Tänään olen onnellinen siitä...

Täällä myös enää 7 viikkoa töitä! Sain iloisesti yllättyä kysellessäni lomapäivistä, niitä oli varastossa NIIN paljon, että pakko aloitella lomailua jo hyvissä ajoin:), semmoinen viisi viikkoa lomaa ennen seuraavaa lomaa(ja vieläkin jää varastoon)- ai että on hieno fiilis, saa hoitaa karitsoinnit LOMALLA. Kuopus saa jäädä pian jo kotiin ja aikaa on taas kaikkeen itselle tärkeään! Voi että osaa elämä yllättää!

Tänään illalla 7v juhlistusta miehen kanssa :) kiva päästä ulos kahdestaan vaikka nyt tuntuu et olis vaan kiva jäädä kotiin...

Kotiseudulla käymässä taas. Äidin kanssa tullut juteltua paljon raskaudesta vaikka meillä tosiaan on välit vähän omanlaiset etäiset (monestakin syystä). Hyvä fillis tästä.

Lisäksi näin eilen paria ihanaa kaveriani, joiden kanssa piipahdin parissa baarissakin. Tänään nään toisen niistä vielä uudelleen kun mennään kyläileen vielä seuraavan kaverin ja hänen 2 v tyttösen luokse. Ja mä pääsen penkomaan sinne vauvakampejemmoja!!! Tiedän että siellä on tosi hienoja juttuja, kaverini on tosi haka tekeen kirppari- ja alelöytöjä ja sillä on ihan samalainen maku kun mulla. JEeeEeEEeeE!

Mulla on niin ihana aviomies<3 On jaksanu viimesen viikon passata mua ja huolehtia musta ja vauvasta. Hoitanu myös kodin ja kissat samassa, tehny ruuat yms. kun itse en pysty. Hyvin mies jaksanu, vaikka hällä ihan uus työ ja sekin aiheuttaa tietenki omaa stressiään.. Ja nytkin hän on äitinsä kanssa kokoomassa vauvalle pinnasänkyä <3 ja kävi postista hakemassa äitiyspakkauksen jo, vaikka oishan sen ehtiny myöhemminkin.. Miehestäni tulee kyllä hyvä isä<3

Jaaniin, pieni ilonaihe sekin että testasin äidin verensokerimittaria ja ainakin paastoarvo oli sen mukaan ok. Ei jännitä niin paljoa ens viikon rasitus vaikka toi on vaan 1/3 mitattavasta arvosta.

Sen kunniaksi söin vaaleita vaaleimpia sämpylöitä ja pari palaa suklaata... :rolleyes:

sain eilen illalla pikasen niska-hartiahieronnan ja kylläpä ne olikin niin jumissa ettei oo varmaan ikinä ollu! päänsärky joka on vaivannu jo pitkän aikaa on nyt poissa eikä tarvinnu tulla yöllä selailemaan foorumia kun nukuin kerrankin melkeen kokonaiset yöunet! kerrankin on herätessä ihan hyvä olla :)

Tyttö tuli yöllä kipeäksi ja valvottiin sitten koko porukka! Huomen aamulla sokerirasitus ja loppu viikko olis töitä täynnä. Mummot auttakaa!

Mullakin hymykuoppa vissii niskat aika jumissa, koska nyt on ollut kahten peräkkäisenä sunnuntaina ollut ihan kauhee pääsärky. Molemmilla kerroilla helpottanut hieronnalla. Tän kai siit saa ku nostelee 16kg painavaa poikaa 5 pv viikossa.

Säännölliset hartiahieronnat vaan viikkoaikatauluun sitten! Hierottavana on ihanaa olla kun saa pienen hetken vaan rentoutua ja tyhjentää pään kaikesta. On se lasten kanssa touhuaminen vissiin kyllä aika kovaa treeniä just hartioille...

Tänään on tapahtunut isoja asioita. Käytiin asuntonäytöissä ja eka ihana omakotitalo natsas meille, on omaa rauhaa, 4 h, keittiö, sauna, terasseja ja ulkovaraston takana hauska paikka esimerkiksi kesähuoneelle. Päätettiin, että tästä tehdään tarjous. :)

Olimme näyttöjen jälkeen syömässä miehen veljen ja hänen vaimonsa kanssa, joka on raskaana. Syötiin kaikkia herkkuja, lihavarrasta ja jätskiä jälkkäriksi. Lopulta meitä pyydettiin kummeiksi heidän kohta syntyvälle vauvalle :love017 Ihana päivä! ja jaksoin käydä kävelylläkin.

Kunhan vaan tarjous menee läpi! Pikkasen päänsärky häiritsee, mutten anna sen häiritä.

Me oltiin tänään kyläilemässä mun tädillä, täti ylisti kokoajan kuinka hyvä mies mulla on.

Kun lähdettiin, pakattiin koira farmarin takaloostiin (koira, jonka olen aina halunnut, pikkutytöstä lähtien), istuttiin autoon, mä vaan katsoin mun omaa miestäni ja masua. Oonko mä tän kaiken ansainnut? Kuinka edes oon saanut itselleni näin hyvän ja onnellisen elämän. Kyllä olen ansainnut, aiemmat 5 vuotta väkivaltaisessa huonossa parisuhteessa hyvitetään mun elämässä nyt. Nautin tästä!

Takaisin