Tänään olen iloinen, koska...

Tulevien isosisarusten onni vauvasta on liikuttavaa :) tunnin verran vastailin uteliaisiin kysymyksiin miten vauva tulee ulos ja voivatko he tulla mukaan synnytykseen. Kuinka heidän oma syntymänsä sujui jne. Mikä loiste nousi silmiin kun pilke silmässä kysyin että osataanko me nyt sitte varmasti hoitaa vauvaa? He lupasivat ottaa selvää asioista ja pyytää ihmisiltä apua vauvanhoidossa. Tuttipulloja, tutteja, vaippoja ja maitoa pitää ainakin ostaa paljon :D

Oma mies <3 Vaikka välillä ärsyttääkin niin kun lukee ja kuulee miten muiden miehet puhuu ja käyttäytyy.. ei voi olla muuta kuin onnellinen.

Mies huolehtii ja on mukana mun innostuksissa muttei hössötä liikaa, palauttaa mut maanpinnalle kun ajatukset karkaa mihin ei pitäis, on kaikin tavoin tukena, kuuntelee ja neuvoo.

Ja mikä parasta, tämä Pikkanen on ihan yhtälailla hänelle unelmien täyttymys kuin mulle <3

Jee vihdoinkin päästiin eroon vanhoista astioista! Yksi rouva ilmoitti Facebookissa että etsii tyttären uuteen asuntoon kaikenlaisia juttuja ja oon tuskaillut varmaan joku 6kk ainakin että mihin saadaan tungettua noi vanhat astiat astiaston tieltä.

Oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa rakas ystävä, Pikkasen tuleva sylikummi. Antoi ihanan Pentikin pehmopupun ja oli niin innoissaan kaikista vauvajutuista :)

Kertoi myös suunnitelleensa kaikkea kivaa vauvakutsuja varten :) Mulla on maailman ihanimmat ystävät! <3

Takaisin