Tänään olen iloinen, koska...

Koska eilen halusin kertoa yhdelle hyvälle kaverille plussastani ja se oli ihanaa, kun kerroin. :) Astetta todellisemmaksi kävi taas! Ja siitä, että soitin eilen sinneneuvolaan. Huojeentuneempi olo, kun se on tehty. Vaikka pelotti niin, etten saanu sanaa suustani juuri ja tätikin kyseli välillä olenko paikalla. Mut se on tehty! :)
 
Tänään olen iloinen koska en oksentanut aamulla! Muoks. Perun sanani!:dead:
 
Muokattu viimeksi:
...koska aloitin uuden työn päiväkodissa, joka on oikein mukavan tuntuinen :) Lisäksi iloitsen siitä että sain nukuttua pitkät yöunet ja työpäivä on lyhyt!
 
Olen iloinen koska olen saanut syöty aamupalan ja nyt vielä lounaankin ja pidetty ne myös sisällä :D toivottavasti saisin päivällisenkin syötyy...
 
.. päivät vähenee tässä nykyisessä asunnossa! Jeeee pääsee eroon noista yhistä uhallisen teko ****** naapureista! Sisällä ja ulkona potkiivat meidän vastaisia seiniä ja haukuttaavat koiraansa. Sen takia, kun laitettiin stoppi niiden pummaamiselle (ebaysta pitänyt tilata niille, ruokaa ovat vailla ja olisivat halunneet väkisin miehen ps3 lainaan). Nyt tammikuusta lähtien jouduttu kuuntelee tota uhallisentekoa.. Ens kuun lopus päästään pois!
 
Ei oo ollu huono olo 2 päivään enkä myöskään oo oksentanut.:) Tänään taas vähän huono oloa enempi mutta iloinen, että edes 2 päivää sai taukoa.
 
image.jpeg Olen iloinen kun mies on yhtä innoissaan kun minä! Aikasemmin se oli tosi hiljanen kun ei oikeen osannu vielä suhtautua mihinkään. Eilen kävi hakemassa tälläsen kirjan❤️ (Kirjaston poistosta). Sit eilen käytiin tutkimassa vauvalle juttuja, mutta mitään ei vielä ostettu ja tajuttiin et ei tiedetä puoliakaan mitä se vauva tarvitsee. Nyt pitää alkaa opiskelemaan!:D
 
Helpotuksesta ilonen, kun olot alko tässäkin raskaudessa :) Päivääkään helpotusta ei tiedossa siis moneen viikkoon jos sama kuin esikoisesta. Mut kyllä uskon, että nyt tää menee siis paremmi :)
 
Koska tänään meille tulee miehen kanssa kuluneeksi tasan 10 vuotta siitä, kun oltiin ekoilla treffeillä :Heartred Esikoinen meneekin tänään ekaa kertaa elämässään yökylään ja me lähdetään juhlistamaan kymmenvuotista taivaltamme ihan kahdestaan aikuisten kesken.
 
Koska osaan nyt ottaa nää huonot olot paljon paremmin kuin esikoisesta. Esikoisesta en osannut odottaa, että paksuna sitä ollaan kerrasta niin monen vuoden pillerien syönnin jälkeen niin itkin kauheaa tautia joka tappaa miut. Kunnes mies osas sanoo, että oot raskaana. Toivottu raskaus siis oli esikoisenkin, mutta ei uskottu, et se käy noin sormia napsauttamalla (luettiin netistä, että jopa muutama vuos menee pillerien jälkeen, mutta onneksi kävi noin helposti ja nopeasti!). Mut nyt kun oon ollut luomuna esikoisesta lähtien niin osasi jo varautua raskautumiseen ja näihin oloihin ennenkuin alkoivatkin. :) Vaikka herään öisin huonoon oloon, mutta tää oma asenne on kyllä mahtava, kun en anna olojen ottaa liikaa valtaa. :)
 
Koska suola auttaa mun väsymykseen! Vieläkin iha pirtee ilman päiväunia :) Ihanaa! Arvasinkin, että paineet heittää. Pitää vaa muistaa syödä jatkossakin päivittäin noita suolapähkinöitä ja jotai esim sipsii. :)
 
Pitäsköhän munkin kokeilla sipsiä :happy: sopii..

Tänään olen iloinen koska mulla on ollut iltapäivä ihan jees olo... Jaksoin esikoisen kanssa lukea :)
 
Tänään olen iloinen, koska oon oikeesti iloinen :D Oon taas pirtee ja elämä maistuu :) Sain viettää pari päivää hyvän ystävän kanssa (en tosin kertonut vielä), ja oli niin mahtavaa!!
 
Pilvilinna en kokeillu.. Tänään kyllä teki mieli sipsiä :). Täytyy varmaan illalla hakea pussillinen..
 
Takaisin
Top