Tänään olen onnellinen siitä...

Päivä alkoi 5.25 :D
Huomasin tänään että mun kasvot ovat kauniimmat pyöreänä..
Kun vertasin kuviin, missä painan 60 kg, niin näytän vanhemmalta ja "kuivalta".
Olen päättänyt että kunhan ylipaino lähtee, niin ei haittaa vaikka paino jäisi sinne 67-70 kg tienoille.
Mie treenaan kuitenkin, mutten halua olla niin laiha ja kivahan se on kun on massaa mistä ruveta rakentamaan peppua ;D ..
Jos alkaisin tupakoimaan kuten joskus ennen raskautta niin laihtuisin heti 8-10 kg..
Mutta en halua, esikoisen raskauden jälkeen sinnittelin sen 1,5 v kunnes poltin pari kk ja sit taas lopetin.
Paino ei tosiaankaan ole niin tärkeä, tärkeää on että tuntuu hyvältä ja on onnellinen itseensä terveellä tavalla.

Tänne nähtävästi syntyi eka vauva, mahtavaa kuulla että kaikki on kuitenkin hyvin <3
Hyvät viikot melkein kaikilla menossa, joten onkin enemmän tehtävissä.

Mun tekis miel makaronilaatikkoa ja kohta vissiin rupean sen tekoon.

Kohta rv 33 täynnä ja apua, 5 viikkoa niin rv 38 on ovella!!! :/
Tuntuu välillä etten ole lainkaan valmistautunut synnytykseen vaikka kaikki laukut on pakattu ja toiveet tiedossa jne ja siihen kipuun tietoutunut, vaikka kyllä esikoisesta sen muistankin.
Tuntuu taaaas että se hetki on niin lähellä mutta silti niin kaukana ettei halua ajatella asiaa.. Ehkä vähän pakoilen taas sitä faktaa että kohta on synnytyksen vuoro, koska haluan ajatella että hetki tulee kun se tulee ja se kipu tulee mutta loppuu myös hyvään palkintoon. Silti - jännittää!
Ristiriitaisia ajatuksia heti aamusta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tulin kurkkaa josko täältä löytyis ripaus onnellisuutta ja myönteisyyttä huonoon aamun aloitukseen.

Eilen mun pahin pelko oli mahtuuko saappaat jalkaan, olis pitäny ennemminki pelätä sitä, kuinka valaalta näytän uikkareissa kylpylässä :grin Mutta silti olen onnellinen!

Mulla on tänäänkin ihan jees päivä, jäi niin hyvä mieli eilisestä tallilla käynnistä :) Enää ei tunnu siltä että sais kilarit ihan joka asiasta... Sain koiranikin kylään tänne laina-asunnolle, se on ollu nyt reilun viikon hoidossa iskällä kun en ite pysty enää sen kanssa ulkoilemaan, neiti kun on pikkusen innokas ulkoilija. (Lue: ei mitään käytöstapoja)
Tyttö on möyriny ja potkinu taas pari päivää aktiivisemmin massussa, näin paljonko oma mieliala vaikuttaa liikkeisiin ym vai onko tää sattumaa?

Elä huoli et jää mistään paitsi, ei tää niin hyvää oo ko vois olla! :p Raskausdementia teki vissiin jotku vibat, mut syöpihä tätä :grin

Mannaryyni tarpeeks paljon vaniljakastiketta tai -jätskiä niin varmasti maistuu hyvälle ;)

En mie kehtaa rahkaseen piirakkaan enää niitä lisätä. Meni vaan vähä kuivaks toi gluteeniton muropohja :) Ihan että meinaa tukehtuu ku pöllyää välil suussa, mut muute maultaan ok :D

Mun tekis taas miel lettuja :D Just kun pääsin kirjoittamaan että ei oikein ole päivällä nälkä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Täällä kans vauvanvaatteiden pesu menossa. Mies vihdoin kokosi pinniksen makkariin ja sain soviteltua uusia reunapehmusteita. Oon niin tyytyväinen!

Ihania muistoja tulee mieleen noista vaatteista esikoisen vauva-ajalta.

Kaivoin kaikki tuttipullot ja rintapumpunkin varastosta. En enää muistanu miten pumppu kootaan, ohjeet hukassa. Kyllä se sieltä sitten kasautui kokoon ilman ohjeita. Hyvä muistella näin etukäteen, ettei tarvi sit hormoonihöyryissä itkien sitä tuhertaa.

Mäkin leivoin eilen mustikkapiirakkaa, tai itseasiassa oon leiponu sitä tässä melkein viikoittain :oops: Piimää kun lorauttaa pohjaan ni on kuulkaas kuivuus kaukana ;)

Sain viimein brion smile vaunut kotiin asti ja nyt on opiskeltu niitä käyttämään. Kaverin ihanan pienen 2v rinsessan synttärit myös vietetty ja dubloilla rakentelun lomassa herkkuja syöty, mahassa jytkeestä voi päätellä, et hieman oon saattanu sokeripitoista maistella <3

Takaisin