Tänään olen onnellinen siitä...

Niin, ja oon aloittanut sähköpostikirjeenvaihdon 6-vuotiaan kummipoikani kanssa. Se on ihmeellistä! Vastahan se syntyi!

Sain tänä aamuna nukkua pitkään (jopa kasiin saakka nukutti) ja pääsin valmiiseen aamupalapöytään. Mies ja lapset hoitivat siivouksen. Pesin muutaman koneellisen pyykkiä, mutta mies vei lakanat kuivumaan alakerran kuivaushuoneeseen, jotta en rasittaisi itseäni. Sain rauhassa katsoa Black Swan-leffan ja neuloa, kun mies viihdytti lapsia.
Nyt vielä puhtaat lakanat sänkyyn ja sauna lämpimäks. Sit voikin kömpiä unille :)

Ostelin uuteen asuntoon sisustus juttui.. En jaksa oottaa, et pääsen työjohtajan rooliin ja sisustaa uutta asuntoo ! :grin

Tänään 99 päivää laskettuun aikaan <3 Huomenna rv 26!
Sitten kun rv 29-30 on täynnä niin järjestän isälle ja itselleni pienen yllätyksen.. Noihan ovat ne viikot, jolloin pienellä 90 % mahdollisuus selviytyä, jos syntyisi niillä viikoilla.. :)
Juhlaetappeja siis!
Laskin myös eilen että yhteensä ois 13 viikkoa vielä, jos tulisi 38+6 niinkuin isovelikin ;) Aaaa-puuu-aaaa!

Ja ai että, mun tekee mieli vaan näyttää tätä mahaa koko maailmalle, olen niin onnellinen :')

Löysin Uffilta täydellisen talvitakin! Olin ajatellut mahtuvani vanhaan toppatakkiin koko talven, mutta niinpä vaan maha kasvoi ennen kuin on toivoakaan säiden lämpenemisestä. Uffin rekissä odotti kaunis, käyttämättömän näköinen 60-luvun kotimainen villakangastakki, jossa on niin väljä leikkaus, että taidan mahtua siihen loppuun asti, jos tulee kylmä kevät.

Mieletön tuuri! Olin valmistautunut etsimään pitkään tai käyttämään paljon rahaa uuteen takkiin, ja se otti luonnollisesti päähän.

Nyt täytyy sitten tottua siihen, että näytän ulkovaatteissakin selvästi raskaana olevalta. Toppatakki on niin muodoton, että mahaa ei huomaa, ja oikeastaan tykkäsin siitä että saan olla edes välillä huomaamaton. Nyt tuo uusi takki laskeutuu kauniisti ja oikein korostaa vatsakumpua. Alkaakohan ihmiset tarjota mulle istumapaikkoja busseissa?

Mulla meni 3 viikkoa kun puuttui yksi liite mitä oli odotettava :/ Mutta kuulemma joillain tulee jopa viikon kuluessa, jos kaik liitteet mukana :)

Miulle tuli 4 arkipäivän kuluessa noi raha/pakkaus päätökset :) Mut hainki tammikuun alusta jollon tuskin on hirveesti hakijoita, kun kaikki oottaa uutta pakkausta. Ja pakkauskin tuli viikon sisällä päätöksestä :)

Takaisin