Tänään olen iloinen, koska...

Raskaus varmaan auttaa tuossa verikoeasiassa, koska verimäärä lisääntyy! Ei pääse suonet niin herkästi karkuteille!

Ai. Kyllä mulla ihan näppärästi karkasi alta ja se hoitsu joutui sitä tosiaan hieman etsimään. Sanoi monta kertaa että tossa se on kyllä mut ei vaan osu. Onneks kuitenkin lopulta löysi vaikka jokusen hetken joutui liikuttamaan neulaa.

:D Voi toki olla, että jos on oikeen pulleat, niin sillonkin ne tuntuu helposti lähtevän karkuun... Mulla tuli muhkeat mustelmat molemmista pistoista mitä on viime aikoina otettu vaikak ei edes juuri sattunut ja ekalla osui.

Mulla kans yleensä ihan järkyttävän isot mustelmat, mutta tällä kertaa en usko että tulee kovin isoja mustelmia :) meillä tosiaan koulussa opetettiin ottamaan verinäyte :) oli kyllä ihan mielettömän kivaa.

Miehen työkaveri ilmoitti tänään että sitten kun "pulautan" tän vauvan ulos niin me saadaan heiltä vaatteita. :) heillä nuorin on nyt pari kuukautta vanha mutta äkkiähän nuo kasvaa :)

Sain vihdoin ipanat kouluun. Viimeinen kouluviikko ja sitte ne piinaa minua koko kesän :-D

Saan siivota tänään rauhassa ilman että pitää olla uimavahtina tai riidan erottelijana... no on meillä kyllä sotkuakin...

Ilta menee sitte ruohonleikkuussa ja trimmatessa. Kiva kun on puuhaa... :)

Appiukko <3

70v herrasmies, sairastaa copd :tä. Sattui ajamaan pihaan kun mies tuli töistä. Mies oli tuonut ilmanlämpöpumpun ja huusi mua kantamaan sitä tupaan. Appiukko ei antanut mun kantaa vaan kantoi itse vaikka henkeen otti ja kunnon päälle. Mies mumisi että olisi tuo muija voinu kantaa.

:-D

Murehdin miehelle tulevaa np ultraa ja tälläkertaa sain purettua tuntemuksia ainakin minuutin ennenkuin puheenaihe vaihtuisi autoihin :-D hän oli sitä mieltä että mä olen lihonnut mutta lihominen johtuu "siitä toisesta" ja että en voi lihota noin paljoa jossei masussa oikeasti olisi jotain. Ehdin vastata mutkumutku... mutta ovi jo heilahti ja ukko paineli tupaan, eli oli ilmeisesti sanottavansa sanonu... pohjalaismiehet <3 :-D

Kesälomalainen aloitti lomansa ja raskauden toisen kolmanneksen pitkällä metsälenkillä koiruuden kanssa. On se liikunta terapeuttista. :)

Tavoitteena mulla onkin nyt kesän ajan (oon ope, niin tätä lomaa riittää) käydä päivittäin lenkillä, mieluummin vaikka parikin kertaa päivässä jos vain jaksaa.. Paino tosiaan noussut jo 4-5kg lähdöstä ja hirvittää. Haluan olla kuitenkin mahdollisimman hyvässä kunnossa loppuraskaudessa, kun maha alkaa olla tukalan iso.

Lonkkaan ei enää koske! Ja kävin tänään kuumakivihieronnassa, johon olin saanut lahjakortin ystäviltä synttärilahjaksi - oi että oli ihanaa! :Heartbigred

Arki palasi meidän perheeseen viikonlopun ylioppilasjuhlahumun jälkeen. Sunnuntai meni jälkiä raivatessa ja juhlista toipuessa :D
Tuore ylioppilas suuntasi aamulla kesätöihin, minä yövuoroon.

Ostettiin uusi auto, farmari josta haaveiltu pitkään ja kävi munkki, että löytyi seitsemän paikkaisena juuri tämä auto, eli takana kääntöpenkit :)) näin ollen neljännelle lapselle tuli tilaa ja jää vielä yksi ylimääräinen paikka vapaaksi. Hyvä päivä siis!

Mulla oli pakastimessa vielä lammasta! Kaveri teurasti omansa niin sain sieltä. Nyt meni pussissa ja balsamicossa uuniin, illalla nam nam. Vois tehdä horta salaatin kaveriksi. Lapsille ranskalaisia ja nakkeja, ei kuulemma suostu syömään lampaita joita kesällä rapsutteli aitauksessa :D ei tuu tästä talosta ikinä omavaraista, kun on tunteellisia lapsia.

Mitä on horta salaatti? Mä olin kans teininä syömättä lammasta siitä syystä, että ne oli mun kavereita. Nykyään syön mielelläni suomalaista lammasta kun ne elää aika hyvän elämän tehopossuun tms verrattuna.

Takaisin