Tänään olen iloinen, koska...

... Suuhygienisti oli helläkätinen ja ripeä. Selvisin vartissa pois sieltä huoneesta eikä tilanne edes ollu ollenkaan niin paha kuin olin itse kuvitellut. Hammaskiveä ei paljonkaan eikä muutenkaan mitään suurempaa huomautettavaa. Reilun vuoden päästä sitten seuraava tarkistus, jollei mitään akuuttia ilmene :) Jes!
 
Ystävät järkkäsivät yllärinä babyshowerit :p. Oli ihania herkkuja ja hauskaa ohjelmaa.

Lísäksi käytiin ystäväperheen luona katsomassa heidän pientä suloista vauvaansa.

Nyt onkin aika naatti olo, makaan sohvalla ja mies paistaa meille ahvenfileitä. Ajattelin vielä ruikuttaa jalkahierontaakin :woot:
 
Voi hyväntähen mikä päivä! Rakkaat ystävät ja miehen veljien hellut oli järjestäneet mulle babyshowerit! Hakivat kotoa ensin syömään ja sitten miehen toisen veljen ja hänen hellun tykö kakulle sekä kahville ja hassuja tehtäviä olivat mulle järkänneet, saatiin lahjoja ja vaippakakkukin :D aivan super yllätys :Heartred
 
Minä oon onnellinen kun oon laukannu kaks päivää kavereiden kanssa kaupungilla, eikä tunnu juuri missään. Ihme! Leffateatterissa kyllä pelkäsin synnytyksen alkaneen kun iski kymmenen harkkaria sarjana, mut muuten mennyt hienosti. Kyllä välttelin turhaa kävelyä ja kuljin julkisilla kaikki mahdolliset välit :P
 
Mie tiedän millon mun baby showerit on.. Tosin tää vaan siks ku mun siskoon ei saanu kaveri yhteyttä.. Kaveri siis tulee hakemaan mut kahville ja sillä aikaa joku käy täällä laittamassa paikat kuntoon jne. Muuta en tiedä kyseisestä päivästä :D enkä tiedä ketä kaikkia tulee paikalle niin sekin tulee yllätyksenä :)
 
minä vihjailin siskoilleni, kun miehen veljen vaimo oli raskaana ja hänelle oli ystävät ja työkaverit järjestäneet babyshowerit, että olisihan se ollut itsellekin mukavaa, jos joku olisi sellaiset järjestänyt, kun kuopusta odotin.. Nyt kun olen ollut jonkin aikaa paksuna, niin eipä ole järjestäneet ja tuskin järjestävät.. Olishan se kiva, mutta en mä osaa olla juhlien keskipisteenä.
 
Takaisin
Top