Tänään olen iloinen, koska...

Kiitos :) ai himskatti täytyy taas opetella sanomaan uusiks miten vanha on ku kuitenki taas jossain kohta kysytään :D

Kiitos! Kyllä on taas ollut tosi vaihtelevasti hyvä olo ja huono olo.. Mut kakku oli hyvää :DD

Kesä ja loma <3 kutsua ultraan odottelen enemmän kuin innolla, en ole osannut kunnolla vielä iloita mahdollisesta uudesta perheenjäsenestä.......... tasainen fiilis !

Anoppi toi paikallisen leipomon munkki possuja pussillisen :-D (asuu 400m päässä) mä en osta enkä leivo koskaan mitään hyvää kotiin kun lapset rohmuaa ne heti (saavat karkkipäivänä). Viimeksi hiihtolomalla söin munkkia kun lapset olivat isällään. Muistelin kun mulla oli viikon munkkipossu pussi pöydällä ja ne kaikki oli mulle... :-D

Pienestä sitä ilostuu

Päätin lähteä naisten kympille ystävieni kanssa vaikka aika paljon väsyttääkin. Tämä on meille perinteeksi muodostunut tapahtuma ja olisi varmasti harmittanut jos en olisi lähtenyt. Tällä kertaa en kuitenkaan juokse vaan tyydyn ripeään kävelyyn.

Kävin tänään verikokeessa ja se meni tosi hyvin :happy: oon ihan kamalan neulakammonen ja mun suonet aina karkaa kun kuulenkin sanan verikoe. Viimeksi kolme eri hoitajaa yritti löytää suonta ennenkuin onnistui. Mutta tänään, heti ensi yrittämällä! Hassuu olla iloinen tästä asiasta, mutta mulle tosi iso juttu :)

Poppy mie kävin kans tänään ja mulla karkasi suoni alta :DD hienoa että sulla meni paremmin :)

Voi ei Fuji :/ musta on ihan ihmeellistä miten suonet voi ylipäätään karata johonkin :D mut mä käytän aina emlaa ku käyn verikokeissa, niin sekin kuulemma vähän "hävittää" suonia.

Eihän ne nyt periaatteessa karkaa mihinkään. Niillä on hieman tilaa liikkua ja se suonen rakenne on semmonen joustava muutenkin. Ja se neula on niin pieni että ei tarvitse paljoakaan siirtyä niin menee ohi. :)

Olen onnellinen ettei suomessa ole zika virusta, koska tässä toista tuntia altaan reunalla uimavahtina ja noin 200 hyttysenpistoa. Neiti on säälimätön äitiään kohtaan eikä suostu tulla pois uimasta... :-D taidan hypätä sekaan.

Takaisin