Tänään olen onnellinen siitä...

Tää päivä on menny tosi mukavasti tähän saakka! Masu on täynnä supertulista ja ihanaa ruokaa, kämppä tuoksuu kookokselle ja musiikki soi täysillä <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pakko lisätä vielä edelliseen että sain tunnukset netflixiin ja sieltähän löyty 6 tuotantokautta supernaturalia!! Laatuaikaa Winchesterin veljesten kanssa luvassa koko loppuraskauden ajaks :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kylläpä oli kivaa käyä porukoilla! Sai nauraa ittesä kipeeks. Alkaa tää väsymys vaikuttaa todellakin.. :grin

Kääk, mieski oli näköjään onnessaan tänään ku toi mulle kukkia (lemppareita vielä, pinkkejä gerberoita) ja pytyn Ben & Jerry'siä :Heartpink
Jätski odottanee pakkasessa toiseen päivään, syödään eka noi laskiaspullat :grin

Niin, ja vihdoin tuli myös vaunutkin, ihanaa! Brion Happyt odottaa tuolla kyyditettävää :)

Ei enää yhtään tilausta haettavana postista, 3 palautettavana!!!! Olen varmaan yli 20 pakettia hakenut ja vienyt kahden kuukauden sisällä, jonkunlainen yliannostus saatu noihin postimyyntitilauksiin..
Onneksi ei oo mitään shoppailuintoakaan enää kun kaikki mahdolliset sisustusjutut, vauvajutut ja isompien lasten vaatteet ja omat vaatteet tsekattu.
Huh, nyt voin tärähtää täysillä vauva-arkeen kun se koittaa :D
Ja jos jotain vielä tarvin niin sen lähden hakemaan kirpparilta, niin kauan kun olen isommissa mitoissa ja jos vauvalta jotain vaatetta vielä puuttuu, minkä on pakko, siis Pakko olla mahdotonta :D
Piste.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tänään on itsellä jopa hyvä olo, selkää ei enää jomota ja ei oo supistellu yhtään. Neuvolakäynnistäkin jäi hyvä mieli ja sain luvan vähän herkutella, vaikka onkin rd. Ja huomenna tulee 31 viikkoa täyteen :)

WP_001131.jpg

oon jo kauan taas halunnu laittaa kynsiäni, kun kerrankin ne on kasvanu kunnolla...tänään siis jaksoin alkaa vääntään geelit niihin ja ihan siedettäväthän niistä tuli.. tällä kertaa vaan täyty vähä varoo noiden aineiden kans, ettei turhaa ihokosketusta niihin kun aikamoisia tököttejä nuo on, mut tosin muutenpa en oo pahemmin tän raskauden aikana mitään tököttejä käytelly.. mutta nyt taas mieli parempi kun ees kynnet näyttää ihmismäisiltä :D

Rakas kerto tänään et ei viittiny eilen syödä illalla vaikka sillä oli kova nälkä ku oli huolissaan et mulle varmasti jää aamupalaa. Toinen on niin huomioiva, mut jättää itsensä välillä niin vähälle huomiolle, että itku tulee. Voi ressu! Kyllä mie rakastan tota mun miestä. Kyllä mie palkitsen ton miehen vielä kunnolla!

http://www.youtube.com/watch?v=nARegxaf6Y8 Tää miu lempi mummobiisi on niiii kesänen. Muistan, kun koivujen alla tätä mummojen kaa hoilattiin.

Mut harmittaa, kun ei oo Karjalan Kunnaista yhtä hyvää versioo, kun yks mummo sen räppäs nii sulosesti! Ois pitän nauhottaa itellee se :P

Aloitit varhennettuna? Mut voi, ihanaa! Sanassa mammaloma on sitä jotain.. :rolleyes:

Itellä ois 19päivää kyseiseen! Sit en oo työtön ja titteli vaihtuukin siedettävämpään "äitiyslomalainen" :P

Alotin varhennettuna sen joo, kun se sillon tuntu hyvältä idealta..jos ois tienny et täs tullaan oleen saikulla loppuraskaus, niin ei ois yhtää haitannu vaikka ois alkanu sit myöhemminkin.. mut on se kivempaa sanoo olevansa äitiyslomalla ku saikulla :) Tuntuu vaan todellisemmalta, että kohta se oma pikkunen jo syntyykin..

Niinpä, äitiysloma tuntuukin ekalta todelliselta etapilta kohti synnytystä ja sen jälkeistä elämää :)

Takaisin