Tänään olen onnellinen siitä...

Tää toukokuisten palsta tulee räjähtään kun kaikki jää äitiyslomalle! :D Täällä riittää juttua jo niin paljon muutenki että hommahan tulee karkaan ihan käsistä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ounou, niin siinä muuten käy. Missäs välissä mä sit ompelen niitä vaippoja kun pitää koko ajan lätistä täällä? :eek:

Niinpä! Miten sitä malttaa lähteä synnyttään kun tietää et jää monen tunnin jutut lukematta? :D

Hei mä oon yrittäny kahlata näitä lukemattomia jotain yli tunnin, kirjotellu pari juttua iteki ja koko ajan porukka tuottaa lisää :grin Mun fb:n käyttö on vähentynyt roimasti, kun roikun täällä (en yhtään oo koukussa, en...)

Mä en oo facebookiin kirjotellu mitään siitä että oon raskaana niin täällä tulee sit juteltua kaikki raskausjutut ja jos jossain välissä roikun facebookissa niin siellä voi sit jutella ihan muita juttuja. Suurin osa fb-kavereista ei taida ees tietää että oon raskaana ja se tilanne saa jatkuakin niin!

Sama kuin lyytillä siis et tulee tääl oltuu enempi ku fabossa. :) Tosin raskausaikana kaverit vähentyneet muutenkin, kun eivät ilmeisesti halua "äiti" ihmisen kaa olla, kun en pysty ryyppää enää ja liehuumaan pitkin kyliä. Mut olkoon! Ne "kaverit" oon jättän hyväsellä taakse, jos eivät osaa sopeutua kaverin vaihtuvaan elämäntilanteeseen! Ei ihmiset maailmasta lopu!

Täällä onkin paljon kivempi olla, kun kuunnella feikkikamujen baarin wc-nusintoja. :p

Tulin pitkästä aikaa oikeen koneen ääreen ja foorumille niin mitäs mulla olikaan täällä vastassa? Ilmotukset: 105 :oops::grin Puhelimella käydessä suurin osa ilmotuksista ei näy ollenkaan ja muutenkin käyn niitä laiskasti kattomassa niin nyt kun on muutaman päivän aktiivisesti rupatellu käymättä koneella niin onhan noita näköjään muutama päässy kertymään. :rolleyes:

Joo, mie oon törmänny tohon, et ite oon kyselly kuulumisia ja viimeks, kun oon nähny kahta kaveriani niin oon heille sanonu, et miulla on aikaa nähä, et kotonaha mie oon, et ilmoitelkaa kun jouvatte nähä niin nähhään! Ja fabos kyselen kuulumisia niin koskaan ei kysytä takas kuulumisia ja siihen se juttelu jääpikin.. Ni en oo miekää kahteen kaveriini pitän itekään yhteyttä sitten loka- ja marraskuun. Jos ei kiinnosta ni ei sit väkisin. Mut turha tosiaa ottaa yhteyttä sillonkaa, kun maha-asukki kuoriutuu, et lähekkö juomaan. Ehei, en lähe!

Miespuolisista kavereistani oon onnellinen! Ne pitää yhteyttä ihan kuin ennenkin. Yks autto muutossakin ja yks (myös exäni) tulee käymään kahen viikon päästä (ovat mieheni kanssa hyviä kavereita). Ja muutenkin muitaki mies puolisia on, vähän kaukaisempiaki, mut silti enemmän kavereita kuin ykskään naispuolinen täs samassa kaupungissa. :)

Pojan kanssa kirjastossa, hyvä päivä ollut molemmilla eikä ole uhmannut juuri yhtään tänään <3 Katsotaan kostautuuko illalla ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin