Tänään minua harmittaa, koska..

Lapset... Ku ne ei voi uskoa kun kielletään. Pojan oli pakko mennä kiskomaan joulukoriste laatikko tallin ylimmältä hyllyltä. Tiputtaa se koko vitun laatikko sieltä maahan, hajottaa yks lasipöytä ... Ja tiputti rautaisen joulukuusen jalan naamalleen... Näin kyl heti naamasta että nyt mokasi. Itku sille tuli kun sanoin että "enkö mä just sanonu ettei niitä haeta vielä??" No nyt tuli jäbälle loppuelämän talli kielto.
 
Tilaston jollyroomista kehdon meidän sängyn sivuvaunuksi kun oli hyvässä tarjouksessa viime viikolla. Samassa tilauksessa olleet imetys vaatteet tulivat tänään, mutta kehdosta ei edes toimitusvahvistusta. Asiakaspalvelusta ympäripyöreästi vastattiin että tilaus toimitetaan mahdollisimman nopeasti ja nettisivujen mukaan kehto on varastosta loppu.. Eksyin lukemaan kokemuksia ko. Kaupasta, eikä tullut kovin luottavainen olo kehdon toimituksen suhteen. En nyt tiedä uskallanko ostaa kehtoa varten patjan ja petivaatteet kun ei mitään hajua onko koska, tai ikinä tulossa. Myöskään tuotteen vaihtoa koskien en saanut mitään vastausta.
Ottaa päähän kun tahtoisin sänkyasian kuntoon ennen vauvan syntymää :banghead: toki meillä pinnis on, mutta sitä ei saa viriteltyä sivuvaunuksi kehdon tapaan.
 
Onpa Virmu ärsyttävä tilanne :sad001 siinähän voi mennä vaikka kuinka kauan jos tuote on kokonaan loppu varastosta. Ei sitä tilausta voi perua? Tai ymmärrän jos tarjous on ollut tosi hyvä, niin haluaisin saada tavaran kyseiseen hintaan enkä maksaa enemmän.
 
Mä tilasin syksyllä jollyroomista kehdon ja toimitus tuli 2 viikossa. Jospa viikkoon ei kuulu ja kyselet sitten uudestaan
 
Toimituslupaus oli 3-6 arkipäivää ja tuo on jo täyttynyt, eikä ole tullut mitään ilmoitusta toimituksesta tai myöhästymisestä, siksi sapettaa. Luulisi tuon kokoluokan verkkokaupalla olevan jonkinlainen varastonhallinta etteivät myy enemmän kuin pystyvät toimittamaan, asiakaspalvelun laadusta puhumattakaan. Vastaussähköposti oli niin ympäripyöreä, että pisti kiukuttamaan vaan lisää. Täytyy huomenna soitella jos saisi selkeämmän vastauksen.
 
Me tilattiin joskus aikoinaan i am legend ihan fyysinen kirja cdon.comista ja sit ei koskaan saatu sitä.. Siis kyseltiin ihan perään jne ja sit kävi ilmi ettei sitä painosta ole ollut heillä varastossa aikoihin! Eikä uutta todellakaan ole tulossa.. Eikä saatu siis mitään ilmoitusta siitä että kyseistä tuotetta ei ole enää saatavilla! Saatiin onnee kuitenkin rahat takas ja peruutettua tilaus..
Aiemmin myös tilasin jotain kirjoja ja mulle lähetettiin jostain syystä yhden kirjan tilalle joku hiton ruotsin matkailuopas tms! Kiva sit lähettää tuote takas että en muuten tilannut tällästä!
 
joo no ei tuossa voi enään hyvästä asiakaspalvelusta puhua, jos on luvattu toimitus niin pitäisihän sitä ainakin jo kovasti pahoitella asiakkaalle¨, kun viivästyy saatika ,ettei kerrota koska on tulossa. varmasti ärsyttävää. itse aikoinaan tilasin kodin 1 vallilan verhot ja ihmettelin ,kun ei kuukauden kuluttua niitä ollut vieläkään tullut ja kyselin perään niin vastaus oli ,että ovat loppuneet varastosta. ei minkäänlaista ilmoitusta sitten viittineet laittaa saatika pahoitella..
 
Onpa Fuji ollut ikäviä kokemuksia! Ehkä just tuon takia oon tosi varovainen kaikkien tilausten kanssa, yleensä haluan mitä tahansa tuotetta hipelöidä ihan omin käsin ja jos vaan pystyy ostamaan jostain kivijalkakaupasta, aina parempi. Nyt oon vähän joutunu lipsumaan tuosta periaatteesta, kun en kaikkia joululahjoja löytänyt noista perus marketeista eikä tässä vaiheessa tee mieli lähteä koko kaupunkia kiertämään.
 
Pidin ekaa kertaa imetysliivejä oikeasti päällä. No ei oo mun juttu sit yhtään - tällainen isopovinen + pehmeät imetysliivit = niskat aivan jumissa kun se rinnanympärys ei tue yhtään. Harmittaa kun joko ne on nyt täysin turhat tai sitten en vaan osaa asentaa niitä kunnolla :grin

Onko muilla isopovisilla samoja ongelmia ja miten tän ratkaisis?
 
Qaakkeli, varmaan semmoiset ihan pehmeät toimii yöllä paremmin ja sitten niitä on vähän tukevampia ja jotain geelillä tuettuja. :)
 
Mun tupla d kyllä on pysynyt ihan hyvin tuettuna näissä.. :)
 
Mun tupla d kyllä on pysynyt ihan hyvin tuettuna näissä.. :)
Mitkä sulla on sit? Mulla tuntuu, että noi pehmeät jossa ei oo kaarta tai muutenkaan oo napakat (eli tuetut) tosta rinnanympäri niin koko paino siirtyy hartioille ja sit on niska kipeä.
 
Mitkä sulla on sit? Mulla tuntuu, että noi pehmeät jossa ei oo kaarta tai muutenkaan oo napakat (eli tuetut) tosta rinnanympäri niin koko paino siirtyy hartioille ja sit on niska kipeä.

Mulla on ihan tuolta kappalhista ostettu semmonen two-pack missä oli mustat ja valkoiset. Mun mielestä nää on tarpeeksi tukevat ja tukee rinnanympäryksestä kyllä tarpeeksi :)
 
Mä ostin esikoista imettäessä Prismasta jotkut imetysliivit (siellä tais olla just ne yhdet) ja ne on mulle kivan tukevat. Noissa on ollut vaikea löytää oikean kokoista ja kun kuppikoko vaihtuu vähän imetyksen eri vaiheissa...
 
Löytyykö perus marketista isommalla ympäryksellä imetysliivejä? Kun kaikki mitä löytyy on tyyliin max 75... Mä tarvisin D -E95...
 
Löytyykö perus marketista isommalla ympäryksellä imetysliivejä? Kun kaikki mitä löytyy on tyyliin max 75... Mä tarvisin D -E95...

Marketeista en osa sanoa mut ainakin näitä kappahlin liivejä (netistä katsoin) niin ympärysmittaa on 75-90 ja kuppikoot B-E :) paketissa on kahdet ja hintaa normisti 30€
 
Ok saattanee hangata... Oon nii herkkäihoinen yhtää ei sais olla tiukat.

Löysin triumphilta mamabel mallin n. 30€ liivit. Pitää kattella jos jostain löytyy. Netistä varmaan. Isoin koko 95E
 
Mulla myös nyt käytössä nuo Kappahlin 2-packin liivit. Ihan oon tyytyväinen tai niin tyytyväinen kun näihin nyt varmaan voi olla. Vieläkään en oo oikein tottunu näihin kaarituettomiin ja se vähän häiritsee. Tuntuu, etten ihan niin hyvin saa tukea kuin ennen. Mutta muuten ei valittamista, pysyvät öisinkin hyvin paikoillaan vaikka kuinka pyörii eivätkä kutita tai hankaa mistään (kun leikkeli kaikki laput irti). Olen ihan älyttömän herkkä kaikille ärsykkeille ja yhdet nätit ja muuten hyvät Lindexin liivit jouduin hylkäämään, kun niissä vaan oli niin kovia reunoja tai jotain, että meinasin tulla hulluksi sen kutinan kanssa. Voipi olla, että jossain vaiheessa kokeilen myös niitä Kappahlin muita liivejä, kun nämä ensimmäisetkin sen verran hyvät ollu. Kuitenkin ihan kohtuuhintaiset vielä.
 
Mulla o niin isot rinnat, ku mul o näin normaalisti 85g, joten meen niitä imetysliivejä suosiolla kattoon jostain rintsikkaliikkeestä... ku ei just noista muista paikoista löydy isoa kokoa.
 
Takaisin
Top