Tänään olen onnellinen siitä...

Olin ihan äly onnellinen, kun mies oli vieressä ko heräsin.. Joka aamuha se on vieressä, mut tavallaan tänään olin kiitollinen, et hän on siinä. Kun se on nykyään nii itsestään selvyys herätessä mut.. No mut siis olin vaan onnellinen hänestä.. :love7

Oltiin eilen katsomassa Sigur Rósin keikkaa ja se oli niin hieno! Mä en ole niiden musaan tutustunut kuin ihan pintapuolisesti mutta peri kyllä kokemuksena monen lempparibändin keikat. Nähtiin siellä vielä pari kauempana asuvaa kaveriakin ja oli kiva vaihtaa kuulumisia, Jaksoin vielä hyvin autoilla kotiin ja mieskin uskalsi vähän relata ja ottaa muutaman keikkakaljan. Oon sille sanonut että kun mä nyt defaulttina kuskina niin ei sen tarvii kysellä jos haluaa ottaa pari mutta se yleensä on halunnut sitten itsekin olla selvis.

Joo mä oon kans miehel sanon, että juopi jos haluu et miul käy. Mut harvemmin se kehtaa ottaa ees kehotettunakaa :D Jospa se uutena vuotena soisi itselleen :) itsekin jonku alkoholittoman poksauttelen :P

Lunta on tullut tupaan tai ei nyt ihan tupaan asti, pihalle vaan. Tenavat on aivan innoissaan :grin

Oma olo alkaa olla sellainen, että jaksaa jotakin tehä. Ainakin pakolliset kotityöt -> kämpässä ei vallitse enää kaaos. Jee!

Me mentiin miehen kanssa kihloihin, mikä tietysti on ihanaa (, mutta sovittu ja tiedetty ja "totuttu" ajatus jo)!

Jotenkin aivan pähkinöinä tänään olen siitä, että työkaveripariskunta toi mulle kihlajaislahjaksi aivan tajuttoman kokoisen ja hurjan hyvän makuisen suklaa cupcaken! Ihania ovat työkaverit näin maanantaisin!
:love7

Hannastiina: Oiii, ois miullaki tullu tippa linssiin, kun meinaa näin näyttöjen välitykselläkin hiema herkistää.. :)

Oon saanu maanantain kunniaksi hoidettuu asioita! Sen verran, kun niitä muistan! :P Ilostuttaa aina, kun asiat saa hoidettuu niin eipähä jää seuraaville päiville tai viikoille jopa.. Tänään tulee vauva tavarapaketti pitäs hakee seki postista jaaa hammaslääkäri saman katon alla tänään, ei tarvi oottaa aatonaattoon, kun ei toi ien hoidu harjaamalla näköjään. :)

Saan tikit pois luomista, jee :D Näin raskaana ollessa olen niin herkkä oikealle verelle ja pienillekin naarmuille, oikein on ällöttänyt katsoa noita tikkejä ja hoitaa niitä! Hyi!

Ja tänään aamusta taas unelmointia nyytistä, olisipa jo toukokuu <3
Poika tuli viikon etuajassa, niin ties vaikka tämäkin tulisi jo huhtikuun lopussa ;D

...että on taas tiistai ja mulle se tarkottaa että 19+0 tulee täyteen ja puoliväliin on matkaa tasan viikko! Ihan mahtavaa :hello2 Viimesen viikon aikana on masukin pullahtanu kivasti esille vihdoinkin :)

Viimeisin viikko on ollut helppo alkuraskauden jälkeen. Normaalia elämää ja rakastava mies rinnalla ♡ viikonloppuna odottaa pitkät vapaat ja olemme suunnittelleet kylpylä/shoppailureissua johonkin ihan vain kahdestaan! Jopa nykyinen lapsi (koira ;) ) viedään mummulle hoitoo.

Ja okei, on tää joulunodotuskin nyt vaan jotenki erilaista aikaa! Ihanaa!

Tänään kyllä oon niin onnellinen siitä, että pieni on liikuskellut masussa ahkerasti ja saanut äitinsä naurahtelemaan ja hymyilemään onnesta soikeana. :)

Tänään pääsee pikkusiskon kanssa ravintolaan syömään ja perheen kanssa joulukonserttiin. Huominen rakenneultra ja tieto että huomenna tiedetään pienen sukupuoli tuo myös iloa tähän päivään. :)

melkeen kaikki joululahjat on hankittu, enää siskojen kolme lahjaa jäljellä ja jouluunkin on vielä melkeen kolme viikkoa aikaa! :)

Täällä on askarreltu yö myöhään joulukortteja. Vaikka itse sanonkin niin hienoja tuli ja mietinki et ens jouluna mulla on sit yks käsipari apuna, vaikka tuskin vielä puolivuotiaasta hirveesti on apua mut silti mun mielestä ihana ajatus, oman lapsen kanssa askartelu <3

Muokattu viimeksi:
Mieliala pitkästä aikaa HYVÄ pidempään kuin 15 min :) Käytiin eilen yhdessä meidän kaupungin perhepuistossa, jossa aletaan käydä vauvaryhmässä sekä perheryhmässä :)
Viimeksi käytiin muskarissa ja muutamissa ryhmissä, muskarissa vain 2 kk kun lähdin töihin, nyt sitten ajateltiin vauvauintiakin koittaa ja ajoissa kaikkeen mahdolliseen mukaan :)

Ja lueskelin juuri la elokuussa puolta, ne menee viikoilla 4+ jne.. :D
Nyt kun ajattelen niin hemmetti, vastahan minä varasin ajan yksityiselle rv 7?!? Että kai tää aika kaikessa matelevaisuudessan kulkee :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin