Tänään olen onnellinen siitä...

Ai niin! Mies kuunteli toissailtana mahakaisen sydänääniä ihan vain painamalla korvan vatsaani vasten. Kova sytkytys kuulemma kävi. Ihan harmittaa, kun ei oma korva taivu sinne asti. :grin

Tänään sain nukkua SEITSEMÄÄN! :') Aamukin valkeni itselleni ihan erilaisessa olossa: söin hitaasti aamiaisen esikoisen kanssa, näin itseni peilistä (enkä hirviötä, jonka naama roikkuu väsymyksestä), nyt mie istun sohvalla vielä hetken ja sit me lähdetään pihalle!
Jalka ei ole turvoksissa enää, jeeeeeee <3 Kyllä sitä voi olla onnellinen kun saa nukkua pidempään! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kummalla meistä vippaa nupissa :eek: Etkös sie ollu jo ennen neljää täällä turisemassa? :grin

Jee, osasin käyttää auton katsastuksessa. Enpä ole aiemmin sitäkään tehnyt. Vanhoilla päivillä oppii kaikkea uutta.
Tosin auto ei menny läpi, mutta eipä oo mun murhe :)
Ulkona paistaa aurinko ja on niin kevät, että. Ja just katsoin säätiedotusta, niin eipä enää näkyny lumisadetta viikonloppuna... Jospa se takatalvi ei tulisikaan :)

Herään yöllä satunnaisesti kerran vessaan, saatan lukea muutaman minuutin täällä tekstejä tai valvoa jopa tunnin.. Sit luonnollisesti yritän käydä uudestaan nukkumaan :D En ilman hyvää syytä (vauva, lasten sairastuminen tms) herää jo ihan aamuun niin aikaisin :D

Ps. Tehtiin mahtava lenkki ja aurinko teki hyvää <3
ImageUploadedByVau Foorumi1394704099.022178.jpg

Ja kohta ruokapöytään superhyvän kanakeiton äärelle :)

Aurinko paistaa vielä ja keväästä saa nauttia aina viikon loppuun saakka. Sit palaa pakkaset, mut onneks nekään ei kestä kun muutaman päivän!

Toivottavasti ei nyt kuitenkaan lunta pistä! Mie jo hypistelin varastossa terassille tulevia kukkaruukkuja yms ja siivosin pihaa laittaen samalla terassin kamoja järjestykseen ;) Mies tuo meille vielä kaasugrillin sit ku nää ilmat on vakaat ja päästään chillaamaan pihalle <3

Auto meni katsastuksesta läpi toisella yrittämällä, kun mies sai jarruvalot korjattua :) Vähän tuo inssi kitisi noista ylimääräisistä peruutusvaloista, mutta tän päivänen inssi oli paljo lepposampi ku eilinen. Eilinen inssi kitisi vähän joka asiasta.
Huomenna Paville rakennus ja talotekniikka-messuille. Samalla haetaan kaverilta meille parvekevaunut :)

Minimintin tilaus on vihdoin ja viimein saapunut postiin ja mie pääsen käymään lenkillä hakemaan sen. (en osaa käydä kävelemässä ilman syytä)

Onneksi on tätä painoa paljon, niin ei lähde tuon tuulen mukaan :D

Univajeesta huolimatta olen pessyt 2 koneellista pyykkiä, siivonnut lastenhuoneen, käynyt esikoisen kanssa saunassa.. Kohta syödään ja lähdetään autolla liikenteeseen - tuolla onkin niin kova tuuli että katsotaan vasta illalla ulos menoa.
Tänään meinasin myös vaikka väkisin heittää 1 h spinningin, eilen lähti 3 kg nestettä (kävin äsken vaa'alla märkä pyyhe päässä ja vaatetta päällä ja olen syönyt ison aamupalan jne..)!!!!
Tän univajeen on pakko aiheuttaa tää nesteen kertyminen, pitää siis vaan liikkua enemmän (ei tietenkään äärirajoilla), mutta olen viime aikoina liikkunut n. 30 min spinningpyörällä ja loput kevyttä. Pitää siis taas nostaa astetta kovemmaksi kerta toi neste kertyy ja kertyy..

Saan mieheni tänään takas kotiin <3 olivat viel sopineet et alottavat tän päivän aiemmin, et pääsevät kotiinki aiemmin, joten ei ihan iltamyöhälle tartte oottaa.. kauhee ikävä tässä jo onkin..

Tänään tuli täyteen 30 raskausviikkoa!! <3 Pikkunen killuu masussa pää alaspäin :) Ja äippälomaan kuukausi aikaa! Ja jaja aurinko paistaa :)

Takaisin