivä ja meikkikin onnistu. Enkä anna edes takatalven pilata hyvää fiilistä :)

Sain äitin kaveriks tallille hoitamaan ponit.. Tai siis äiti hoiti ja mie neuvoin :) Oli niin ihana saaha apuja sinne, kun en yksin enää saa oikein tehtyä mitään. Tulee sit käytyä siellä aika harvoin.
Täällä oli tänään vielä ihan kiva keli ulkoilla.
Sovittiin sit et lähetään ens viikolla sit käymään ostoksilla yhessä, mikä on myös mulle iso asia, ei tarvii ihan kaikkia vauvan juttuja shoppailla yksin :)

Aamulla oltiin koko perhe ulkoilemassa, olen treenannut 50 min, oltiin kauppakeskuksessa päikkärien jälkeen ja lapset pääsivät sinne purkamaan energiaa lisää, nauttivat :)
Vielä ois itsellä energiaa puuhata jotain, mutta mitä sitä keksis?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tänään oli oli herkkuja tarjolla: karitsan kyljyksiä, puikulamuusia ja ex-tempore leipastuja mustikka-kaura-rahkamuffinseja.

Takaisin