Tänään olen onnellinen siitä...

Pikkusisko antoi aineettoman joululahjan ja tulee 3 tunniksi hinkkaamaan kaappeja, että saadaan asunto valokuvaus- ja näyttökuntoon ensi- ja sitä seuraavaksi viikoksi. Jes! Asuntoasiat tuntuvat etenevän ja jos kaikki menee suunnitellusti, asutaan mahdollisesti parin kuukauden päästä omakotitalossa. No juu, tietty on sellainen juttu, että todennäköisesti oon synnärillä kahden kk:n päästä, jotenka hiukan tiukoille menee :) Siltikin onnellinen näistä!

Muokattu viimeksi:
Haettiin kirppispalstalta löytyny Leksvik-hoitotaso, joka nyt vielä palvelee pelkkänä lipastona. Suht hyväkuntoinen, mahtui paikalleen ja ahmaisi jo monta nurkissa pyörinyttä vaate ja vaippalaatikkoa sisäänsä.

Ja äiti onnitteli nimppareista. Muuten olisi päässyt näinkin suuri tapaus kuin 3. nimen nimpparit ihan unohtumaan. Haettiin siis paluumatkalla paketti herkkujädeä juhlan kunniaksi. Vink-vink, kannattaa antaa kolme nimeä :wink

Olen ollut yli viikon kipeän pojan kanssa kotona, tänään hän menee mummolaan ja me mennään miehen kanssa syömään <3
Olen ollut niin hellyydenkipeä tämän viikon, että hymyilen jo pelkälle ajatukselle että saadaan hetki vaan katsella toisiamme <3

Mieki kaipaisin enemmän hellyyttä! Saan toki päivittäin monta pusua ja iltaisin nukahan miehen kainaloon, mutta she cries more, MORE, MORE! :p Mutten kehtaa pyytää. Keskitytköön tuohon lopputyöhönsä eikä murehtimiseen ettei anna tarpeeks hellyyttä :) Sitten kun se hemmetin työ on paketissa ni sit alan olla vaativa tapaus! :D

Ni mieki kattelin pihalle, et lumen alta pilkistää jotain ihanan ruskeaa :grin Mut on se oikeesti ihanaa, kun tulee kesä. <3 Vaikka miulle nää on tuskasinta aikaa, nämä plussa röppökelit, kun kipuu tulee päivä päivältä enempi, mut seki hope so loppuu toukokuun lopulla ja tulee kuivemmat ihanat kelit <3

Kesäähän tässä ootellaan kuumeisesti vauvan takia ja muutenki :) Jahuu! Niikui koirani äsken huusi (joo kyllä se opettelee puhumaan). Yks päivä välissä ja muutto alkakoon! :) Ollaan saatu kaks lisää apureitakin muuttoon, kun porukat vähän rampoja ja eikä toi anoppikaan kovin ehjä joka tulee auttamaan. Vielä, kun keksis keitä viel pyytää ko en haluis nuita enemmän rammaksi ko itestä ei oo kantajaks (ainakaan rappusissa).

Ja koht pääsen mieki vaivatta kulkee pihalle, ko uudes on HISSI <3 I love it! :flower

Ainiin tänään on Emopalli! (=Emmerdale)! Jee! :excited001Viikonloput on tyhmii ko en voi tunniks lösähtää sohvalle ja vajota Emopallin ihmeelliseen maailmaan! :grin Seuraan ihan hirmu keskittyneenä tota sarjaa, ettei muhun saa ton aikana mitää yhteyttä! :laughing002

Ja vihdoin tuo olympiaräkkäys loppui.. en erityisemmin pidä urheilun _katsomisesta_.

Täällä taas vähän orpoo ko ei huuda televisio. Kaks viikkoaha sitä kesti :)

Päivän mielenkiintoisista käänteistä huolimatta, kaksi lasta nukkuu, minä saan istua hetken..
Ja kun mies tulee, niin ampaisen ovesta ulos..
En ole yli viikkoon käynyt yksin missään, käyn vetämässä jossakin yksin kahvit ja hakemassa uuden raitavärin :)

Mulla on niin hyvä mieli eilisestä. Olen opetellut soittamaan akustistakitaraa, ihan omaksi iloksi. En siis oikeastikaan osaa vielä soittaa, se on niin vaikeaa.

Eilen harjoittelin soittamista tytön huoneessa ja tyttö leikki vieressä leikkejään.
Selailin jossakin vaiheessa nuotteja ja tyttö sanoi, "Äiti, sä unohdit nyt kitaran! ".
Olin ihan ihmeissäni, "Ai, haluutko että äiti jatkaa soittamista?". Tyttö vastasi, "Joo!".

Aina kun vaihdoin kappaletta ja keskeytin hetkeksi, tyttö muistutti mua "unohtamisesta".
Kyllä hiveli äidin itsetuntoa! Joku tykkää mun rämpytyksestä! :Heartred

Takaisin