Tänään olen iloinen, koska...

Olen nyt sitten ilmeisesti kuudennella kuulla. Olen luullut että se ois jo sellainen kuukausi että liikkuminen on vaikeaa ja kaikki asiat tapahtuis hirveällä ähinällä. Väärässä olin. Tänään olin töissä ihan normaalisti, paiskin hommia ja olin tehokas. Paria hommaa välttelen, mut voinnissa ei ollut mitään, mikä ois hidastanut vauhtia. Tuntuu mahtavalta kun oma kroppa on ollut näin kestävä, en ois uskonut!

Esikoosen kohdalla oli samanlaiset ajatukset sekä tuntemukset :)

Nyt en kuitenkaan sanois samaa, työelämä tilanne ihan eri ja kroppa on hellänä :bag: Mutta tähän monta vaikuttavaa asiaa ja ei voi suoraa verrata. Häiritsee itseä kun oli niin hyvä olo esikoisen raskauden aikaa :banghead:

Naurettiin miehen kanssa molemmat mun mahalle, kun se näyttää niin hassulle ja siinä nauraessa se näytti vielä entistä hassummalta :hilarious:

Tässä yritän itseäni saada edes jollain tapaa edustuskuntoon. Ollaan miehen kanssa lähdössä juhlistamaan tulevaa vuosipäivää vähän etukäteen ihan oikeaan ravintolaan! Aikamoista luksusta, edellisestä ravintolakäynnistä alkaa olla 1,5v aikaa :D

minä olen iloinen, koska olen saanut jopa jotain aikaiseksi.. Viime yönä siivosin vaille klo 2 olohuoneen kirjahyllyä.. Tuli hieman isännän kanssa 'riideltyä', niin ajattelin hänen antaa sit nukahtaa ennen kuin menen itse nukkumaan.. Ei niinkään riita, vaan alkoi ärsyttämään.. Meinasin eka, että pesen olohuoneen ikkunat, mutta päätin sitten kuitenkin kirjahyllyn.. Nyt se ehkä on hetken järjestyksessä..

Sekä sain vauvan petivaatteet pestyä + valkopyykin, lajiteltua ä-pakkauksen vaatteet ja kuopuksen ä-pakkauksen hain varastosta ja sieltä katselin vaatteita myös.. Noh, eipä niitä hirveästi ollut, mitkä kävisi molemmille.. enkä viitsi kaikkia pestä, että sitten, kun syntyy, niin viepä osa takaisin.. Mie ostelen vaatteita sitten syntymän jälkeen XD

Kahdet sukat neulonut, toiset isommat + yhdet pienemmän.. Ja naapurin tyttövauvalle neuloin myös sukat.
Oishan tässä vaikka vielä mitä tehtävää, mutta olen ollut ahkera..

Takaisin