Tänään olen onnellinen siitä...

Olen aina halunnut että edes yksi lapsi syntyisi jonakin merkkipäivänä, tajusin tänään että hitto - huhtikuussahan on pääsiäistä ja sit 1.5 on vappu, äitienpäivä toukokuussa ;)
Mulla käy supparit välillä tonne ihan alas asti, siis kohdunsuulle.. Kunhan ei vielä tulis!! Muutaman kerran päivässä illalla jos supistaa niin mua puristaa tuolta alhaalta, ois kiva tietää tilanne..
Uimassa en enää käy..

Ainiin, ja älkää ajatelko että vauvan on pakko syntyä merkkipäivänä :D Mutta oishan se ihanaa muistella, että "silloin vappuna oltiin synnärillä" tai "maailman paras äitienpäivälahja" ;D
Pääasia että syntyy terveenä ja täysiaikaisena <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Joo oon miettiny kans, et ois iha "siistii" olla vapunaattona tai päivänä synnyttämässä. Ois vappuvaavi.. Mut en tii haluunks oottaa niinkää pitkälle synnytystä vaikka la onkin 3.5..... Mut sen näkkee sit. Ois vaan kiva, kun loppuaika menis viel nopeemmi.. :rolleyes:

Huomenna pärähtää käyntiin 30+ ja TJ70 :))
Tänään kiinalaiseen syömään buffetmätöt. omnomnomn. Hyvä päivä tulossa.
Ja eilen tekemäni juustokakku onnistui yli odotusten. Takalisto kiittää, niinkuin neuvolan vaakakin :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

On kyllä aika suuri todennäkösyys osua merkkipäivälle kun on la 29.4. ensin on pääsiäinen, 22.4. mun isän synttärit, sit vappu, 8.5. siskon synttärit ja sit äitienpäivä 11.5. :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vaikka on suuret todennäköisyydet niin miulla ei todellakaa satu merkkipäivälle. Miulla on nii huono tuuri :D Mut eipä se minua haittaakaa vaikka siistiähä se on. Yks toive ois, et miul ois nyytti jo sylissä äitienpäivänä eli ei siis yliajalle, kiitos :D

Meillä on kaks lasta merkkipäivänä syntyneitä. Ystävänpäiväpoju ja esikoisen kanssa yhtäaikaa juhlii 4 muutakin lähisukulaista, keskimmäinen ei ihan osunu pyhäinmiestenpäivälle. :)

Nythän tämä vauva ois vappuna LA. Mulla itellä ja äidillä olis synttärit huhtikuun puolen välin jälkeen. Todennäköisempää on, että tää lapsi synnytetään jo huhtikuussa, mutta katsotaan osuuko taas jollekin merkkipäivälle, vai saako omansa.

Mikä ihana päivä! :)

Aamusta 2h tunnin lenkki koiran kanssa, tavattiin heti lenkin alussa pomeranian kasvattaja tästä läheltä ja hän pyys seuraksi :) siinä sit vaan lenkki venyi, olin onnellinen ku koirakin oli ihan tohkeissaa toisen samankokoisen karvapallon kaa ♡

Aamupalan kautta jumppailee, salilla kävin pitkästä aikaa saunassa, rentouduin siellä ja mietin elämää :)

Sit hyvälle kaverin tykö mamma miittinkii, jossa oli 6mammaa ja heidän lapsensa. Mitä neuvoja ja mitä ihanaa keskustelua! Ja ne lapset,mutkin oli kutsuttu, vaikka esikoinen vasta tuloillaan! Sieltä nappasin uusia tukiverkostoja ja kantoliinan!

Kotiin tullessa mies oli tehnyt ruuan valmiiksi ja ostanut jälkkäriksi ainon lakujädee. Oh!

Onnellinen ♡♡♡

mimmma vaikuttaa kyllä oikeesti aika onnistuneelta päivältä! Tollasia päiviä mullekin!?

30+ ja TJ70 pärähti käyntiin. Enää kaksi kuukautta(!!). A-PU-VA.
ja tänään mennään kokeilemaan vesijuoksua hyvin piiiiiitkän tauon jälkeen...

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Hymykuoppa kyllä niitä on varmasti kaikilla eessä:)

Mulle jäi oikeen sydämeen sellanen 10kk pikkutyttö, jolla oli rusetti päässä. Se käveli ja kävi POTALLA :o se oli jotenkin sellanen aivan ihana! :) ihailin vaan niitä äitejä.

Mä pääsen uimaan tänään! Parasta on vielä se että mennään kahdestaan miehen kanssa :)

Mä meen lymfahierontaan! Ja sen jälkeen ehkä uimaan, jos en aivan simahda. Viime kerralla hieronta tepsi jalkojen turvotukseen ja väsymykseen parin viikon ajan, oli ihana tuijotella omia jalkoja ja ihmetellä, että mullahan olikin ihan kauniit sääret. Toivottavasti sama toistuu nyt.

Päiväsauna yksin ja josko ton ihon sais kuorittua pitkästä aikaa kun ei ole tällä tyttöviikolla kerennyt kun pesut tuppaa olemaan kahden lapsen kanssa välillä melko hektisiä, siispä
aaahh, rauhallinen saunahetki just NYT <3 Mun lepopäivä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla on lomapäivä. Kävin sen kunniaksi jalkahoidossa ja kaupan päälle käsihoito. Sitten 45 minuutin hieronta tähän erittäin jumiutuneeseen ja kipeään kroppaan. Sen jälkeen yksin syömään sellaiseen kivaan kahvilaan. Hetki nettiä ja kahden tunnin päiväunet ja nyt koko ilta lepoa et jaksaa töissä taas. :happy7

Näitiä päiviä pitäis olla useamminkin :gen014

Takaisin