Tänään olen iloinen, koska...

Oon iloinen tästä foorumista! :) Päivittäin luen eri ketjuja ja iloitsen aina kun joku joulukuinen on synnyttänyt. :Heartred Miehellekin sitä fiilistelen. Harvemmin jaksan kirjautua ja klikkailla tykkäyksiä vaikka kovin tykkäänkin. On kuitenkin kiva tuuletella omaa päätä lukemalla näitä ketjuja. Tänään 35+0. Perässä tullaan kovaa vauhtia. :) Pian meillä kaikilla jo omat rakkaat vauvat tuhisee kainalossa. Tsemppiä loppumetreille ja synnytykseen sekä vauva-arkeen ihan kaikille! :)
 
Shoppailu tekee iloiseksi vai miten se meni? :grin hemmoittelin itseäni ja tilasin ihanan merinovilla alusasun talvea ajatellen ❤ ihana asu kotona ja kun ulos lähtee lasten kanssa niin helppo/nopea vetää vaan toppavaatteet päälle. Paidassa vielä pitkä vetoketju niin voi myös imetys sujua :) kari traan mallistosta löytyi tämäkin.
Lisäksi ostin miehelle bossin alusvaatteita joululahjaksi ja itselle alushousuja, pian saa heittää nuo rumat mammakalsarit hiiteen :grin
 
Tasan vuosi sitten sain keskenmenon rv 10. Menetys oli kova paikka ja joulua vietettiin hieman erilaisissa tunnelmissa. Nyt on toiveikas ja iloinen olo; tänään ollaan jo rv 37+3 ja h-hetki tuntuu olevan lähellä. Olen seurannut tätä foorumia ja iloinnut kaikista kirjoituksista ja tuesta, jota täällä jaetaan kanssasiskoille. Paljon olen saanut myös helpotusta omiin murheisiin ja vastauksia kysymyksiin. Pettymysten pelossa oma osallistuminen tosin vaan jäi ja jäi.

Nyt on sellainen olo, että saan tämän ikioman möyryävän maha-asukin pian syliin. :Heartbigred Tsemppiä kaikille viimeisiin viikkoihin! :smiley-bounce012
 
Päivän viettoa perheen kesken, pitkästä aikaa siis me kaikki sisarukset perheineen yhtäaikaa äidin herkkujen äärellä ♡ samalla sain jaettua joululahjoja. kannatti lähteä vaikka tuntukin tyhmältä lähteä 100 kilsan päähän päiväksi, mutta seuraavan kerran mennäänkin sitte vauvan kanssa
 
Itsenäisyyspäivä, ulkona kirpeä pakkassää ja vuorokauden vanha vauva vuoroin sylissä nuuhkuteltavana ja tissillä. :Heartblue Ensikertalaiselle alatiesynnytys ei ollutkaan traumatisoiva ja karmea kokemus, päinvastoin, vaikka nyt kroppa sen tuntuinen, että olisi rekan alle jäänyt :wacky:
 
Itsenäisyyspäivä, ulkona kirpeä pakkassää ja vuorokauden vanha vauva vuoroin sylissä nuuhkuteltavana ja tissillä. :Heartblue Ensikertalaiselle alatiesynnytys ei ollutkaan traumatisoiva ja karmea kokemus, päinvastoin, vaikka nyt kroppa sen tuntuinen, että olisi rekan alle jäänyt :wacky:

Kuulostaa ihanalta! Nauttikaa! :Heartred
 
Onnea mangusti!

mä olen niin iloinen et meillä ei ole annettu lisämaitoa enää 3 viimeisellä aterialle :Heartred Viimeiset kaksi pelkkää tissiä.
Maito nousi taas tosi hitaasti, eilen 5pv synnytyksestä, mut olin kyl ihan kunnolla kipeä synnytyksen jälkeen
 
Takaisin
Top